A Kraft Heinz Kanada ketchup rajzolásra biztat
A Kraft Heinz Kanada felkérte az embereket, hogy rajzolják le a ketchupot. A nyertes 250 alkotást limitált szériás egyedi címkén és óriásplakáton is megjelenítik.
A kampányt egy olyan globális kísérlet ihlette, amely során több tucat névtelen embert kértek „ketchup rajzolásra”. Legtöbben emlékezetből a Heinz-üveget vetették papírra.
Karanténra szabott aktivitás
2021.január 21-es Torontóban a PR Newswire oldalán kiadott közleménye szerint a Heinz arra kéri a kanadaikat, hogy rajzolják le a ketchupot, majd a @Heinz_Ca taggel osszák meg rajzaikat a közösségi médiában és január 21-31 között töltsék fel a drawketchup.ca oldalra. Így a legjobb 250 pályázó megnyerheti a lehetőséget, hogy az ikonikus Heinz ketchup üvegén és dobozán szerepeljen. Ezeket később is használhatják és örök emlékként megmaradhatnak a háztartásban. Ez a közösségi médiában meghirdetett verseny tökéletesen illeszkedik a „maradjotthon” rendelkezésekhez, hiszen bárki bekapcsolódhat, alkothat és a megnövekedett otthonétkezésekhez is kapcsolódik. Széles körben ismert a márka, így jelentős rétegeket tud elérni, hiszen a Kraft Heinz Kanada az ország legnagyobb élelmiszer- és italgyártó vállalata, termékei a kanadai háztartások több mint 97 százalékában megtalálhatók. Az aktivitást a közösségi médiában és óriásplakátokon is hirdetik.

Ilyen változatosak lehetnek majd a limitált szériás, egyedi rajzokkal felcimkézett Heinz ketchupos üvegek Kanadában
A forgalom fellendülésére számítanak

Forrás: KRAFT HEINZ REPORTS THIRD QUARTER 2020 RESULTS
A rajzolós kampány háttere a Marketing Dive elemzője szerint, hogy a kanadai Kraft Heinz értékesítése visszaesett, szemben az egyesült államokbeli anyavállalattal és a nemzetközi piacokon tapasztaltakkal. A kanadai egység ugyanis éves szinten 2,2%-os bevételcsökkenést ért el 2020 szeptemberi negyedévben. Ezzel szemben az USA forgalom 7,4%-kal nőtt, míg a nemzetközi értékesítés 3,9%-kal emelkedett a vállalat negyedéves jelentése szerint. A Kraft Heinz a növekedést a fogyasztói szokások megváltozásának tulajdonítja, hiszen a világjárvány miatt az emberek több ételt készítenek és fogyasztanak otthon.
A Kraft Heinz Kanada kampánya hozzájárulhat a márka új lendületbe hozásához az új év kezdetével. A Kraft Heinz anyavállalat tavaly év végén azt tervezte, hogy újra növeli marketingköltéseit, miután a márciusi koronavírus-járvány kezdetén felfüggesztette vagy elhalasztotta a kampányokat.
Kapcsolódó cikkeink
Street food van, utca nincs!
Lassan tér magához a pandémia után a food truckok piaca;…
Tovább olvasom >Európából látja el Kanadát a Lindt, hogy elkerülje a vámokat
A svájci Lindt & Sprüngli csokoládégyártó Európából szállítja majd termékeit…
Tovább olvasom >„Winefluencer” klubot indít a brit Aldi a közösségi médiában
A brit Aldi által elindított „Winefluencer Club” nevű kezdeményezéssel lehetőséget…
Tovább olvasom >További cikkeink
Zsigó Róbert: érezhetően csökken az alapvető élelmiszerek ára az árrésstop hatására
Az árréstop bevezetésének hatására érezhetően csökken az alapvető élelmiszerek ára…
Tovább olvasom >3,6 milliárd forintot fordított új szupermarket építésére a SPAR Szentendrén
Mintegy 3,6 milliárd forintos saját forrásból elkészült az ország legújabb…
Tovább olvasom >Funkcionális alkoholmentes sört mutatott be a Dreher
Speciális összetétellel rendelkező, szénhidrát-elektrolit oldatokkal készülő alkoholmentes sört vezet be…
Tovább olvasom >