A Lidl hétfőtől a legnépszerűbb sajtok árát csökkenti
A Lidl Magyarország március 6-tól, hétfőtől jelentős mértékben és tartósan csökkenti a kínálatában található, legnépszerűbb sajtok árát – ezt a boltlánc vállalati kommunikációs cégvezetője közölte a Világgazdasággal.

A kép illusztráció
Tőzsér Judit elmondta: az intézkedésnek köszönhetően az érintett sajtok ára kiszereléstől és típustól függően akár 25 százalékkal csökken. Hozzátette: nem ez az első nagy árcsökkentési hullám, az első már februárban végigsöpört a magyar kiskereskedelmen. Akkor a vaj árát vágta vissza 20-25 százalékkal a paci szereplők nagyrésze. A sajtháború csak egy újabb lépés, a már második hónapja tartó árcsökkentési hullám ezzel nem ért a végére, a következő termék a száraztészta lehet.
A lap a pontos listát is közölt, hogyan változnak az árak a Lidl Magyarországnál. Az árcsökkentés következtében
- a saját márkás Pilos 250 grammos Edami darabolt sajt 25 százalékkal kerül majd kevesebbe, így a jelenlegi 999 forintos ár helyett holnaptól 749 forintba kerül majd,
- az 1 kilogrammos kiszerelésű Pilos trappista sajt 23 százalékkal, azaz 900 forinttal lesz olcsóbb, így 2990 forintos áron lesz elérhető a mostani 3890 forint helyett,
- míg a 700 grammos Pilos trappista sajt 21 százalékkal, azaz 700 forinttal kerül majd kevesebbe, így 2599 forintot kell majd érte fizetni a jelenlegi 3299 forint helyett.
- A laktózmentes 700 grammos kiszerelésű Pilos trappista sajt esetében az árcsökkenés mértéke szintén 21 százalékos, így hétfőtől 2999 forintért lesz elérhető az áruházakban.
Emlékezzünk vissza: március 1-jén az Aldi Magyarország bejelentette, hogy terméktől függően 20–23 százalékkal alacsonyabb áron kínálja a magyar beszerzésű trappista sajtjait. Hamar kiderült, hogy a CBA is beszállt a sajtháborúba, csak ők nem verték nagydobra, de 20 százalékot meghaladó mértékű árcsökkentést hajtottak végre a trappista sajtoknál március 1-jétől. Ezek után borítékolható volt, hogy a Lidl is beszáll az árcsökkentésbe. Ez tehát most meg is történt – írja a lap.
Kapcsolódó cikkeink
Folytatódik az áreső a PENNY-ben
Folytatja az alapvető háztartási és higiéniai termékek áresőjét a PENNY…
Tovább olvasom >Talajmegújító kísérleti mezőgazdasági programot indít a FrieslandCampina, a Lidl és a ReGeNL
A FrieslandCampina, a Lidl és a holland ReGeNL közösen indítanak…
Tovább olvasom >Tavaly kilenc százalékkal nőtt a Lidl forgalma Romániában
A Lidl Romania 2024-ben erőteljes növekedést könyvelhetett el: az üzletlánc…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor: az árréscsökkentést új termékekre is be fogjuk vezetni, ha szükséges
Az árrésszabályozást fenn kell tartani, mert az indokolatlan áremelésekkel szemben…
Tovább olvasom >Egészséges, rostban és fehérjében gazdag húskészítményeket fejlesztettek ki Debrecenben
Új, egészségvédő, rostban és fehérjében gazdag, egyedi bioaktív hatóanyagokat tartalmazó…
Tovább olvasom >A német kiskereskedelmi forgalom csökkent áprilisban havi szinten
Németországban reálértéken 1,1 százalékkal csökkent a kiskereskedelmi forgalom áprilisban havi…
Tovább olvasom >