A kíváncsiságra épít a Carlsberg sörének globális újrapozicionálásakor
A Carlsberg először indít globális kampányt 120 piacon azzal a céllal, hogy újrapozícionálja zászlóshajó sörmárkáját.
A kampány középpontjában az a gondolat áll, miszerint mindennemű fejlődés a világban a kíváncsisággal kezdődik. A vállalat célja pedig nem más, mint „újra feléleszteni a kíváncsiságot” a sörfogyasztók körében. A kampány a tervek szerint az Egyesült Királyságban, Ázsiában, Dél-Amerikában, Európában és a világ többi részén indul 2024-ben és 2025-ben.
A The Drinks Businessnek nyilatkozva Lynsey Woods, a Carlsberg globális márkaigazgatója elmondta:
– Az elmúlt másfél évben nagy utat tettünk meg az új kampány, az új pozicionálás és az új kreatív platform előkészítése terén.
Woods kifejtette, hogy az újrapozícionálási kampány középpontjában „az a gondolat áll, hogy minden pillanatban ott van a kíváncsiság szikrája”, és hozzáfűzte, hogy „mi egy kicsit nyilván rájátszunk erre azt sugallva, hogy ezekben a nagy pillanatokban a Carlsberg ott volt”.
Woods szerint az „élesebb pozícionálás” „hatalmas munka eredménye, amelynek során átnéztük az archívumokat és mindazt, amit a Carlsberg valaha tett, csakúgy, mint azt, hogy milyen szerepet játszott az emberek életében. E munka során minden az önazonosságról és a önazonosság újbóli életre keltéséről szólt. Ennek beemelése a pozícionálásba a Carlsberg meghatározó részévé vált”.
Az emberek kíváncsiságára apelláló elképzelés abból fakad, hogy – mint Woods fogalmazott – a sörgyártó „mindig a lehető legjobb sört kívánja készíteni”.
The Drinks Business
Kapcsolódó cikkeink
Tavaly 20,9 millió hektoliter sört főztek a cseh sörgyárak
Tavaly 20,9 millió hektoliter sört főztek a csehországi sörgyárak, ami…
Tovább olvasom >Házisörfőzők Nemzetközi Versenye szombaton a Főzdeparkban
Ingyenes programok, főzdetúrák és kilenc ország legjobb házisörei várják az…
Tovább olvasom >Az offline találkozásokért indított kampányt a Heineken
A felnőttek több mint fele érzi úgy, hogy túlterheli a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megjelent az FMCG-piac 2024. évi kereskedelmi toplistája
Maradt minden a régiben: Lidl, SPAR, Tesco a dobogósok sorrendje!…
Tovább olvasom >Orbán Viktor: az árréscsökkentést új termékekre is be fogjuk vezetni, ha szükséges
Az árrésszabályozást fenn kell tartani, mert az indokolatlan áremelésekkel szemben…
Tovább olvasom >Kik nyertek és kik buktak 2024-ben? – Látványos eredménykülönbségek az élelmiszer-kiskereskedelemben
A 2024-es üzleti év mérlege az élelmiszer-kiskereskedelmi szektorban látványosan kettévált:…
Tovább olvasom >