A magyar tulajdonú élelmiszer üzletlánc az egyik Business Superbrands díjazott
Ahogyan arról már mi is számot adtunk, több száz fős közönség előtt adták át szerdán, Budapesten az idei Superbrands, Business Superbrands és a MagyarBrands díjakat. A Coop üzletlánc, a magyar tulajdonú kereskedelmi hálózatok között elsőként kapta meg a Business Superbrands elismerést a díj történetében.
A 88 országban jelenlévő Superbrands védjegyet hetedik éve adják át Magyarországon. Az elismerés célja az alapítók szerint az, hogy felhívja a figyelmet az üzleti élet legsikeresebb, legkiválóbb és leginnovatívabb vállalataira. A díjat kizárólag olyan cégeknek ítélik oda, amelyek szakterületükön kimagasló eredményt képesek felmutatni, tisztességesen és sikeresen működnek, valamint mindig szem előtt tartják fogyasztóik és partnereik érdekeit.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Veszélyes garnélarák került forgalomba – visszahívást rendeltek el
Állatgyógyászati szermaradékot találtak vietnámi eredetű fagyasztott garnélanyársban, amely Magyarországon is…
Tovább olvasom >Rekordarányban kerültek saját márkás termékek a vásárlók kosarába
Februárban a Kifli.hu vásárlóinak több mint háromnegyede választott az online…
Tovább olvasom >Kétmilliárdos beruházás: a Lurdy Ház a budapesti üzleti és szolgáltató szektor egyik meghatározó szereplője
Közel kétmilliárd forintos fejlesztéssel teljesen átalakult a Lurdy Ház, amely…
Tovább olvasom >