A köszivel most a CBA üzletek is nyerhetnek
A CBA és a Procter&Gamble (P&G) közös kezdeményezése, A közösség szíve (köszi) program idén tavasszal a helyi közösségek támogatása mellett nyereményjátékot hirdet a CBA üzletek között.
A nyereményjáték keretében a három legaktívabb régió és a tizenöt legszebben dekorált üzlet értékes nyereménycsomagot kap.
A köszi program a helyi közösségek aktív részvételének köszönhetően 2006 óta több tízmillió forinttal segítette a kis településeket és nagyvárosokat egyaránt. A közös kezdeményezés keretében a két vállalat adományozott már számítógépeket, kórházi felszereléseket; finanszírozott már erdei iskolákat és legutóbb, 2009-ben lakóhelyeket szépített meg. A 2010-es programban április elejétől június végéig lehet helyi intézményekre (óvoda, iskola vagy kórház) szavazni a program honlapján. Minden, a programban résztvevő Procter&Gamble termék megvásárlása után 30 Ft kerül a „közösségek perselyébe”. A gyűjtés lezárása után 5 nyertes települést sorsolnak majd ki, ahol a legtöbb szavazatot kapott intézmény, valós szükségleteinek megfelelő támogatást kap majd.
A már megszokott közösségi gyűjtés és adományozás mellett a köszi program nyereményjátékra hívja a CBA üzleteket is. A játék április 15-től június 15-ig tart, és minden CBA üzlet részt vehet benne. Az a 15 CBA bolt, amelynek dolgozói a legszebb és legötletesebb dekorációs megoldásokkal hívják fel a vásárlók figyelmét a köszi programra, 50000 forint értékű Procter&Gamble termékekből álló nyereménycsomagot nyerhet.
„A köszi program egy évek óta sikeresen működő közös kezdeményezés. A CBA üzletekben indított idei játékunkkal arra szeretnénk felhívni a figyelmet, hogy az üzletek dolgozói is aktív résztvevői a programnak, fontos tagjai azon helyi közösségeknek, amelyeket együtt támogatunk.” – mondta Janky Gyöngyi a Procter&Gamble képviselője.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete
2024. december 10-én délben megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete…
Tovább olvasom >Rekordszámú feladatot oldottak meg az iskolások: az Etesd az Eszed oktatóprogram népszerűsége töretlen
Véget ért a Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az Okos…
Tovább olvasom >A TikTok hódítója: Dubaji csokiőrület a Lidlben
A karácsonyi ünnepek közeledtével egyre nagyobb kereslet mutatkozik egy igazán…
Tovább olvasom >