A magyar termékeket népszerűsítették a Coop-napokon
Magyar üzletláncként a Tisza-Coop Zrt. különösen fontosnak tartja, hogy polcain mindig megtalálhatók legyenek a kiváló magyar termékek. A COOP Hazai Nap idei rendezvényén öt kiemelt gyártó – Prima Maroni Kft., Ceres Zrt., Abonett Kft., Gyulahús Kft., Sofidel Hungary Kft. – állt az események középpontjában.
A Tisza-Coop évek óta szervez tematikus bolti akciókat, hogy közelebbi kapcsolatot teremtsen a vevőkkel, valamint hogy egyfajta közösségépítői szerepet is betöltsön. A mostani akció – a COVID-19 okozta körülményekhez igazodva – rövidebb ideig, augusztus közepétől október végéig tartott, 45 helyszínen, a biztonsági ajánlások maximális betartásával.
Az idei tematikához illeszkedett a Magyar Termék Nonprofit Kft. 2020 áprilisában indított #veddahazait mozgalma, amelynek üzenetével egyedi szelfipontot is kialakítottak. A közösségi felületekre feltöltött fotókkal nyerni is lehetett. Az információs sátorban pedig mobil kiállításon és szórólapokon mutatták be a védjegyes termékeket. //
Kapcsolódó cikkeink
Ceres ZRt.: Fenntarthatósági mérföldkő a győri üzem tetején
A fenntarthatóságot és az innovációt tűzte zászlajára a Ceres ZRt.,…
Tovább olvasom >A helyi termékek ereje
Az Auchan Magyarország Kft. magyar termékekért tett tevékenységét ezüstéremmel jutalmazták az…
Tovább olvasom >PENNY: elköteleződés a hazai értékek mellett
2024-ben a PENNY számára a magyar termékek iránti elköteleződés különösen…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >