A KOCH’S még inkább a minőségi egészség- és környezettudatos termékek gyártása irányába fordul
2021-ben azt a célt tűztük ki magunk elé, hogy a KOCH’S brand a Develey Senf & Feinkost Gmbh. égisze alatt is egy különálló és nagyon erős márkaként szerepeljen a magyar és nemzetközi piacokon. Ezt a stratégiai irányt szem előtt tartva és kitartó munkával sikerült elérnünk a kitűzött célokat 2021-ben. Büszkén mondhatom, hogy a jelenlegi nehézségek ellenére is a KOCH’S Torma Kft. minden munkatársa azon dolgozott idén, hogy egy még jobb és még erősebb céget építsünk, és megalapozzuk az elkövetkezendő éveket. A felgyorsult vásárlói követelmények miatt a termékfejlesztési osztályra is nagyobb teher hárult, de az áldozatos munkának köszönhetően több új termékkel is bemutatkoztunk már az év során. Decemberben pedig három egyedülálló innovatív termékkel jelenünk meg több nagyáruház polcain: Gyömbéres torma mézzel, Mangós torma, Szósz Halakhoz.
Elsődleges szempontunk a természetes zöldség és gyümölcsök kombinációja volt, melyek nagyon jó minőségű termékeket eredményeznek. A gyömbér és a torma élettani előnyei a mézzel együtt egy nagyon jó légúttisztító hatást érnek el, amely a tengeri só mellett az egyik leghatásosabbnak bizonyul. Ebben az időszakban természetes alapanyagokkal próbáljuk megszólítani vásárlóinkat. Emellett kiválóan passzolnak sült húsok, virsli, kolbász fogyasztásához.
A KOCH’S Szósz Halakhoz Nyugat-Európában már nagy ismertségre tett szert, a magyar piacon csak most mutatkozik be. A mustármagot éppen hogy betakarították, mi pedig már készítettük is a legfrissebb termékünket belőle, mely kellemes kísérője halételeinknek.
A termék csomagolása már a KOCH’S brand designváltásának egyik legújabb terméke, mely egy nagyon letisztult, kicsit a gyökerekhez visszatérő, de mégis modern megjelenést biztosít a termékeinknek, mindemelett 100%-ban újrahasznosítható.
Ezenkívül a KOCH’S Torma Kft. jogosult a MAGYAR TERMÉK védjegy használatára is, amely a termékeken szintén megtalálható lesz. (x)
A fenti cikk a Trade magazin 2021/12-01. számában is megjelent.
Kapcsolódó cikkeink
Natur’A kenyércsalád
A Lantmännen Unibake legújabb márkája, a Natur’A kenyércsalád innovatív termékekkel…
Tovább olvasom >Häagen-Dazs „A város esszenciája” jégkrémkollekció
Az egyetlen jégkrémválogatás, amely elmerít a világ ikonikus városaiban, megidézve…
Tovább olvasom >További cikkeink
XII. Laurel Retail Konferencia – működés közben látható a jövő
Május 28-án a budapesti Larus Rendezvényközpontban ismét találkoznak a kiskereskedelem…
Tovább olvasom >Pedrivel és új termékkel lép szintet a BioTechUSA és az FC Barcelona partnersége
2024 szeptembere óta a BioTechUSA-cégcsoport az FC Barcelona globális táplálékkiegészítő partnere,…
Tovább olvasom >Mantova: Olasz ízorgia, fűszerekkel
A Fratelli Mantova BBQ termékcsalád új szintre emeli a grillezést. Egész évben, akár grillsütő…
Tovább olvasom >