A kiváló minőségre fókuszál a METRO
Ünnepélyes keretek között jelentette be a METRO, hogy mind a 13 METRO áruháznak sikerült elnyernie a „Kiváló Minőségű Sertés” (KMS) tanúsítást. A tanúsítvány igazolja a METRO minőségi termékek iránti elkötelezettségét, és jogosulttá teszi az áruházakat a speciális követelményeknek megfelelő KMS friss sertéshús forgalmazására.
A Kiváló Minőségű Sertéshús (KMS) védjeggyel a Földművelésügyi Minisztériumnak az a célja, hogy felhívja a hazai és külföldi fogyasztók figyelmét az ellenőrzötten kiváló minőségű sertéshúsból készült termékekre, és ezzel építse a fogyasztók bizalmát ezen termékek iránt és biztosítsa a legális élelmiszer előállítók védelmét.
A Kiváló Minőségű Sertéshús Védjegy garancia arra, hogy a sertéshús megbízható forrásból származik, útja a tenyésztőtől a forgalmazókon át az éttermekig vagy az asztalunkig visszakövethető, előállítása pedig rendszeres, szigorú és folyamatos ellenőrzés mellett történik.
– A METRO áruházak által forgalmazott termékek minél szélesebb körű minőségi elismertetése, a magyar gazdaság támogatása és a vásárlók minél teljesebb körű kiszolgálása a METRO üzletpolitikának alapvető eleme. – mondta Horváth Imre, a METRO Kereskedelmi Kft. vezérigazgatója.
– A METRO a magyarországi HORECA szektor és élelmiszer kiskereskedelmi egységek elsőszámú partnere, hiszen a két területen működő vállalkozások több mint fele METRO vásárló. A magas szintű vevői elvárásoknak az igényre szabott termékválasztékkal, az innovatív termékfejlesztéssel, illetve az állandóan magas termékminőséggel tudunk megfelelni. Ezért is törekszünk arra, hogy beszállítóinkkal együttműködve ennek feltételeit folyamatosan keressük és biztosítsuk. Ma a HORECA szektor több mint fele METRO vásárló, hiszen ezek a cégek adják a szektor forgalmának 81%-át. A piaci változásokhoz való aktív alkalmazkodás, az új trendek figyelembe vétele a METRO sikerének egyik fontos eleme. Természetesen partnereink sikere a mi sikerünk is, ahhoz, hogy ezt biztosítani tudjuk, megragadunk minden alkalmat, termékkínálatunk és szolgáltatásaink révén. A KMS forgalmazási tanúsítvány elnyerése is egy ilyen eszköz. Ezekkel a minőségi termékekkel újabb versenyelőnyt tudunk partnereinknek biztosítani. – folytatta a vezérigazgató
Kapcsolódó cikkeink
Új logisztikai központot nyitott a Metro Szerbiában
A német Metro Cash and Carry új, 15000 négyzetméteres logisztikai…
Tovább olvasom >A beszállítói és beszerzői célok ugyanazok, de csatornánként mások a kihívások és tervek – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
Keddtől a kiskereskedelem tudományában mélyedhettek el az FMCG-szabadegyetem hallgatói a…
Tovább olvasom >A HoReCa-piac kihívásai nem múlnak, csak változnak – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
Közel 1100 „diák” iratkozott be az FMCG Szabadegyetemre, hogy szeptember…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >