A Lidl kiáll a magyar tejtermelők mellett
A Lidl Magyarország évek óta kiemelt hangsúlyt helyez kínálatában a magyar gyártók által előállított tejekre és tejtermékekre, ezáltal támogatva a hazai termelőket. Az áruházlánc stratégiai vállalásának sikerességét mutatja, hogy a 2015-ös gazdasági évben 6 millió literrel több magyar származású tejet vett át a gyártóktól, mint az azt megelőző évben és 650 millió forint értékben exportált hazai tejtermékeket külföldre. A vállalat a tejet és tejtermékeket kizárólag közvetlenül a feldolgozóktól vásárolja.
A Lidl Magyarország magyar tejtermelőket támogató sikeres gyakorlatának eredményeképpen a 2015-ös gazdasági évben 56 millió liter friss és tartós tejet, 6 millió literrel többet, 2600 tonna trappista sajtot, közel 400 tonnával nagyobb mennyiséget vett át a hazai gyártóktól az előző évhez képest. A vállalat tej és tejtermék exportja is bővült, az elmúlt egy évben 7 európai országba 18-féle magyar tejterméket értékesített közel 650 millió forint értékben.
A vállalat az értékesítés növelésén túl élen jár a hazai tej és tejtermékek népszerűsítésében is. A vállalat Magyar Tej Hét elnevezésű akcióinak keretében, a Tej Terméktanáccsal együttműködve évek óta kiemelt megjelenési lehetőséget biztosít a hazai származású tejeknek. A vállalat a kiváló minőségű magyar tejeket és tejtermékeket az elmúlt három hónap során két nemzetközi beszerzői rendezvény keretében is bemutatta. Az események alkalmával 27 ország Lidl képvelői számára tette elérhetővé az áruházlánc a kiváló minőségű magyar tejtermékeket, ezáltal is exportlehetőséget biztosítva számukra. Ezen kívül ismert a Lidl széles társadalmi nyilvánosságot kapott adománygyűjtő akciója is, melyet egy értékes magyar tejmárka bevonásával szervezett.
„A hazai származású tej értékesített mennyiségének nagyarányú növekedése, a bővülő export és a folyamatos fejlődés a „Lidl a magyar beszállítókért” programnak is köszönhető. Nagy segítséget adunk hazai beszállítóinknak azzal, hogy a kiemelt marketingkommunikáció mellett export lehetőséget is biztosítunk számukra. Ezen kívül vállalatunk a tejtermékek minőségének és az ellenőrzött eredet garanciájaként, előre be nem jelentett auditok keretében, minden esetben teljes körű nyomon követési vizsgálatot végez” – mondta Nepp Zoltán, a Lidl Magyarország beszerzési ügyvezető igazgatója.
A Lidl a jövőben is arra fog törekedni, hogy a vásárlói igények maximális kiszolgálása mellett tovább erősítse a hazai tejfeldolgozókkal és rajtuk keresztül a tejtermelőkkel az együttműködést.
Kapcsolódó cikkeink
Rekordméretű élelmiszergyűjtést szervez a Magyar Élelmiszerbank Egyesület pénteken és szombaton
A Magyar Élelmiszerbank Egyesület által szervezett pénteki és szombati adománygyűjtésen…
Tovább olvasom >Ismét csökken a tojás ára a Lidl-ben
Idén másodszor csökkenti az egyik legfontosabb alapélelmiszer árát a Lidl,…
Tovább olvasom >Új TikTok-őrület a boltokban: jön a Lidlbe az Angel Hair csoki
A dubai csoki után újabb édes szenzáció tarol a közösségi…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Pick Szeged Zrt. nyeresége csökkent, árbevétele nőtt tavaly
A Pick Szeged Zrt. adózott eredménye 2024-ben 6,7 milliárd forint…
Tovább olvasom >8 ütős ötlet a tudatosabb, elfogadóbb és élhetőbb jövőért a Megoldások a holnapért kihívás döntőjében
Újabb mérföldkőhöz érkezett a Megoldások a holnapért kihívás idei, ötödik évada. Kihirdették…
Tovább olvasom >Fókuszban a fenntarthatóság: indul a Generali EnterPrize pályázata a 15 milliós pályázati díjért
A Generali Csoport idén három kategóriában hirdeti meg a kis- és középvállalkozások…
Tovább olvasom >