A KOCH’S még inkább a minőségi egészség- és környezettudatos termékek gyártása irányába fordul
2021-ben azt a célt tűztük ki magunk elé, hogy a KOCH’S brand a Develey Senf & Feinkost Gmbh. égisze alatt is egy különálló és nagyon erős márkaként szerepeljen a magyar és nemzetközi piacokon. Ezt a stratégiai irányt szem előtt tartva és kitartó munkával sikerült elérnünk a kitűzött célokat 2021-ben. Büszkén mondhatom, hogy a jelenlegi nehézségek ellenére is a KOCH’S Torma Kft. minden munkatársa azon dolgozott idén, hogy egy még jobb és még erősebb céget építsünk, és megalapozzuk az elkövetkezendő éveket. A felgyorsult vásárlói követelmények miatt a termékfejlesztési osztályra is nagyobb teher hárult, de az áldozatos munkának köszönhetően több új termékkel is bemutatkoztunk már az év során. Decemberben pedig három egyedülálló innovatív termékkel jelenünk meg több nagyáruház polcain: Gyömbéres torma mézzel, Mangós torma, Szósz Halakhoz.
Elsődleges szempontunk a természetes zöldség és gyümölcsök kombinációja volt, melyek nagyon jó minőségű termékeket eredményeznek. A gyömbér és a torma élettani előnyei a mézzel együtt egy nagyon jó légúttisztító hatást érnek el, amely a tengeri só mellett az egyik leghatásosabbnak bizonyul. Ebben az időszakban természetes alapanyagokkal próbáljuk megszólítani vásárlóinkat. Emellett kiválóan passzolnak sült húsok, virsli, kolbász fogyasztásához.
A KOCH’S Szósz Halakhoz Nyugat-Európában már nagy ismertségre tett szert, a magyar piacon csak most mutatkozik be. A mustármagot éppen hogy betakarították, mi pedig már készítettük is a legfrissebb termékünket belőle, mely kellemes kísérője halételeinknek.
A termék csomagolása már a KOCH’S brand designváltásának egyik legújabb terméke, mely egy nagyon letisztult, kicsit a gyökerekhez visszatérő, de mégis modern megjelenést biztosít a termékeinknek, mindemelett 100%-ban újrahasznosítható.
Ezenkívül a KOCH’S Torma Kft. jogosult a MAGYAR TERMÉK védjegy használatára is, amely a termékeken szintén megtalálható lesz. (x)
A fenti cikk a Trade magazin 2021/12-01. számában is megjelent.
Kapcsolódó cikkeink
A családi vállalatok soha nem látott mértékben fektetnek hangsúlyt az innovációra
Az innováció vezető szerepet kap a családi vállalkozások életében a…
Tovább olvasom >Dr. Kozák Tamás: „A magas inflációnak hosszú az árnyéka”
A 2024-es év gazdasági folyamatai érzékenyen érintették a hazai kiskereskedelmi…
Tovább olvasom >Rekordmélyre zuhant az innováció a spanyol FMCG-piacon
Spanyolországban 15 év alatt 48%-kal esett vissza az új termékek…
Tovább olvasom >További cikkeink
Innováció és hagyomány kéz a kézben
Fenntartható fejlődés, technológiai újítások, tudatos márkaépítés – ezek mentén alakítja…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a vendégek messziről elkerülik azokat az éttermeket, ahol rossz a mosdók állapota
A Tork nemzetközi felmérésében a válaszadók 73%-a arról számolt be,…
Tovább olvasom >Felelősen a jövőért
A Smurfit Westrock elkötelezetten támogatja Párkány városát, és aktívan részt…
Tovább olvasom >