A Lidl Magyarország 40 millió forintot adományozott a Gyermekétkeztetési Alapítványnak
A Lidl Magyarország, a társadalmi felelősségvállalás jegyében ismét adománygyűjtést szervezett: 2012. november 2. és december 24. között a Lidl vásárlói 20 millió forintot gyűjtöttek össze, melyet a Lidl saját forrásból megduplázott, így a Gyermekétkeztetési Alapítvány 40 millió forint adományban részesülhetett. Ezen felül a Lidl dolgozói egyénileg 80 karácsonyi csomagot ajándékoztak a gyermekotthonokban élő gyerekeknek.
Király Gábor, a Gyermekétkeztetési Alapítvány elnöke és Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország Bt. PR vezetője
A gyűjtés a Lidl mind a 156 áruházában folyt a kampány időtartama alatt, a vásárlók a kihelyezett adománygyűjtő perselyekben helyezhették el pénzadományukat.
„Mi a Lidl-ben fontosnak érezzük azt, hogy tegyünk valamit, amitől az éhező gyerekeknek jobb lehet. Örülök, hogy egyre több vásárlónk is felismeri a probléma súlyát, segítségükkel most az előző adományunk nyolcszorosával, 40 millió forinttal támogathattuk a rászoruló gyerekeket.”- mondta Grósz Jenő, a Lidl Magyarország igazgatóságának elnöke. „Hálás vagyok a kollégáimnak is, amiért a pénzadomány mellett karácsonyi csomagokkal is boldogabbá tehettük a gyerekek karácsonyát.”- tette hozzá.
A Gyermekétkeztetési Alapítvány egy 18 éve eredményesen működő, teljesen transzparens szervezet. Az alapítvány elnöke, Király Gábor elmondta, hogy a Lidl 40 millió forintos támogatásából a „Mindenki ebédel” Programban résztvevő gyerekek fognak részesülni. „A mostani adomány segítségével közel 6000 gyermek egy teljes havi étkeztetését tudjuk biztosítani.” – mondta.
Ma Magyarországon közel 20 ezer gyermek éhezik. A gyermekéhezés problémáját mutatja be a Lidl kampányfilmje, amelyet az alábbi linken lehet megtekinteni: http://www.youtube.com/watch?v=y4wA988iWxQ
„Köszönjük vásárlóinknak, hogy mellettünk állnak ebben az ügyben, és ismét hozzájárultak ahhoz, hogy étel kerüljön ezeknek a gyermekeknek az asztalára. Bízunk benne, hogy a kisfilm segítségével még többek figyelmét sikerül felhívnunk a gyermekéhezés problémájára és ezzel egy újabb lépést teszünk a megoldás felé.”- tette hozzá Grósz Jenő.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >Zárás után extra vásárlási lehetőséggel várja törzsvásárlóit az Auchan
December 14-én záróra után különleges vásárlási lehetőséget biztosít Bizalomkártyás törzsvásárlóinak…
Tovább olvasom >