A Lidl hétfőtől a legnépszerűbb sajtok árát csökkenti
A Lidl Magyarország március 6-tól, hétfőtől jelentős mértékben és tartósan csökkenti a kínálatában található, legnépszerűbb sajtok árát – ezt a boltlánc vállalati kommunikációs cégvezetője közölte a Világgazdasággal.

A kép illusztráció
Tőzsér Judit elmondta: az intézkedésnek köszönhetően az érintett sajtok ára kiszereléstől és típustól függően akár 25 százalékkal csökken. Hozzátette: nem ez az első nagy árcsökkentési hullám, az első már februárban végigsöpört a magyar kiskereskedelmen. Akkor a vaj árát vágta vissza 20-25 százalékkal a paci szereplők nagyrésze. A sajtháború csak egy újabb lépés, a már második hónapja tartó árcsökkentési hullám ezzel nem ért a végére, a következő termék a száraztészta lehet.
A lap a pontos listát is közölt, hogyan változnak az árak a Lidl Magyarországnál. Az árcsökkentés következtében
- a saját márkás Pilos 250 grammos Edami darabolt sajt 25 százalékkal kerül majd kevesebbe, így a jelenlegi 999 forintos ár helyett holnaptól 749 forintba kerül majd,
- az 1 kilogrammos kiszerelésű Pilos trappista sajt 23 százalékkal, azaz 900 forinttal lesz olcsóbb, így 2990 forintos áron lesz elérhető a mostani 3890 forint helyett,
- míg a 700 grammos Pilos trappista sajt 21 százalékkal, azaz 700 forinttal kerül majd kevesebbe, így 2599 forintot kell majd érte fizetni a jelenlegi 3299 forint helyett.
- A laktózmentes 700 grammos kiszerelésű Pilos trappista sajt esetében az árcsökkenés mértéke szintén 21 százalékos, így hétfőtől 2999 forintért lesz elérhető az áruházakban.
Emlékezzünk vissza: március 1-jén az Aldi Magyarország bejelentette, hogy terméktől függően 20–23 százalékkal alacsonyabb áron kínálja a magyar beszerzésű trappista sajtjait. Hamar kiderült, hogy a CBA is beszállt a sajtháborúba, csak ők nem verték nagydobra, de 20 százalékot meghaladó mértékű árcsökkentést hajtottak végre a trappista sajtoknál március 1-jétől. Ezek után borítékolható volt, hogy a Lidl is beszáll az árcsökkentésbe. Ez tehát most meg is történt – írja a lap.
Kapcsolódó cikkeink
Csendes offenzívában a sajátmárkák az európai élelmiszerboltok polcain
A sajátmárkák lassan, de biztosan lépnek ki a másodhegedűs szerepből:…
Tovább olvasom >Eladná olaszországi vállalatát a Carrefour
A francia Carrefour kiskereskedelmi óriás fontolgatja olaszországi üzletágának eladását, és…
Tovább olvasom >Frissesség, kényelem, érték – újradefiniálja a hipermarket formátumot Svédországban az ICA Maxi
Szembemegy a svédországi ICA Maxi a hipermarketek Európa-szerte tapasztalható hanyatlásával.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Alkotmányos jog lett a készpénz: minden kereskedőnek biztosítania kell a lehetőséget
Megjelent a Magyar Közlönyben az a jogszabály, amely a készpénzes…
Tovább olvasom >Omnichannel vagy semmi – Az e-commerce új iránya
„Mintegy 450 ezer magyar 2023-ban úgy vásárolt először a Temun,…
Tovább olvasom >Több a kérdés, mint a válasz: mit árulnak el valójában az Eurostat friss fogyasztási adatai Magyarországról?
Megjelentek az Eurostat 2024-es fogyasztási és gazdasági statisztikái, és ahogy…
Tovább olvasom >