A Lidl két árcsökkentő programja is megmarad
A Lidl folyamatos és tartós árcsökkentésbe kezdett, hogy a magyar családok minél olcsóbban juthassanak hozzá a jó minőségű termékekhez. A beszerzési árak csökkenése és az azon túlmutató árelőnyök azonnali továbbadásával több mint félezer termék árát mérsékelték júliusig. A tendencia folytatódik – írja a napi.hu.

Immár több mint 50 saját márkás
terméket kínál a brit Lidl
A tartós árcsökkentési programban számos alapvető élelmiszer és közkedvelt árucikk is olcsóbb lett. A Lidl további megtakarítási lehetőségeket is kínál a hűséges vásárlóknak a digitális hűségprogramján keresztül, például a Lidl Plus applikációval. A saját márkás termékek a kínálat nagy részét teszik ki, a vásárlók kifejezetten keresik ezeket az árak és minőség miatt.
A vállalat a tartós árcsökkentési programon túl is többet ad a vásárlóknak a rendeletben előírt kötelező akciók keretében.
Az intézkedésnek köszönhetően
- többféle vaj, sajt és tejföl,
- egyes kenyerek és péktermékek,
- a rizs,
- a baromfi rudacska
- és a vegyes virágméz mellett
- a száraztészták,
- a szendvicsfeltétek,
- a fűszerek,
- a tisztító- és tisztálkodószerek,
- a babaápolási termékek
- és a gyümölcslevek között is találhatók árcsökkentett termékek.
A hetente változó akciók mellett a Lidl Plus applikáció több kedvezményt és nyereményt is nyújt a regisztrált felhasználóknak.
Kapcsolódó cikkeink
Digitális betétdíj-kupont vezet be a Lidl Németországban
2025. augusztus 4-től a Lidl valamennyi németországi üzletében digitális betétdíj-kupont…
Tovább olvasom >Újra itt a Lidl-kollekció: logózott ruhák, papucsok és kiegészítők a boltokban
A Lidl 2025. július 24-től ismét elhozza saját márkás ruházati…
Tovább olvasom >Lakásépítést szorgalmaz a német építésügyi miniszter az élelmiszerüzletek fölé
Verena Hubertz német építésügyi miniszter arra ösztönözné a nagy kiskereskedelmi…
Tovább olvasom >További cikkeink
45 millió fontos beruházást indít a Müller brit tejüzemében
A német Theo Müller csoporthoz tartozó Müller 45 millió fontot…
Tovább olvasom >NewPrinces Group veszi meg a Carrefour olaszországi üzletei
Megállapodást kötött a Carrefour a NewPrinces Group-pal olaszországi tevékenységeinek értékesítéséről.…
Tovább olvasom >Tovább nőtt a fair trade Németországban
A németországi fair trade forgalom 2024-ben 11%-kal, 2,6 milliárd euróra…
Tovább olvasom >