A magyar termékeket népszerűsítették a Coop-napokon
Magyar üzletláncként a Tisza-Coop Zrt. különösen fontosnak tartja, hogy polcain mindig megtalálhatók legyenek a kiváló magyar termékek. A COOP Hazai Nap idei rendezvényén öt kiemelt gyártó – Prima Maroni Kft., Ceres Zrt., Abonett Kft., Gyulahús Kft., Sofidel Hungary Kft. – állt az események középpontjában.
A Tisza-Coop évek óta szervez tematikus bolti akciókat, hogy közelebbi kapcsolatot teremtsen a vevőkkel, valamint hogy egyfajta közösségépítői szerepet is betöltsön. A mostani akció – a COVID-19 okozta körülményekhez igazodva – rövidebb ideig, augusztus közepétől október végéig tartott, 45 helyszínen, a biztonsági ajánlások maximális betartásával.

Partisátor a 420. számú Coop Szuper üzlet előtt, Rákócziújfalun
Az idei tematikához illeszkedett a Magyar Termék Nonprofit Kft. 2020 áprilisában indított #veddahazait mozgalma, amelynek üzenetével egyedi szelfipontot is kialakítottak. A közösségi felületekre feltöltött fotókkal nyerni is lehetett. Az információs sátorban pedig mobil kiállításon és szórólapokon mutatták be a védjegyes termékeket. //
Kapcsolódó cikkeink
Operatív idők – X. Zsendülés Kertészeti Konferencia
A tavasz beköszöntével nem csupán a természet, hanem a kertészek…
Tovább olvasom >Kevesebb cukor, minimális szénhidrát
A cukormentes és szénhidrátcsökkentett élelmiszerek piaca ma már messze túlmutat…
Tovább olvasom >Minden lap számít
Tudatos vásárlás, fenntartható csomagolás, új termékfunkciók – ezek mentén alakítják…
Tovább olvasom >További cikkeink
Spórol, rákeres az interneten, akcióra vadászik – így vásárol Európa 2025-ben
Az európai vásárlók 58 százaléka továbbra sem számít vásárlóerejének javulására…
Tovább olvasom >Hamburgerkép 2025 – így esznek hamburgert a magyarok
Magyarország kedvence egyértelműen a marhahúsos hamburger, lehetőleg sok sajttal, baconnel,…
Tovább olvasom >A trappista sajt fogyasztását ösztönző kampány indult
Az Agrárminisztérium (AM) és az Agrármarketing Centrum (AMC) is csatlakozott…
Tovább olvasom >