A kíváncsiságra épít a Carlsberg sörének globális újrapozicionálásakor
A Carlsberg először indít globális kampányt 120 piacon azzal a céllal, hogy újrapozícionálja zászlóshajó sörmárkáját.
A kampány középpontjában az a gondolat áll, miszerint mindennemű fejlődés a világban a kíváncsisággal kezdődik. A vállalat célja pedig nem más, mint „újra feléleszteni a kíváncsiságot” a sörfogyasztók körében. A kampány a tervek szerint az Egyesült Királyságban, Ázsiában, Dél-Amerikában, Európában és a világ többi részén indul 2024-ben és 2025-ben.
A The Drinks Businessnek nyilatkozva Lynsey Woods, a Carlsberg globális márkaigazgatója elmondta:
– Az elmúlt másfél évben nagy utat tettünk meg az új kampány, az új pozicionálás és az új kreatív platform előkészítése terén.
Woods kifejtette, hogy az újrapozícionálási kampány középpontjában „az a gondolat áll, hogy minden pillanatban ott van a kíváncsiság szikrája”, és hozzáfűzte, hogy „mi egy kicsit nyilván rájátszunk erre azt sugallva, hogy ezekben a nagy pillanatokban a Carlsberg ott volt”.
Woods szerint az „élesebb pozícionálás” „hatalmas munka eredménye, amelynek során átnéztük az archívumokat és mindazt, amit a Carlsberg valaha tett, csakúgy, mint azt, hogy milyen szerepet játszott az emberek életében. E munka során minden az önazonosságról és a önazonosság újbóli életre keltéséről szólt. Ennek beemelése a pozícionálásba a Carlsberg meghatározó részévé vált”.
Az emberek kíváncsiságára apelláló elképzelés abból fakad, hogy – mint Woods fogalmazott – a sörgyártó „mindig a lehető legjobb sört kívánja készíteni”.
The Drinks Business
Kapcsolódó cikkeink
2025 lesz a magyar sörturizmus éve?
18 magyar, kisüzemi sörfőzdébe kalauzol el a Bakancslista 2025 –…
Tovább olvasom >Bakancslista 2025: Országos Főzdetúra – ingyenes sörkóstolóval várják a sörkedvelőket
Egyedülálló kiadvány készült a sörkedvelők számára: a Bakancslista 2025 –…
Tovább olvasom >Donald Trump tervezett vámjai kihívások elé állítják az amerikai alkoholipart
Donald Trump, az Egyesült Államok elnökjelöltje, 25%-os vámot javasolt a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >