A Lidl US három üzletágban csökkenti a vállalati létszámot
Az elbocsátások alig több mint egy évvel azután következnek be, hogy a diszkontlánc mintegy 200 munkavállalót elbocsátott az Egyesült Államokban.
Az elbocsátások a Lidl legújabb lépése, amely amerikai tevékenységének racionalizálására irányul, miközben a rivális Aldi a gázpedálra lépett.
– A Lidl US meghozta azt a nehéz döntést, hogy a vállalaton belül három funkcióban is megszünteti a vállalati pozíciókat. Bár ez sosem könnyű döntés, úgy gondoljuk, ez a helyes döntés az üzlet szempontjából – írta a szóvivő.
A Lidl US szóvivője nem volt hajlandó megmondani, hány dolgozót érint a leépítés. Több elbocsátott alkalmazott LinkedIn-bejegyzésben jelezte, hogy az elbocsátások a vállalati átszervezési terv részét képezik. Egy elbocsátott marketingvezető LinkedIn-videóban megjegyezte, hogy grafikusok, tartalomgyártók, közösségi média menedzserek és informatikai dolgozók is érintettek az elbocsátásokban.
Az elbocsátott Lidl US dolgozók végkielégítést és átmeneti támogatást kapnak – közölte a szóvivő.
A tavalyi létszámleépítésre akkor került sor, amikor a Lidl US pénzügyi helyzetének javítására vállalati átszervezést hajtott végre.
A Lidl 2017-ben nyitotta meg első amerikai üzleteit, de eddig nehezen tudta elérni a célját és növekedni az Államokban. Eközben a versenytárs Aldi, amely az 1970-es években lépett be az Egyesült Államokba, továbbra is nagy ütemben bővíti üzlethálózatát, és 2028 végéig további 800 boltot tervez nyitni.
Grocery Dive
Kapcsolódó cikkeink
150 munkahelyet szüntet meg Migros Supermarket AG üzletmenetének racionalizálása során
A Migros Supermarket AG, a Migros szupermarket üzletága, 2024. július…
Tovább olvasom >Átalakulás alatt a Danish Crown: bezár egy vágóhidat, miközben új munkahelyeket teremt Dániában
A Danish Crown, Európa egyik vezető húsipari vállalata, bejelentette, hogy…
Tovább olvasom >Több száz vállalati munkahelyet épít le a Walmart
A Walmart több száz vállalati álláshelyet szüntet meg, és arra…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fidelity: Három téma, ami Q3-ban alakítja a befektetéseket
Eljött a járványt követő normalizálódás, amelyet annyira vártunk? A gazdasági…
Tovább olvasom >Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >