A KOCH’S még inkább a minőségi egészség- és környezettudatos termékek gyártása irányába fordul
2021-ben azt a célt tűztük ki magunk elé, hogy a KOCH’S brand a Develey Senf & Feinkost Gmbh. égisze alatt is egy különálló és nagyon erős márkaként szerepeljen a magyar és nemzetközi piacokon. Ezt a stratégiai irányt szem előtt tartva és kitartó munkával sikerült elérnünk a kitűzött célokat 2021-ben. Büszkén mondhatom, hogy a jelenlegi nehézségek ellenére is a KOCH’S Torma Kft. minden munkatársa azon dolgozott idén, hogy egy még jobb és még erősebb céget építsünk, és megalapozzuk az elkövetkezendő éveket. A felgyorsult vásárlói követelmények miatt a termékfejlesztési osztályra is nagyobb teher hárult, de az áldozatos munkának köszönhetően több új termékkel is bemutatkoztunk már az év során. Decemberben pedig három egyedülálló innovatív termékkel jelenünk meg több nagyáruház polcain: Gyömbéres torma mézzel, Mangós torma, Szósz Halakhoz.
Elsődleges szempontunk a természetes zöldség és gyümölcsök kombinációja volt, melyek nagyon jó minőségű termékeket eredményeznek. A gyömbér és a torma élettani előnyei a mézzel együtt egy nagyon jó légúttisztító hatást érnek el, amely a tengeri só mellett az egyik leghatásosabbnak bizonyul. Ebben az időszakban természetes alapanyagokkal próbáljuk megszólítani vásárlóinkat. Emellett kiválóan passzolnak sült húsok, virsli, kolbász fogyasztásához.
A KOCH’S Szósz Halakhoz Nyugat-Európában már nagy ismertségre tett szert, a magyar piacon csak most mutatkozik be. A mustármagot éppen hogy betakarították, mi pedig már készítettük is a legfrissebb termékünket belőle, mely kellemes kísérője halételeinknek.
A termék csomagolása már a KOCH’S brand designváltásának egyik legújabb terméke, mely egy nagyon letisztult, kicsit a gyökerekhez visszatérő, de mégis modern megjelenést biztosít a termékeinknek, mindemelett 100%-ban újrahasznosítható.
Ezenkívül a KOCH’S Torma Kft. jogosult a MAGYAR TERMÉK védjegy használatára is, amely a termékeken szintén megtalálható lesz. (x)
A fenti cikk a Trade magazin 2021/12-01. számában is megjelent.
Kapcsolódó cikkeink
Átadták az első okos értékesítési pontot, az Auchan GO-t
Hivatalosan is megnyílt az Auchan Magyarország új, innovatív kereskedelmi egysége,…
Tovább olvasom >A hazai innovációk levédésére vissza nem térítendő támogatásra lehet pályázni
A Nemzeti Kutatási, Fejlesztési és Innovációs Hivatal (NKFI Hivatal) idén…
Tovább olvasom >Fókuszban a fenntartható élelmezési rendszerek támogatása: megjelent a Nestlé közös értékteremtési összefoglalója
A Nestlé elhivatottan dolgozik azon, hogy világszerte fenntartható, kiegyensúlyozott és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hagyományos péksütemények kiváló minőségben, generációkon át
A Pécsváradon alapított Aranycipó Kft. immár több mint harminc éve…
Tovább olvasom >Megújult a Cup Revolution: itt a RevoUnion
Új ernyőmárkával és kibővített portfólióval folytatja működését a Cup Revolution. A…
Tovább olvasom >A sajátmárkák világa újra Amszterdamba költözik – interjú Peggy Davies-zel, a PLMA elnökével
A PLMA 2025-ös World of Private Label szakkiállítása újra Amszterdamba…
Tovább olvasom >