A kíváncsiságra épít a Carlsberg sörének globális újrapozicionálásakor
A Carlsberg először indít globális kampányt 120 piacon azzal a céllal, hogy újrapozícionálja zászlóshajó sörmárkáját.
A kampány középpontjában az a gondolat áll, miszerint mindennemű fejlődés a világban a kíváncsisággal kezdődik. A vállalat célja pedig nem más, mint „újra feléleszteni a kíváncsiságot” a sörfogyasztók körében. A kampány a tervek szerint az Egyesült Királyságban, Ázsiában, Dél-Amerikában, Európában és a világ többi részén indul 2024-ben és 2025-ben.
A The Drinks Businessnek nyilatkozva Lynsey Woods, a Carlsberg globális márkaigazgatója elmondta:
– Az elmúlt másfél évben nagy utat tettünk meg az új kampány, az új pozicionálás és az új kreatív platform előkészítése terén.
Woods kifejtette, hogy az újrapozícionálási kampány középpontjában „az a gondolat áll, hogy minden pillanatban ott van a kíváncsiság szikrája”, és hozzáfűzte, hogy „mi egy kicsit nyilván rájátszunk erre azt sugallva, hogy ezekben a nagy pillanatokban a Carlsberg ott volt”.
Woods szerint az „élesebb pozícionálás” „hatalmas munka eredménye, amelynek során átnéztük az archívumokat és mindazt, amit a Carlsberg valaha tett, csakúgy, mint azt, hogy milyen szerepet játszott az emberek életében. E munka során minden az önazonosságról és a önazonosság újbóli életre keltéséről szólt. Ennek beemelése a pozícionálásba a Carlsberg meghatározó részévé vált”.
Az emberek kíváncsiságára apelláló elképzelés abból fakad, hogy – mint Woods fogalmazott – a sörgyártó „mindig a lehető legjobb sört kívánja készíteni”.
The Drinks Business
Kapcsolódó cikkeink
SAP: A felhős fejlesztéssel a sör is finomabb
A 130 éves Budweiser Budvar kiváló söreiről ismert, azonban vállalatirányítási…
Tovább olvasom >Átalakuló ízlés, növekvő kihívások – ilyen sörös évre készülhetünk 2025-ben
Bár 2024-ben 2,8%-kal bővült a hazai sörpiac, 2025 első hónapjai…
Tovább olvasom >130 éves Soproni Sörgyár
A kormány továbbra is stratégiai ágazatként tekint az élelmiszeriparra, ezért…
Tovább olvasom >További cikkeink
Berobbant a Rossmann az e-kereskedelmi toplistára
Először szerepel a Rossmann a PwC által összeállított 2024-es E-toplistán…
Tovább olvasom >K&H fenntarthatósági index: több a jó szándék, de a tettek még váratnak magukra
A 300 millió forintnál nagyobb árbevételű hazai vállalatok körében végzett…
Tovább olvasom >75 év szenvedély, teljesítmény és innováció – a Shell és a Scuderia Ferrari HP ikonikus együttműködését ünneplik világszerte
A Shell idén ünnepli a Scuderia Ferrari HP-vel való legendás…
Tovább olvasom >