A kólákat is elérte a süteményízesítés-hullám
Almáspités Pepsi – még csak nem is túl formabontó az ötlet, mégis, olyan kreatív lépés, ami „miért nem nekem jutott eszembe”-érzést generálhat bármelyik termékfejlesztőben.
Merthogy a népszerű sütemények ízének megjelenése különféle más termékekben minimum 20 éves trend, szénsavas üdítőitalban mégsem találkoztunk még vele. Most aztán szirupok, vodkák, jégkrémek, pattogatott kukoricák és ki tudja mik után ott az almáspite ízű kóla is! A Pepsi persze csak tesztel, a termék limitált kiadásban készült a hálaadás ünnepére, és esélyünk sem volt megkóstolni, de így is nagyon várjuk a folytatást.
Kapcsolódó cikkeink
Pepsi: All I want for Christmas is 2021 – VIDEÓ
Az egyik legnépszerűbb karácsonyi dallal indította idei, ünnepi kampányát a…
Tovább olvasom >Továbbra is a Nestlé a világ legértékesebb élelmiszermárkája
A legfrissebb Brand Finance Food&Drink 2020 Report szerint megtartotta vezető…
Tovább olvasom >100 százalékban megújuló elektromosság 2030-ra a Pepsitől
A Pepsi azt a célt tűzte ki célul, hogy világszerte…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: 85 százalékkal csökkent a kereskedelmi szálláshelyek forgalma
A beutazási korlátozások, illetve a járvány megfékezésére irányuló és a…
Tovább olvasom >Előfizetéses értékesítést indít Coca-Cola
2020-ban több nagy amerikai cég indította be havi, közvetlen fogyasztókat…
Tovább olvasom >Kényelmi fagylalt (és jeges koktél és -kávé) – A nap videója
Kávé gombnyomásra, ételmelegítés 2 perc alatt a mikróban – sok…
Tovább olvasom >