A Lidl kiáll a magyar tejtermelők mellett
A Lidl Magyarország évek óta kiemelt hangsúlyt helyez kínálatában a magyar gyártók által előállított tejekre és tejtermékekre, ezáltal támogatva a hazai termelőket. Az áruházlánc stratégiai vállalásának sikerességét mutatja, hogy a 2015-ös gazdasági évben 6 millió literrel több magyar származású tejet vett át a gyártóktól, mint az azt megelőző évben és 650 millió forint értékben exportált hazai tejtermékeket külföldre. A vállalat a tejet és tejtermékeket kizárólag közvetlenül a feldolgozóktól vásárolja.
A Lidl Magyarország magyar tejtermelőket támogató sikeres gyakorlatának eredményeképpen a 2015-ös gazdasági évben 56 millió liter friss és tartós tejet, 6 millió literrel többet, 2600 tonna trappista sajtot, közel 400 tonnával nagyobb mennyiséget vett át a hazai gyártóktól az előző évhez képest. A vállalat tej és tejtermék exportja is bővült, az elmúlt egy évben 7 európai országba 18-féle magyar tejterméket értékesített közel 650 millió forint értékben.
A vállalat az értékesítés növelésén túl élen jár a hazai tej és tejtermékek népszerűsítésében is. A vállalat Magyar Tej Hét elnevezésű akcióinak keretében, a Tej Terméktanáccsal együttműködve évek óta kiemelt megjelenési lehetőséget biztosít a hazai származású tejeknek. A vállalat a kiváló minőségű magyar tejeket és tejtermékeket az elmúlt három hónap során két nemzetközi beszerzői rendezvény keretében is bemutatta. Az események alkalmával 27 ország Lidl képvelői számára tette elérhetővé az áruházlánc a kiváló minőségű magyar tejtermékeket, ezáltal is exportlehetőséget biztosítva számukra. Ezen kívül ismert a Lidl széles társadalmi nyilvánosságot kapott adománygyűjtő akciója is, melyet egy értékes magyar tejmárka bevonásával szervezett.
„A hazai származású tej értékesített mennyiségének nagyarányú növekedése, a bővülő export és a folyamatos fejlődés a „Lidl a magyar beszállítókért” programnak is köszönhető. Nagy segítséget adunk hazai beszállítóinknak azzal, hogy a kiemelt marketingkommunikáció mellett export lehetőséget is biztosítunk számukra. Ezen kívül vállalatunk a tejtermékek minőségének és az ellenőrzött eredet garanciájaként, előre be nem jelentett auditok keretében, minden esetben teljes körű nyomon követési vizsgálatot végez” – mondta Nepp Zoltán, a Lidl Magyarország beszerzési ügyvezető igazgatója.
A Lidl a jövőben is arra fog törekedni, hogy a vásárlói igények maximális kiszolgálása mellett tovább erősítse a hazai tejfeldolgozókkal és rajtuk keresztül a tejtermelőkkel az együttműködést.
Kapcsolódó cikkeink
Itt a bejelentés: a tejtermékeket és a tojáspiacot is vizsgálja a GVH
Gyorsított ágazati vizsgálatokat indított a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) a tej…
Tovább olvasom >Globális innovációs központot nyitott Portugáliában, Olaszországban pedig növeli részesedését a Lidl
Portugáliában nyitotta meg két új globális innovációs központját a Lidl…
Tovább olvasom >Sok a húsvéti újdonság a Lidl-nél
A Lidl Magyarország idén húsvétkor is bő kínálattal és kedvező…
Tovább olvasom >További cikkeink
Candy – 80 éve a jövőt inspirálja, most új korszakot nyit
A Candy, az olasz tradicionális háztartásigép-márka idén ünnepli fennállásának 80.…
Tovább olvasom >A magyar torma virágzik – mégis nehéz helyzetben vannak a termelők
Bár 2024-ben tovább nőtt a magyar tormaexport volumene, és a…
Tovább olvasom >Erős Pistás pogácsával rukkolt elő az Univer és a Lipóti Pékség
Omlós, mégis nagy erő van benne, egyesíti a túrós-tejfölös könnyedséget…
Tovább olvasom >