A macskák boldogságáért fogtak össze a sztárok
Mi lehet közös egy gyönyörű műsorvezetőben és egy világklasszis kézilabdázóban? Általában nem sok, Horváth Éva és Nagy László egy valamiben mégis nagyon hasonlítanak: mindketten teljesebbnek érzik az életüket azóta, hogy van házi kedvencük. Ezért is fogtak össze szívesen a cicák boldogságáért egy most induló kampányban.
Az április 16-án induló „1 Ft + 1%” kampányában a felelős állattartás és az állatmentés fontosságára hívja fel a figyelmet, a PreVital és a Noé Állatotthon nevében Horváth Éva, aki anno tudatosan nem kutyát, hanem cicát fogadott örökbe, „A kutyával járó mindennapos teendők nem fértek volna bele az akkori életvitelembe. És mivel hiszem, hogy a kis kedvenceinkért egész életük során felelősek vagyunk, ezért én a cicák mellett tettem le a voksom. Macskusz már 12 éve van velem, és a terhességem alatt sem volt ebből semmi probléma. Örülök, hogy nem váltam meg tőle, amikor Kristóf megfogant, hanem részévé tettem ennek a csodálatos időszaknak. Sokszor dorombolt például a fiamnak a pocakomban” – emlékszik vissza az egykori modell.
„Nem meglepő, hogy Éva a terhessége alatt kellemesnek találta az alacsony frekvenciájú macska dorombolást, ami annyira jótékony tud lenni, hogy még a csonttörések utáni regenerálódásban is hasznát vehetjük” – állítja dr. Kulja András, aki maga is a napokban fogadott örökbe egy cicát a Noé Állatotthonból. Orvosként és gazdiként számos olyan okot ismer, amiért érdemes megfontolni a macskatartást: a macskák közelsége bizonyítottan oldja a stresszt, ezáltal csökkentheti a szív-és érrendszeri betegségek, valamint az agyvérzés kockázatát, és segítenek abban is, hogy a gyermekek felelősségteljesebb felnőtté váljanak.
Nemcsak az orvos, de a Noé Állatotthon képviselője is csak javasolni tudja a macskák örökbefogadását. Schneider Kinga szóvivő szerint az elmúlt évtizedekben örökbe adott 8000 cica gazdája egytől egyig kapott valami többletet azzal, hogy beengedtek egy másik lényt az életükbe. Magyarország egyik ismert macskaeledel márkája, a Prevital fontosnak tartja ezt a küldetést, és igyekszik segítséget nyújtani hozzá. „Azért esett a választásunk a Noé Állatotthonra, mert már régóta figyelemre méltó munkát végeznek az állatmentés területén. Büszkén támogatjuk a tevékenységüket eledellel, valamint 1 forinttal minden megvásárolt PreVital termék után” – ismerteti a jótékonysági kampány célját Szitai Ádám, a PreVital kereskedelmi igazgatója.
Első hívásra ajánlotta fel segítségét a kampányban a Barcelona egykori kiválósága, Nagy László, aki már gyermekként is lelkes állatbarátnak számított, és most is három kutya boldog tulajdonosa. „Gazdiként tudom, mit jelent a hétköznapokban egy állat közelsége. Tökéletesen ki tud kapcsolni, ha elmegyünk sétálni a két dobermannal, de a futó edzéseimre is lelkesen el szoktak kísérni. A kislányomnak is csak jó emlékei vannak eddig, például amikor Barcelonában laktunk, az akkori kutyánk, egy angol bulldog segített neki járni tanulni – emlékszik vissza a magyar válogatott csapatkapitánya.
Aki szeretné támogatni a kezdeményezést, az – az örökbefogadás mellett – áprilisban és májusban is nagyon egyszerűen megteheti, ugyanis a kampány alatt minden megvásárolt Prevital termék után 1 Ft kerül a Noé Állatotthonhoz, amely szeretettel várja az 1%-os adófelajánlásokat is az állatbarátoktól.
Kapcsolódó cikkeink
A Lidl idén 12. alkalommal szervezte meg Telitálka kampányát
A Lidl Magyarország idén 12. alkalommal szervezte meg Telitálka kampányát,…
Tovább olvasom >Az élelmiszer-pazarlás visszaszorításáért küzd a Lidl is!
Felelős vállalatként a Lidl Magyarország mindent megtesz annak érdekében, hogy…
Tovább olvasom >Harmincegy állatvédelmi szervezet támogatásával startol a legújabb mobilos szolgáltatás
Július 13-án, csütörtökön, a Noé Állatotthonban mutatták be a Netfone…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >