A kólákat is elérte a süteményízesítés-hullám
Almáspités Pepsi – még csak nem is túl formabontó az ötlet, mégis, olyan kreatív lépés, ami „miért nem nekem jutott eszembe”-érzést generálhat bármelyik termékfejlesztőben.

A fahéj, az alma és a jól megsült tészta ízét ígérik
Merthogy a népszerű sütemények ízének megjelenése különféle más termékekben minimum 20 éves trend, szénsavas üdítőitalban mégsem találkoztunk még vele. Most aztán szirupok, vodkák, jégkrémek, pattogatott kukoricák és ki tudja mik után ott az almáspite ízű kóla is! A Pepsi persze csak tesztel, a termék limitált kiadásban készült a hálaadás ünnepére, és esélyünk sem volt megkóstolni, de így is nagyon várjuk a folytatást.
Kapcsolódó cikkeink
Mesterséges intelligenciával méri a Pepsi termékei édességét
A Pepsi legújabb „The Sweetest” névre keresztelt kampányában egy mesterséges…
Tovább olvasom >Fókuszban a fenntartható élelmezési rendszerek támogatása: megjelent a Nestlé közös értékteremtési összefoglalója
A Nestlé elhivatottan dolgozik azon, hogy világszerte fenntartható, kiegyensúlyozott és…
Tovább olvasom >Színe és fonákja
Ahogy arra már többször is utaltunk, a cukrászok termékfejlesztési próbálkozásainak…
Tovább olvasom >További cikkeink
Ma is megbéníthatja az európai turizmust egy vulkán?
Tizenöt évvel az izlandi Eyjafjallajökull vulkán 2010-es kitörése után, amely…
Tovább olvasom >Nemzetközi árajánlati rendszer – átláthatóbb rendezvényszervezési piac
Nemzetközi árajánlati rendszer bevezetését javasolja a MaReSz a rendezvénypiac számára.…
Tovább olvasom >Túlturizmus Európában: vízágyús tüntetések Barcelonában, tiltások Budapesten
A rövid távú lakáskiadás, a turistahordák és az infrastruktúra túlterheltsége…
Tovább olvasom >