A konzervtől a kartonig: a nagy svéd babátalakulás
2006-ban egy új márka, a GoGreen jelent meg a svéd piacon, amely jelentősen átformálta a babok csomagolását.. A TetraPack által támogatott márka bevezette a Tetra Recartot.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2021/01/3-300x174.jpg)
Csak papír, semmi fém
A 70%-ban FSC-kartonból készült csomagolás fenntarthatóvá tette a babok csomagolását. A GoGreen sikere többek között a változó fogyasztói szokásoknak köszönhető, akik nagy örömmel üdvözölnek minden olyan változást, amely zöldebbé, fenntarthatóbbá teszi az életet.
2010-re minden svéd kiskereskedő átállt a kartonra a babok csomagolását illetően. 2015-ben a változásnak köszönhetően Svédország 236 tonnával csökkentette a fosszilis anyagok használatát és 346 tonnával kevesebb acélt használt el.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Fosszilismentessé vált az Absolut Vodka lepárlóüzeme
Az eredetileg kitűzött céldátumnál korábban kezdett az Absolut Vodka lepárlóüzeme…
Tovább olvasom >Fenntarthatósági címkét vezet be az Amazon Belgiumban és Svédországban
Az Amazon Belgiumra és Svédországra is kiterjeszti „Climate Pledge Friendly”…
Tovább olvasom >A Heinz carbonara konzervvel áll elő, kiakadtak az olasz séfek
Közfelháborodást váltott ki Olaszországban az amerikai Heinz, amikor bejelentette, hogy…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: januárban 5,5 százalékkal haladták meg átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket
2024. januárhoz viszonyítva az élelmiszerek ára 6,0 százalékkal nőtt, ezen…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A januári magasabb fogyasztói árszint átmeneti jelenség
Nagy Márton szerint elfogadhatatlan a magas élelmiszerinfláció, a kormány minden…
Tovább olvasom >NGM-szóvivő: január utolsó napjaiban már korrigáltak az árak
A KSH közlése szerint 2025. januárban a fogyasztói árak átlagosan…
Tovább olvasom >