A konzervtől a kartonig: a nagy svéd babátalakulás
2006-ban egy új márka, a GoGreen jelent meg a svéd piacon, amely jelentősen átformálta a babok csomagolását.. A TetraPack által támogatott márka bevezette a Tetra Recartot.

Csak papír, semmi fém
A 70%-ban FSC-kartonból készült csomagolás fenntarthatóvá tette a babok csomagolását. A GoGreen sikere többek között a változó fogyasztói szokásoknak köszönhető, akik nagy örömmel üdvözölnek minden olyan változást, amely zöldebbé, fenntarthatóbbá teszi az életet.
2010-re minden svéd kiskereskedő átállt a kartonra a babok csomagolását illetően. 2015-ben a változásnak köszönhetően Svédország 236 tonnával csökkentette a fosszilis anyagok használatát és 346 tonnával kevesebb acélt használt el.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Frissesség, kényelem, érték – újradefiniálja a hipermarket formátumot Svédországban az ICA Maxi
Szembemegy a svédországi ICA Maxi a hipermarketek Európa-szerte tapasztalható hanyatlásával.…
Tovább olvasom >Willys – a svéd Kaufland
A svéd Willys szűk, ámde a rivális Lidl kínálatánál szélesebb…
Tovább olvasom >Észak-Európában terjeszkedik a Costco: új raktáráruházat nyit Malmö közelében
A nyilvánvaló trenddel megy szembe a Costco modellje, amikor egy…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >Sikeresen zárult a „Passzold vissza, Tesó!” 2025-ös tavaszi kampánya!
Idén már hetedik éve tart a ‘Passzold vissza, Tesó!’ használt…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >