A KitKat legújabb brit TV-kampányában a technológia okozta frusztrációból való „kikapcsolódásra” buzdít
A KitKat azt szeretné elérni, hogy fogyasztói a csokoládés snack segítségével tudjanak kikapcsolódni és szünetet tartani a technológia adta olyan mindennapos feladatokból, mint a fura biztonsági kérdések megválaszolása, jelszavak megjegyzése vagy egy újabb WhatsApp-csoportba való belépés.
A kampány a televízióban, a műsorszolgáltatók video-on-demand, a Meta, a TikTok, a YouTube és az out-of-home csatornákon fut. Kreatívja egy 20 másodperces spot köré épül, amely azokat a nehézségeket figurázza ki, amelyekkel mindannyiunknak szembe kell néznünk online jelszavaink megjegyzése során.
Az édességmárka ikonikus „Have a Break, Have a KitKat” szlogenje hosszú és rövid formátumú videók, valamint önálló tartalmak révén kel életre.
A novemberig tartó kampány a márka jól bevált pozicionálására helyezi a hangsúlyt, miszerint a KitKat a tökéletes, csábító, mégis könnyed finomság, ha az élet bonyolult helyzeteiből egy kis szünetet szeretnénk tartani.
Tavaly júniusban a KitKat a „have a break” kampányt újrapozicionálta a „világ első” mesterséges intelligencia által támogatott farkasszemnéző versenyével. A Blink Break-ben a résztvevők mindenféle állattal „szemezve” szállhattak egymással versenybe egy mesterséges intelligencia-alapú interaktív játékban.
Kapcsolódó cikkeink
A jövőnek kell dolgozni úgy, hogy ne vegyük el a fókuszt a jelenről
Kreatív szakemberből lett parfümőr, de Hídvégi Tom szerint mindkét szakma…
Tovább olvasom >Nestlé Fitness Cappuccino ízű gabonapehely-szelet
Cappuccino ízű gabonapehely-szelet fehér csokoládé darabokkal, tejbevonó talppal 12%, vitaminokkal…
Tovább olvasom >TikTok-trend ihlette a Kroger új saját márkás termékcsaládját
A Kroger amerikai élelmiszerlánc a legújabb „cherry-core” TikTok trendből merített…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor: az árréscsökkentést új termékekre is be fogjuk vezetni, ha szükséges
Az árrésszabályozást fenn kell tartani, mert az indokolatlan áremelésekkel szemben…
Tovább olvasom >Egészséges, rostban és fehérjében gazdag húskészítményeket fejlesztettek ki Debrecenben
Új, egészségvédő, rostban és fehérjében gazdag, egyedi bioaktív hatóanyagokat tartalmazó…
Tovább olvasom >A német kiskereskedelmi forgalom csökkent áprilisban havi szinten
Németországban reálértéken 1,1 százalékkal csökkent a kiskereskedelmi forgalom áprilisban havi…
Tovább olvasom >