A KitKat legújabb brit TV-kampányában a technológia okozta frusztrációból való „kikapcsolódásra” buzdít
A KitKat azt szeretné elérni, hogy fogyasztói a csokoládés snack segítségével tudjanak kikapcsolódni és szünetet tartani a technológia adta olyan mindennapos feladatokból, mint a fura biztonsági kérdések megválaszolása, jelszavak megjegyzése vagy egy újabb WhatsApp-csoportba való belépés.
A kampány a televízióban, a műsorszolgáltatók video-on-demand, a Meta, a TikTok, a YouTube és az out-of-home csatornákon fut. Kreatívja egy 20 másodperces spot köré épül, amely azokat a nehézségeket figurázza ki, amelyekkel mindannyiunknak szembe kell néznünk online jelszavaink megjegyzése során.
Az édességmárka ikonikus „Have a Break, Have a KitKat” szlogenje hosszú és rövid formátumú videók, valamint önálló tartalmak révén kel életre.
A novemberig tartó kampány a márka jól bevált pozicionálására helyezi a hangsúlyt, miszerint a KitKat a tökéletes, csábító, mégis könnyed finomság, ha az élet bonyolult helyzeteiből egy kis szünetet szeretnénk tartani.
Tavaly júniusban a KitKat a „have a break” kampányt újrapozicionálta a „világ első” mesterséges intelligencia által támogatott farkasszemnéző versenyével. A Blink Break-ben a résztvevők mindenféle állattal „szemezve” szállhattak egymással versenybe egy mesterséges intelligencia-alapú interaktív játékban.
Kapcsolódó cikkeink
Jöhet a személyre szabott reklámoktól mentes ingyenes Facebook és Instagram?
Nagy várakozás előzte meg az uniós adatvédelmi testület (EDPB) állásfoglalását…
Tovább olvasom >Minden szempontból meggyőzően teljesített az idei EuroCIS
A kiskereskedelem jövője a technológiáról és az innovációról szól, amelynek…
Tovább olvasom >Öt globális digitális fogyasztói trend
Az Euromonitor International éves jelentése betekintést enged a digitális fogyasztók…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nem füstöltek el a grillsajtok
Bár tavaly a grillsajtok piaca egy kisebb összeomlást élt át,…
Tovább olvasom >Mit mondanak a vásárlók az új kereskedelmi eszközökről?
A Consumer Panel Hungary GfK–YouGov év elején megkérdezte paneltagjait online vásárlási szokásaikról,…
Tovább olvasom >Speciális élelmiszerek toplistája: 1. Diabetikus, 2. Szénhidrátcsökkentett, 3. Laktózmentes
Együnk-e tojást, vagy nem ajánlott? Igyunk-e állati eredetű tejet, vagy…
Tovább olvasom >