A konzervtől a kartonig: a nagy svéd babátalakulás
2006-ban egy új márka, a GoGreen jelent meg a svéd piacon, amely jelentősen átformálta a babok csomagolását.. A TetraPack által támogatott márka bevezette a Tetra Recartot.
A 70%-ban FSC-kartonból készült csomagolás fenntarthatóvá tette a babok csomagolását. A GoGreen sikere többek között a változó fogyasztói szokásoknak köszönhető, akik nagy örömmel üdvözölnek minden olyan változást, amely zöldebbé, fenntarthatóbbá teszi az életet.
2010-re minden svéd kiskereskedő átállt a kartonra a babok csomagolását illetően. 2015-ben a változásnak köszönhetően Svédország 236 tonnával csökkentette a fosszilis anyagok használatát és 346 tonnával kevesebb acélt használt el.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Fenntarthatósági címkét vezet be az Amazon Belgiumban és Svédországban
Az Amazon Belgiumra és Svédországra is kiterjeszti „Climate Pledge Friendly”…
Tovább olvasom >A Heinz carbonara konzervvel áll elő, kiakadtak az olasz séfek
Közfelháborodást váltott ki Olaszországban az amerikai Heinz, amikor bejelentette, hogy…
Tovább olvasom >Klasszikus zenei aláfestéssel termesztett zöldséget és gyümölcsöt kínál a Lidl Svédországban
A Lidl egy a Stockholmi Királyi Filharmonikus Zenekarral való szokatlan…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rendkívüli fogyasztóvédelmi ellenőrzést indítanak az ételfutár cégeknél
A fogyasztóvédelemért felelős Nemzetgazdasági Minisztérium rendkívüli fogyasztóvédelmi vizsgálatot indít a…
Tovább olvasom >Csökkent a Ryanair nyeresége az első üzleti félévben: bevételnövekedés mellett mérsékelt eredmény
A Ryanair, Európa egyik legnagyobb fapados légitársasága, jelentős nyereségcsökkenést könyvelt…
Tovább olvasom >Omnichannel Scale 2024 – Miként maradhatnak versenyképesek a magyar kereskedők?
Mindannyian érezzük, hogy valami nagyon megváltozott a kereskedelemben. A digitális…
Tovább olvasom >