A Lidl két árcsökkentő programja is megmarad
A Lidl folyamatos és tartós árcsökkentésbe kezdett, hogy a magyar családok minél olcsóbban juthassanak hozzá a jó minőségű termékekhez. A beszerzési árak csökkenése és az azon túlmutató árelőnyök azonnali továbbadásával több mint félezer termék árát mérsékelték júliusig. A tendencia folytatódik – írja a napi.hu.

Immár több mint 50 saját márkás
terméket kínál a brit Lidl
A tartós árcsökkentési programban számos alapvető élelmiszer és közkedvelt árucikk is olcsóbb lett. A Lidl további megtakarítási lehetőségeket is kínál a hűséges vásárlóknak a digitális hűségprogramján keresztül, például a Lidl Plus applikációval. A saját márkás termékek a kínálat nagy részét teszik ki, a vásárlók kifejezetten keresik ezeket az árak és minőség miatt.
A vállalat a tartós árcsökkentési programon túl is többet ad a vásárlóknak a rendeletben előírt kötelező akciók keretében.
Az intézkedésnek köszönhetően
- többféle vaj, sajt és tejföl,
- egyes kenyerek és péktermékek,
- a rizs,
- a baromfi rudacska
- és a vegyes virágméz mellett
- a száraztészták,
- a szendvicsfeltétek,
- a fűszerek,
- a tisztító- és tisztálkodószerek,
- a babaápolási termékek
- és a gyümölcslevek között is találhatók árcsökkentett termékek.
A hetente változó akciók mellett a Lidl Plus applikáció több kedvezményt és nyereményt is nyújt a regisztrált felhasználóknak.
Kapcsolódó cikkeink
Komolyan készül a nyárra a Lidl és az Aldi is
A Lidl és az Aldi is nagy nyári ruházati akcióval…
Tovább olvasom >Rekordméretű élelmiszergyűjtést szervez a Magyar Élelmiszerbank Egyesület pénteken és szombaton
A Magyar Élelmiszerbank Egyesület által szervezett pénteki és szombati adománygyűjtésen…
Tovább olvasom >Országszerte több mint 100 Lidl áruház csatlakozik az Élelmiszerbank Adománygyűjtéséhez
A Lidl Magyarország országszerte több mint 100 üzlettel csatlakozik a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Május 19-től jön az új árrésstop a drogériákban – több ezer termék lehet érintett
Gulyás Gergely kancelláriaminiszter bejelentése szerint május 19-én hatályba lép a…
Tovább olvasom >Imádják a nyereményjátékokat a magyar vevők egy friss kutatás szerint
Szinte minden magyar vásárló hajlandó többet költeni, ha ezzel nyerési…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság felsőfokon: országos terjeszkedéshez érkezett a Rossmannban a Respray újratöltő automata
Országos méretűvé nőtte ki magát a világ első spray termékeket…
Tovább olvasom >