A Lidl vásárlóinak egy része az Aldit választja inkább az Egyesült Királyságban
A Lidl vásárlói az Aldiba helyezték át élelmiszervásárlásaikat, mivel a szeptember 4-ig tartó 12 hétben 8,1 millió fontot költöttek a rivális diszkont kiskereskedőre az Egyesült Királyságban.
A Kantar legfrissebb adataiból származó számadat az árinfláció további emelkedésével párhuzamosan született, amely a múlt héten új rekordot döntött, 12,4%-ot ért el.
A hír a Lidl Twitteren adott válaszait követi a vásárlói panaszokra, amelyekben a kiskereskedő az elmúlt napokban bocsánatot kért vásárlóitól az „előre nem látható ellátási problémák” és a „szállítási problémák” miatt. Amint arról a The Grocer beszámolt, a hónap elején a Lidl azt is tweetelte, hogy „bizonyos problémák merültek fel az elosztóközpontjainkban”.
„Az Egyesült Királyság leggyorsabban növekvő szupermarketjeként több vásárlót fogadunk az ajtónkon keresztül, mint valaha” – mondta a Lidl szóvivője a The Grocer-nek. „Rendíthetetlenül elkötelezettek vagyunk amellett, hogy vásárlóinkat a legjobb termékekkel a legjobb áron kínáljuk. Ez az oka annak, hogy a vásárlók továbbra is a Lidl felé fordulnak, és ez az oka annak, hogy továbbra is lézerrel összpontosítunk arra, hogy új üzleteket nyissunk országszerte, hogy kielégítsük ezt a megnövekedett vásárlói igényt. Ez különösen fontos azokon a területeken, ahol a háztartások még nem jutnak hozzá jó minőségű, megfizethető áron kínált élelmiszerekhez.”
Az Aldi az esetleges munkaerőhiány és a rendelkezésre állási problémák leküzdésére augusztusban 9%-kal megemelte az Egyesült Királyságban az elosztóközpontjaiban dolgozó több ezer alkalmazott órabérét, amely lépésből mintegy 4200 alkalmazott részesült.
A Kantar adatai szerint az elmúlt 12 hétben a Tesco 63,6 millió fontot veszített a Lidlből az Aldi-ra váltó vásárlók közül, és a Kantar adatai szerint a Tesco az elmúlt 12 hétben 63,6 millió fontot veszített az Aldi javára. A Morrisons is 42,6 millió font értékű költést váltott, mivel a múlt héten hivatalosan is megelőzte az Aldi az Egyesült Királyság negyedik legnagyobb szupermarketjeként.
Kapcsolódó cikkeink
A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >A brit Tesco szerint minden eddiginél több alkoholmentes ital fogyhat idén karácsonykor
A brit Tesco idén karácsonykor minden eddiginél nagyobb keresletre számít…
Tovább olvasom >A TikTok hódítója: Dubaji csokiőrület a Lidlben
A karácsonyi ünnepek közeledtével egyre nagyobb kereslet mutatkozik egy igazán…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fogyasztóvédelmi kiválóságok díjazása: elismerték a 2024. év legjobbjait
Az idei év kiemelkedő fogyasztóvédelmi referensei és különdíjazottjai vehették át…
Tovább olvasom >Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >KSH: az ipari termelés 0,2 százalékkal mérséklődött októberben
Októberben az ipari termelés volumene 0,2, munkanaphatástól megtisztítva 3,1 százalékkal…
Tovább olvasom >