A kiváló minőségre fókuszál a METRO
Ünnepélyes keretek között jelentette be a METRO, hogy mind a 13 METRO áruháznak sikerült elnyernie a „Kiváló Minőségű Sertés” (KMS) tanúsítást. A tanúsítvány igazolja a METRO minőségi termékek iránti elkötelezettségét, és jogosulttá teszi az áruházakat a speciális követelményeknek megfelelő KMS friss sertéshús forgalmazására.
A Kiváló Minőségű Sertéshús (KMS) védjeggyel a Földművelésügyi Minisztériumnak az a célja, hogy felhívja a hazai és külföldi fogyasztók figyelmét az ellenőrzötten kiváló minőségű sertéshúsból készült termékekre, és ezzel építse a fogyasztók bizalmát ezen termékek iránt és biztosítsa a legális élelmiszer előállítók védelmét.
A Kiváló Minőségű Sertéshús Védjegy garancia arra, hogy a sertéshús megbízható forrásból származik, útja a tenyésztőtől a forgalmazókon át az éttermekig vagy az asztalunkig visszakövethető, előállítása pedig rendszeres, szigorú és folyamatos ellenőrzés mellett történik.
– A METRO áruházak által forgalmazott termékek minél szélesebb körű minőségi elismertetése, a magyar gazdaság támogatása és a vásárlók minél teljesebb körű kiszolgálása a METRO üzletpolitikának alapvető eleme. – mondta Horváth Imre, a METRO Kereskedelmi Kft. vezérigazgatója.
– A METRO a magyarországi HORECA szektor és élelmiszer kiskereskedelmi egységek elsőszámú partnere, hiszen a két területen működő vállalkozások több mint fele METRO vásárló. A magas szintű vevői elvárásoknak az igényre szabott termékválasztékkal, az innovatív termékfejlesztéssel, illetve az állandóan magas termékminőséggel tudunk megfelelni. Ezért is törekszünk arra, hogy beszállítóinkkal együttműködve ennek feltételeit folyamatosan keressük és biztosítsuk. Ma a HORECA szektor több mint fele METRO vásárló, hiszen ezek a cégek adják a szektor forgalmának 81%-át. A piaci változásokhoz való aktív alkalmazkodás, az új trendek figyelembe vétele a METRO sikerének egyik fontos eleme. Természetesen partnereink sikere a mi sikerünk is, ahhoz, hogy ezt biztosítani tudjuk, megragadunk minden alkalmat, termékkínálatunk és szolgáltatásaink révén. A KMS forgalmazási tanúsítvány elnyerése is egy ilyen eszköz. Ezekkel a minőségi termékekkel újabb versenyelőnyt tudunk partnereinknek biztosítani. – folytatta a vezérigazgató
Kapcsolódó cikkeink
A kígyó éve – Gasztronómiai várakozások
Rejtett lehetőségeket, nagy átalakulásokat, bölcs alkalmazkodást ígér a kínai asztrológia…
Tovább olvasom >Új sertésinfluenza elleni vírusterápiás innováción dolgozik egy magyar konzorcium
Egy magyar konzorcium új sertésinfluenza elleni vírusterápiás innováción dolgozik, amely…
Tovább olvasom >Nincs már olyan, hogy olcsó kávé
Bár a kávéárak emelkedésének köszönhetően az ital fogyasztása csökkent, a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Németországban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi árak emelkedése februárban
Németországban februárban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi…
Tovább olvasom >Egyensúly és szépség a mindennapokban – A Balance by Béres Alexandra termékei már elérhetők a Rossmannban
Béres Alexandra Balance márkája új szépségápolási termékekkel debütált a Rossmannban,…
Tovább olvasom >Március 14-én fogyasztóvédelmi napot tartanak az Auchan áruházak
Az Auchan Magyarország 2017-től a Covid járvány megjelenéséig minden évben…
Tovább olvasom >