A kiváló minőségre fókuszál a METRO
Ünnepélyes keretek között jelentette be a METRO, hogy mind a 13 METRO áruháznak sikerült elnyernie a „Kiváló Minőségű Sertés” (KMS) tanúsítást. A tanúsítvány igazolja a METRO minőségi termékek iránti elkötelezettségét, és jogosulttá teszi az áruházakat a speciális követelményeknek megfelelő KMS friss sertéshús forgalmazására.
A Kiváló Minőségű Sertéshús (KMS) védjeggyel a Földművelésügyi Minisztériumnak az a célja, hogy felhívja a hazai és külföldi fogyasztók figyelmét az ellenőrzötten kiváló minőségű sertéshúsból készült termékekre, és ezzel építse a fogyasztók bizalmát ezen termékek iránt és biztosítsa a legális élelmiszer előállítók védelmét.
A Kiváló Minőségű Sertéshús Védjegy garancia arra, hogy a sertéshús megbízható forrásból származik, útja a tenyésztőtől a forgalmazókon át az éttermekig vagy az asztalunkig visszakövethető, előállítása pedig rendszeres, szigorú és folyamatos ellenőrzés mellett történik.
– A METRO áruházak által forgalmazott termékek minél szélesebb körű minőségi elismertetése, a magyar gazdaság támogatása és a vásárlók minél teljesebb körű kiszolgálása a METRO üzletpolitikának alapvető eleme. – mondta Horváth Imre, a METRO Kereskedelmi Kft. vezérigazgatója.
– A METRO a magyarországi HORECA szektor és élelmiszer kiskereskedelmi egységek elsőszámú partnere, hiszen a két területen működő vállalkozások több mint fele METRO vásárló. A magas szintű vevői elvárásoknak az igényre szabott termékválasztékkal, az innovatív termékfejlesztéssel, illetve az állandóan magas termékminőséggel tudunk megfelelni. Ezért is törekszünk arra, hogy beszállítóinkkal együttműködve ennek feltételeit folyamatosan keressük és biztosítsuk. Ma a HORECA szektor több mint fele METRO vásárló, hiszen ezek a cégek adják a szektor forgalmának 81%-át. A piaci változásokhoz való aktív alkalmazkodás, az új trendek figyelembe vétele a METRO sikerének egyik fontos eleme. Természetesen partnereink sikere a mi sikerünk is, ahhoz, hogy ezt biztosítani tudjuk, megragadunk minden alkalmat, termékkínálatunk és szolgáltatásaink révén. A KMS forgalmazási tanúsítvány elnyerése is egy ilyen eszköz. Ezekkel a minőségi termékekkel újabb versenyelőnyt tudunk partnereinknek biztosítani. – folytatta a vezérigazgató
Kapcsolódó cikkeink
Az Országos Kereskedelmi Szövetség élelmiszerkiskereskedői karácsonykor is a rászorulók mellett állnak
A Szövetség 7 élelmiszerkereskedő tagja (Aldi, Auchan, Lidl, Penny, SPAR,…
Tovább olvasom >Piacismeret, kapcsolatépítés, marketing
Nem feltétlenül egyforma tapasztalatokkal a hátuk mögött, de egyformán meghatározó…
Tovább olvasom >Új logisztikai központot nyitott a Metro Szerbiában
A német Metro Cash and Carry új, 15000 négyzetméteres logisztikai…
Tovább olvasom >További cikkeink
Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >A Lidl vásárlóinak köszönhetően közel 24 millió forintnyi adományt kapnak a rászoruló
Két hét alatt 15,5 millió forint értékű élelmiszeradomány-utalvány és közel…
Tovább olvasom >Már itthon is elérhető Dirk Rossmann önéletrajzi írása
A klímakatasztrófával foglalkozó oköthrillerei után megjelent magyarul Dirk Rossmann, a…
Tovább olvasom >