A kólákat is elérte a süteményízesítés-hullám
Almáspités Pepsi – még csak nem is túl formabontó az ötlet, mégis, olyan kreatív lépés, ami „miért nem nekem jutott eszembe”-érzést generálhat bármelyik termékfejlesztőben.

A fahéj, az alma és a jól megsült tészta ízét ígérik
Merthogy a népszerű sütemények ízének megjelenése különféle más termékekben minimum 20 éves trend, szénsavas üdítőitalban mégsem találkoztunk még vele. Most aztán szirupok, vodkák, jégkrémek, pattogatott kukoricák és ki tudja mik után ott az almáspite ízű kóla is! A Pepsi persze csak tesztel, a termék limitált kiadásban készült a hálaadás ünnepére, és esélyünk sem volt megkóstolni, de így is nagyon várjuk a folytatást.
Kapcsolódó cikkeink
Mesterséges intelligenciával méri a Pepsi termékei édességét
A Pepsi legújabb „The Sweetest” névre keresztelt kampányában egy mesterséges…
Tovább olvasom >Fókuszban a fenntartható élelmezési rendszerek támogatása: megjelent a Nestlé közös értékteremtési összefoglalója
A Nestlé elhivatottan dolgozik azon, hogy világszerte fenntartható, kiegyensúlyozott és…
Tovább olvasom >Színe és fonákja
Ahogy arra már többször is utaltunk, a cukrászok termékfejlesztési próbálkozásainak…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Hortobágyi Csárdában lett hungarikum a csárda
Hungarikummá nyilvánították a csárdát és a badacsonyi kéknyelűt a Hungarikum…
Tovább olvasom >Utcai gasztrofesztivál, vacsoraestek és fesztiválos ételrendelés a SopronFesten
A SopronFest Gourmet programjainak keretében, egy héten át városszerte a…
Tovább olvasom >Unicum-sör – reklámkampány és nyereményjáték
Generációk bulifétise volt a kultikus Unicum-sör párosítás, amit még a…
Tovább olvasom >