A magyar termékeket népszerűsítették a Coop-napokon
Magyar üzletláncként a Tisza-Coop Zrt. különösen fontosnak tartja, hogy polcain mindig megtalálhatók legyenek a kiváló magyar termékek. A COOP Hazai Nap idei rendezvényén öt kiemelt gyártó – Prima Maroni Kft., Ceres Zrt., Abonett Kft., Gyulahús Kft., Sofidel Hungary Kft. – állt az események középpontjában.
A Tisza-Coop évek óta szervez tematikus bolti akciókat, hogy közelebbi kapcsolatot teremtsen a vevőkkel, valamint hogy egyfajta közösségépítői szerepet is betöltsön. A mostani akció – a COVID-19 okozta körülményekhez igazodva – rövidebb ideig, augusztus közepétől október végéig tartott, 45 helyszínen, a biztonsági ajánlások maximális betartásával.
Az idei tematikához illeszkedett a Magyar Termék Nonprofit Kft. 2020 áprilisában indított #veddahazait mozgalma, amelynek üzenetével egyedi szelfipontot is kialakítottak. A közösségi felületekre feltöltött fotókkal nyerni is lehetett. Az információs sátorban pedig mobil kiállításon és szórólapokon mutatták be a védjegyes termékeket. //
Kapcsolódó cikkeink
A Magyar Termék védjegyes árucikkek egyharmada üzletlánci saját márkás termék
A hazai vásárlók igényeit felmérve a kiskereskedelmi üzletláncok is egyértelmű…
Tovább olvasom >Újra megnyílnak a pénzcsapok a kertészetben
Immár kilencedszer találkoztak a kertészek, hogy február 29-én, a Zsendülés…
Tovább olvasom >A Magyar Termék védjegyek kihangsúlyozzák az AGROSPRINT termékeinek igazi értékét
Az Agrosprint több mint három évtizede a gyorsfagyasztott zöldség-gyümölcs belföldi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Átadták az „Év promóciója 2024”-díjakat
Idén 16. alkalommal került megrendezésre, a Trade magazin szervezésében az…
Tovább olvasom >Hullámok a cégtrendben – a felszámolások és cégalapítások változó arcai
Csökkenő megszűnések mellett is csökkenő cégszámok a cégtrendben. A cégalapítási…
Tovább olvasom >Megnyitott Esztergom első McDonald’s étterme
A mai napon megnyílt Esztergom város első McDonald’s étterme. A beruházás…
Tovább olvasom >