A Lidl a fizetési megoldásokba invesztál

Szerző: Tisza Andrea Dátum: 2019. 05. 15. 21:02

A vásárlói élmény javítását célzó stratégiájának részeként a Lidl Európa-szerte különböző fizetési megoldások fejlesztésébe invesztál.

Párizsban például a kasszáknál sorbanállással töltött időt szeretné a cég lerövidíteni a Shop&Go névre keresztelt appjával, amely már Portugáliában korábban bevezetésre került, és most Franciaország több üzletében válhat elérhetővé. Okostelefonra letöltve a vásárló az adott üzlet wifijére csatlakozva kezdheti a megvenni kívánt termékeket szkennelni. Az app összességében könnyen használható és jól működik, de egyelőre korlátozott az ismertsége a vásárlók körében.

Portugáliában 250 üzletben vezetett be a Lidl mobilfizetést. Az MB Way appot már más láncok is használják, és a Lidl sem kíván lemaradni.

Belgiumban Leuven városában tesztelt elsőként a Lidl önkiszolgáló kasszát még februárban, amely sikere esetén további üzletekben is megjelenhet. A vásárlók a jelek szerint jól fogadták a megoldást.

Mindeközben Lengyelországban a diszkontlánc hét üzletében kísérletezik önkiszolgáló kasszával.

Kapcsolódó cikkeink