A Lidl két árcsökkentő programja is megmarad
A Lidl folyamatos és tartós árcsökkentésbe kezdett, hogy a magyar családok minél olcsóbban juthassanak hozzá a jó minőségű termékekhez. A beszerzési árak csökkenése és az azon túlmutató árelőnyök azonnali továbbadásával több mint félezer termék árát mérsékelték júliusig. A tendencia folytatódik – írja a napi.hu.

Immár több mint 50 saját márkás
terméket kínál a brit Lidl
A tartós árcsökkentési programban számos alapvető élelmiszer és közkedvelt árucikk is olcsóbb lett. A Lidl további megtakarítási lehetőségeket is kínál a hűséges vásárlóknak a digitális hűségprogramján keresztül, például a Lidl Plus applikációval. A saját márkás termékek a kínálat nagy részét teszik ki, a vásárlók kifejezetten keresik ezeket az árak és minőség miatt.
A vállalat a tartós árcsökkentési programon túl is többet ad a vásárlóknak a rendeletben előírt kötelező akciók keretében.
Az intézkedésnek köszönhetően
- többféle vaj, sajt és tejföl,
- egyes kenyerek és péktermékek,
- a rizs,
- a baromfi rudacska
- és a vegyes virágméz mellett
- a száraztészták,
- a szendvicsfeltétek,
- a fűszerek,
- a tisztító- és tisztálkodószerek,
- a babaápolási termékek
- és a gyümölcslevek között is találhatók árcsökkentett termékek.
A hetente változó akciók mellett a Lidl Plus applikáció több kedvezményt és nyereményt is nyújt a regisztrált felhasználóknak.
Kapcsolódó cikkeink
Globális innovációs központot nyitott Portugáliában, Olaszországban pedig növeli részesedését a Lidl
Portugáliában nyitotta meg két új globális innovációs központját a Lidl…
Tovább olvasom >Sok a húsvéti újdonság a Lidl-nél
A Lidl Magyarország idén húsvétkor is bő kínálattal és kedvező…
Tovább olvasom >Néha majd főétkezünk!
A snackelést cikkünk elsősorban a paradigmaváltásra számítók szemszögéből vizsgálja. A…
Tovább olvasom >További cikkeink
Ma is megbéníthatja az európai turizmust egy vulkán?
Tizenöt évvel az izlandi Eyjafjallajökull vulkán 2010-es kitörése után, amely…
Tovább olvasom >Kiderült, melyik a reklámpiac legerősebb hónapja
Továbbra is a november a legerősebb hónap a reklámpiacon –…
Tovább olvasom >A GKI 2-2,5%-os gazdasági növekedést vár 2025-ben
A GKI Gazdaságkutató Zrt. 2025-re 2-2,5%-os GDP-növekedést prognosztizál, amely a külpiaci…
Tovább olvasom >