A magyar tulajdonú élelmiszer üzletlánc az egyik Business Superbrands díjazott
Ahogyan arról már mi is számot adtunk, több száz fős közönség előtt adták át szerdán, Budapesten az idei Superbrands, Business Superbrands és a MagyarBrands díjakat. A Coop üzletlánc, a magyar tulajdonú kereskedelmi hálózatok között elsőként kapta meg a Business Superbrands elismerést a díj történetében.
A 88 országban jelenlévő Superbrands védjegyet hetedik éve adják át Magyarországon. Az elismerés célja az alapítók szerint az, hogy felhívja a figyelmet az üzleti élet legsikeresebb, legkiválóbb és leginnovatívabb vállalataira. A díjat kizárólag olyan cégeknek ítélik oda, amelyek szakterületükön kimagasló eredményt képesek felmutatni, tisztességesen és sikeresen működnek, valamint mindig szem előtt tartják fogyasztóik és partnereik érdekeit.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Kacsából és a libából nagyjából ilyenkor esszük meg az éves mennyiséget
Hazánkban a kacsa- és a libahús fogyasztása döntően az ünnepi…
Tovább olvasom >A vásárlókkal együtt segít a Lidl
A Lidl Magyarország a Baptista Szeretetszolgálat karácsonyi adománygyűjtő kampányához csatlakozott,…
Tovább olvasom >A brazil nap íze minden kortyban: új Single Origin kávét vezet be az OMV
Új taggal bővült az OMV kávékínálata: a VIVA Single Origin…
Tovább olvasom >