A legjobbak közé került a magyar burgonya
Újabb meghatározó mérföldkőhöz érkezett a magyar burgonya presztízsét általánosan növelő törekvés. Az ősi kultúrnövényünk népszerűsítését zászlajára tűző dunaegyházi Haladás Mezőgazdasági Zrt. brandje, a GoldenBurg ugyanis ismét komoly elismerésekben részesült, és ez a teljes hazai krumplitermelő ágazatra pozitívan hathat. A márka két terméke a napokban megkapta az Érték és Minőség Nagydíjat, amely nemcsak mérce és útmutató a honi gazdasági életben, hanem a magas, illetve megbízható minőség védjegye is.
A dunaegyházi Haladás Mezőgazdasági Zrt. számára egyfajta hitvallás a hazai termesztésű burgonya népszerűsítése. Küldetésének érzi, hogy növelje a krumpli, mint alapélelmiszer ázsióját és megmutassa, hogy értékes tápanyagai mellett kulináris élvezeteket is kínál. Kiemelt márkája, a GoldenBurg két termékkel, a B-típusú főznivaló és a C-jelzésű sütésre alkalmas burgonyával pályázott az idei Érték és Minőség Nagydíjra. A burgonyatermelő és -forgalmazó vállalat képviselői az Országházban vehették át a kitüntetéseket.
„Ez egy újabb fontos mérföldkő cégünk és a márka életében. A Nagydíjat megkapni egyfajta visszaigazolása annak, hogy megéri az a sok-sok erőfeszítés, amit kollégáimmal közösen teszünk a hazai burgonya presztízsének növeléséért”
– nyilatkozta Kulich Éva, a GoldenBurg kereskedelmi és marketing vezetője, aki azt is kiemelte, hogy fontos számukra edukatív jelleggel is megmutatni, hogy a krumpli valójában mennyire diverz alapanyag.
„Ezek a sikerek, elismerések lendületet adnak a munkánk során ahhoz is, hogy a vásárlóink és a kereskedelmi partnereink számára az alapszortiment biztosítása mellett innovatív fejlesztések felé is forduljunk.”
Kecskés Gábor, a dunaegyházi Haladás Mezőgazdasági Zrt. elnök-igazgatója a díjazás kapcsán kiemelte: a Magyar Termék védjegyek mellett így már az Érték és Minőség Nagydíj is a magas, illetve megbízható minőségre irányítja majd a vásárlók figyelmét.
„A magyar burgonya nincs könnyű helyzetben az elmúlt években. Gondolok itt az extrém környezeti hatások mellett a gazdasági kitettségre is, utóbbinak köszönhetően a magyar burgonyatermelők is évek óta hatványozottan nehéz helyzetben gazdálkodnak. Éppen ezért öröm a számunkra minden olyan elismerés, amellyel földünk aranyát, a burgonyát, ezáltal az agráriumot és egyben a mi munkánkat is értékelik”
– mondta az elnök-igazgató.
Kapcsolódó cikkeink
Egyre többen keresik a batátát
A köztudottan egészséges és ízletes batáta egyre inkább a figyelem…
Tovább olvasom >FAO útmutató a burgonya nemzetközi napjáról: segít felkészülni az első világnapra május 30-án
Miközben már zajlanak az előkészületek a burgonya nemzetközi napjának első…
Tovább olvasom >Diadalúton a népszerű húskészítménymárka
A Lidl Magyarország filozófiája öt alapelven nyugszik: a kedvező áron,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hétköznapi hősökkel indított nem mindennapi imázskampányt a Scitec Nutrition
Májusban országszerte találkozhatunk a Scitec Nutrition “Küzdöttek. Győztek. Te jössz!”…
Tovább olvasom >KSH: februárban 1,7 milliárd euró volt a termék-külkereskedelmi többlet
2024. februárban a kivitel volumene 3,4 százalékkal haladta meg, a…
Tovább olvasom >BMI: Lassabb bővülés áprilisban
A Beszerzési Menedzser Index (BMI) szezonálisan kiigazított áprilisi értéke: 51,8.…
Tovább olvasom >