A Lidl két árcsökkentő programja is megmarad
A Lidl folyamatos és tartós árcsökkentésbe kezdett, hogy a magyar családok minél olcsóbban juthassanak hozzá a jó minőségű termékekhez. A beszerzési árak csökkenése és az azon túlmutató árelőnyök azonnali továbbadásával több mint félezer termék árát mérsékelték júliusig. A tendencia folytatódik – írja a napi.hu.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2023/04/lidl-supermarket-52021_opt-1024x683.jpeg)
Immár több mint 50 saját márkás
terméket kínál a brit Lidl
A tartós árcsökkentési programban számos alapvető élelmiszer és közkedvelt árucikk is olcsóbb lett. A Lidl további megtakarítási lehetőségeket is kínál a hűséges vásárlóknak a digitális hűségprogramján keresztül, például a Lidl Plus applikációval. A saját márkás termékek a kínálat nagy részét teszik ki, a vásárlók kifejezetten keresik ezeket az árak és minőség miatt.
A vállalat a tartós árcsökkentési programon túl is többet ad a vásárlóknak a rendeletben előírt kötelező akciók keretében.
Az intézkedésnek köszönhetően
- többféle vaj, sajt és tejföl,
- egyes kenyerek és péktermékek,
- a rizs,
- a baromfi rudacska
- és a vegyes virágméz mellett
- a száraztészták,
- a szendvicsfeltétek,
- a fűszerek,
- a tisztító- és tisztálkodószerek,
- a babaápolási termékek
- és a gyümölcslevek között is találhatók árcsökkentett termékek.
A hetente változó akciók mellett a Lidl Plus applikáció több kedvezményt és nyereményt is nyújt a regisztrált felhasználóknak.
Kapcsolódó cikkeink
Több mint 5,2 milliárd forintot fektetett az árak csökkentésébe az IKEA Magyarország a 2024-es pénzügyi évben a megfizethetőség jegyében
A 2024-es pénzügyi évben az IKEA Magyarország közel 12 millió…
Tovább olvasom >A Kifli.hu jelentősen csökkenti a speciális diétás termékek árait
A Kifli.hu jelentősen csökkenti a speciális étrendhez szükséges termékek árát.…
Tovább olvasom >Eltávolítja a brit Lidl saját márkás termékeinek csomagolásáról a gyerekeket célzó elemeket
A brit Lidl 2025 közepéig eltávolítja saját márkás, „kevésbé egészséges”…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: januárban 5,5 százalékkal haladták meg átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket
2024. januárhoz viszonyítva az élelmiszerek ára 6,0 százalékkal nőtt, ezen…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A januári magasabb fogyasztói árszint átmeneti jelenség
Nagy Márton szerint elfogadhatatlan a magas élelmiszerinfláció, a kormány minden…
Tovább olvasom >NGM-szóvivő: január utolsó napjaiban már korrigáltak az árak
A KSH közlése szerint 2025. januárban a fogyasztói árak átlagosan…
Tovább olvasom >