A magyar termékeket népszerűsítették a Coop-napokon
Magyar üzletláncként a Tisza-Coop Zrt. különösen fontosnak tartja, hogy polcain mindig megtalálhatók legyenek a kiváló magyar termékek. A COOP Hazai Nap idei rendezvényén öt kiemelt gyártó – Prima Maroni Kft., Ceres Zrt., Abonett Kft., Gyulahús Kft., Sofidel Hungary Kft. – állt az események középpontjában.
A Tisza-Coop évek óta szervez tematikus bolti akciókat, hogy közelebbi kapcsolatot teremtsen a vevőkkel, valamint hogy egyfajta közösségépítői szerepet is betöltsön. A mostani akció – a COVID-19 okozta körülményekhez igazodva – rövidebb ideig, augusztus közepétől október végéig tartott, 45 helyszínen, a biztonsági ajánlások maximális betartásával.

Partisátor a 420. számú Coop Szuper üzlet előtt, Rákócziújfalun
Az idei tematikához illeszkedett a Magyar Termék Nonprofit Kft. 2020 áprilisában indított #veddahazait mozgalma, amelynek üzenetével egyedi szelfipontot is kialakítottak. A közösségi felületekre feltöltött fotókkal nyerni is lehetett. Az információs sátorban pedig mobil kiállításon és szórólapokon mutatták be a védjegyes termékeket. //
Kapcsolódó cikkeink
A Promóciók napján átadásra kerültek az „Év promóciója 2025” díjak
Idén 17. alkalommal került megrendezésre, a Trade magazin szervezésében az „Év…
Tovább olvasom >Törvényi változás jön – A Magyar Szolgáltatás védjegy már a digitális iratkezelés biztonságát is jelzi
Június 1-jétől újabb szintet lép a Digitális Állampolgár alkalmazás (DÁP)…
Tovább olvasom >A védjegy, amely segíti a magyar vállalkozásokat – Ilyen volt a Magyar Termék Nonprofit Kft. februári tájékoztató fóruma
Miért előnyös a védjegyhasználat, miként erősítheti a cégek piaci pozícióját,…
Tovább olvasom >További cikkeink
A „zsugorodó termékek” nyomában – Magyarország élen jár a shrinkflation szabályozásban
A DLA Piper legfrissebb jelentése, az International Shrinkflation Guide, átfogó…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Beruházunk, mégsem haladunk
A GKI az elmúlt időszakban átfogó elemzéssorozatot készített a magyar…
Tovább olvasom >Átalakuló ízlés, növekvő kihívások – ilyen sörös évre készülhetünk 2025-ben
Bár 2024-ben 2,8%-kal bővült a hazai sörpiac, 2025 első hónapjai…
Tovább olvasom >