A kíváncsiságra épít a Carlsberg sörének globális újrapozicionálásakor
A Carlsberg először indít globális kampányt 120 piacon azzal a céllal, hogy újrapozícionálja zászlóshajó sörmárkáját.
A kampány középpontjában az a gondolat áll, miszerint mindennemű fejlődés a világban a kíváncsisággal kezdődik. A vállalat célja pedig nem más, mint „újra feléleszteni a kíváncsiságot” a sörfogyasztók körében. A kampány a tervek szerint az Egyesült Királyságban, Ázsiában, Dél-Amerikában, Európában és a világ többi részén indul 2024-ben és 2025-ben.
A The Drinks Businessnek nyilatkozva Lynsey Woods, a Carlsberg globális márkaigazgatója elmondta:
– Az elmúlt másfél évben nagy utat tettünk meg az új kampány, az új pozicionálás és az új kreatív platform előkészítése terén.
Woods kifejtette, hogy az újrapozícionálási kampány középpontjában „az a gondolat áll, hogy minden pillanatban ott van a kíváncsiság szikrája”, és hozzáfűzte, hogy „mi egy kicsit nyilván rájátszunk erre azt sugallva, hogy ezekben a nagy pillanatokban a Carlsberg ott volt”.
Woods szerint az „élesebb pozícionálás” „hatalmas munka eredménye, amelynek során átnéztük az archívumokat és mindazt, amit a Carlsberg valaha tett, csakúgy, mint azt, hogy milyen szerepet játszott az emberek életében. E munka során minden az önazonosságról és a önazonosság újbóli életre keltéséről szólt. Ennek beemelése a pozícionálásba a Carlsberg meghatározó részévé vált”.
Az emberek kíváncsiságára apelláló elképzelés abból fakad, hogy – mint Woods fogalmazott – a sörgyártó „mindig a lehető legjobb sört kívánja készíteni”.
The Drinks Business
Kapcsolódó cikkeink
Így ünnepli a Carlsberg a 2005-ös isztambuli csoda 20. évfordulóját
A Carlsberg újra összehozta Dudeket, Hyypiät és Smicert egy film…
Tovább olvasom >A sport mint stratégiai márkaélmény
Ma már a sport messze nem pusztán szponzorációs felület: komplex,…
Tovább olvasom >Egyre népszerűbb a sör alkoholmentes változata Németországban
Egészségügyi okokból, az íze miatt, vagy szimplán a választás szabadsága…
Tovább olvasom >További cikkeink
GKI Elemzés: EU-s források nélkül csak döcögne a hazai gazdaság
Idén május 1-én ünnepeljük uniós csatlakozásunk 21. évfordulóját. EU-s tagságunknak…
Tovább olvasom >Csökkentette az élelmiszerárakat az árrésstop és az online Árfigyelő bővítése
2025 áprilisában csökkent az infláció és az élelmiszerárak növekedési üteme…
Tovább olvasom >NGM: mindig fellépünk az indokolatlan áremelés ellen, a következő hónapokban tovább csökkenhet az infláció
Áprilisban az infláció mértéke 4,2 százalékra, míg az élelmiszerinflációé 5,4…
Tovább olvasom >