A Lidl két árcsökkentő programja is megmarad

Szerző: Trademagazin Dátum: 2023. 08. 29. 12:16

A Lidl folyamatos és tartós árcsökkentésbe kezdett, hogy a magyar családok minél olcsóbban juthassanak hozzá a jó minőségű termékekhez. A beszerzési árak csökkenése és az azon túlmutató árelőnyök azonnali továbbadásával több mint félezer termék árát mérsékelték júliusig. A tendencia folytatódik – írja a napi.hu.

Immár több mint 50 saját márkás
terméket kínál a brit Lidl

A tartós árcsökkentési programban számos alapvető élelmiszer és közkedvelt árucikk is olcsóbb lett. A Lidl további megtakarítási lehetőségeket is kínál a hűséges vásárlóknak a digitális hűségprogramján keresztül, például a Lidl Plus applikációval. A saját márkás termékek a kínálat nagy részét teszik ki, a vásárlók kifejezetten keresik ezeket az árak és minőség miatt.

A vállalat a tartós árcsökkentési programon túl is többet ad a vásárlóknak a rendeletben előírt kötelező akciók keretében.

Az intézkedésnek köszönhetően

  • többféle vaj, sajt és tejföl,
  • egyes kenyerek és péktermékek,
  • a rizs,
  • a baromfi rudacska
  • és a vegyes virágméz mellett
  • a száraztészták,
  • a szendvicsfeltétek,
  • a fűszerek,
  • a tisztító- és tisztálkodószerek,
  • a babaápolási termékek
  • és a gyümölcslevek között is találhatók árcsökkentett termékek.

A hetente változó akciók mellett a Lidl Plus applikáció több kedvezményt és nyereményt is nyújt a regisztrált felhasználóknak.

Kapcsolódó cikkeink