A magyar tulajdonú élelmiszer üzletlánc az egyik Business Superbrands díjazott
Ahogyan arról már mi is számot adtunk, több száz fős közönség előtt adták át szerdán, Budapesten az idei Superbrands, Business Superbrands és a MagyarBrands díjakat. A Coop üzletlánc, a magyar tulajdonú kereskedelmi hálózatok között elsőként kapta meg a Business Superbrands elismerést a díj történetében.
A 88 országban jelenlévő Superbrands védjegyet hetedik éve adják át Magyarországon. Az elismerés célja az alapítók szerint az, hogy felhívja a figyelmet az üzleti élet legsikeresebb, legkiválóbb és leginnovatívabb vállalataira. A díjat kizárólag olyan cégeknek ítélik oda, amelyek szakterületükön kimagasló eredményt képesek felmutatni, tisztességesen és sikeresen működnek, valamint mindig szem előtt tartják fogyasztóik és partnereik érdekeit.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Marriott Residences márkanév alatt születik újjá a Körszálló
Új életre kel a budai látkép ikonikus eleme, a Körszálló.…
Tovább olvasom >A Coca-Cola felülmúlta a várakozásokat – Európa húzta fel a negyedéves eredményeket
Erőn felül teljesített a Coca-Cola a legutóbbi negyedévben: a friss…
Tovább olvasom >Sz. Variáns a világ dizájn fővárosaiban – Párizstól Milánón át Debrecenig
Az Sz.Variáns több mint három évtizede a magyar csomagolástechnikai ipar…
Tovább olvasom >