A KitKat legújabb brit TV-kampányában a technológia okozta frusztrációból való „kikapcsolódásra” buzdít
A KitKat azt szeretné elérni, hogy fogyasztói a csokoládés snack segítségével tudjanak kikapcsolódni és szünetet tartani a technológia adta olyan mindennapos feladatokból, mint a fura biztonsági kérdések megválaszolása, jelszavak megjegyzése vagy egy újabb WhatsApp-csoportba való belépés.
A kampány a televízióban, a műsorszolgáltatók video-on-demand, a Meta, a TikTok, a YouTube és az out-of-home csatornákon fut. Kreatívja egy 20 másodperces spot köré épül, amely azokat a nehézségeket figurázza ki, amelyekkel mindannyiunknak szembe kell néznünk online jelszavaink megjegyzése során.
Az édességmárka ikonikus „Have a Break, Have a KitKat” szlogenje hosszú és rövid formátumú videók, valamint önálló tartalmak révén kel életre.
A novemberig tartó kampány a márka jól bevált pozicionálására helyezi a hangsúlyt, miszerint a KitKat a tökéletes, csábító, mégis könnyed finomság, ha az élet bonyolult helyzeteiből egy kis szünetet szeretnénk tartani.
Tavaly júniusban a KitKat a „have a break” kampányt újrapozicionálta a „világ első” mesterséges intelligencia által támogatott farkasszemnéző versenyével. A Blink Break-ben a résztvevők mindenféle állattal „szemezve” szállhattak egymással versenybe egy mesterséges intelligencia-alapú interaktív játékban.
Kapcsolódó cikkeink
Dr. Kozák Tamás: „A magas inflációnak hosszú az árnyéka”
A 2024-es év gazdasági folyamatai érzékenyen érintették a hazai kiskereskedelmi…
Tovább olvasom >Mézes-gyümölcsös snackkel lép az amerikai piacra David Beckham
David Beckham, az egykori világhírű labdarúgó saját élelmiszermárkát vezet be…
Tovább olvasom >A jövőnek kell dolgozni úgy, hogy ne vegyük el a fókuszt a jelenről
Kreatív szakemberből lett parfümőr, de Hídvégi Tom szerint mindkét szakma…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekordszinten a vállalatvezetők elköteleződése a fenntarthatóság iránt
A K&H fenntarthatósági index legfrissebb adatai szerint a vállalatvezetők hozzáállása…
Tovább olvasom >Kismértékben emelkedett a FAO élelmiszerár-indexe júniusban a hús, tejtermékek és növényi olajok drágulása miatt
Az ENSZ Élelmezésügyi és Mezőgazdasági Szervezetének (FAO) pénteki jelentése szerint az élelmiszer-alapanyagok…
Tovább olvasom >Mitől tízszereződhet meg egy-egy bor ára?
Kevesebben vannak világszerte, mint ahány ember járt az űrben, számuk…
Tovább olvasom >