A KitKat legújabb brit TV-kampányában a technológia okozta frusztrációból való „kikapcsolódásra” buzdít
A KitKat azt szeretné elérni, hogy fogyasztói a csokoládés snack segítségével tudjanak kikapcsolódni és szünetet tartani a technológia adta olyan mindennapos feladatokból, mint a fura biztonsági kérdések megválaszolása, jelszavak megjegyzése vagy egy újabb WhatsApp-csoportba való belépés.
A kampány a televízióban, a műsorszolgáltatók video-on-demand, a Meta, a TikTok, a YouTube és az out-of-home csatornákon fut. Kreatívja egy 20 másodperces spot köré épül, amely azokat a nehézségeket figurázza ki, amelyekkel mindannyiunknak szembe kell néznünk online jelszavaink megjegyzése során.
Az édességmárka ikonikus „Have a Break, Have a KitKat” szlogenje hosszú és rövid formátumú videók, valamint önálló tartalmak révén kel életre.
A novemberig tartó kampány a márka jól bevált pozicionálására helyezi a hangsúlyt, miszerint a KitKat a tökéletes, csábító, mégis könnyed finomság, ha az élet bonyolult helyzeteiből egy kis szünetet szeretnénk tartani.
Tavaly júniusban a KitKat a „have a break” kampányt újrapozicionálta a „világ első” mesterséges intelligencia által támogatott farkasszemnéző versenyével. A Blink Break-ben a résztvevők mindenféle állattal „szemezve” szállhattak egymással versenybe egy mesterséges intelligencia-alapú interaktív játékban.
Kapcsolódó cikkeink
Harminc országba szállítja majd Győrből az új snackjét az Intersnack Magyarország
Megkezdte az új, burgonya alapú snackje készítését a győri üzemében…
Tovább olvasom >KitKat Ball 36 g, 140 g
A KitKat Ball falatnyi, könnyen megosztható drazsék formájában járul hozzá…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >Online is megugrott az élelmiszer-vásárlás karácsony előtt
A karácsonyi készülődés határozta meg a Kifli.hu online szupermarket forgalmát…
Tovább olvasom >