A KitKat legújabb brit TV-kampányában a technológia okozta frusztrációból való „kikapcsolódásra” buzdít
A KitKat azt szeretné elérni, hogy fogyasztói a csokoládés snack segítségével tudjanak kikapcsolódni és szünetet tartani a technológia adta olyan mindennapos feladatokból, mint a fura biztonsági kérdések megválaszolása, jelszavak megjegyzése vagy egy újabb WhatsApp-csoportba való belépés.
A kampány a televízióban, a műsorszolgáltatók video-on-demand, a Meta, a TikTok, a YouTube és az out-of-home csatornákon fut. Kreatívja egy 20 másodperces spot köré épül, amely azokat a nehézségeket figurázza ki, amelyekkel mindannyiunknak szembe kell néznünk online jelszavaink megjegyzése során.
Az édességmárka ikonikus „Have a Break, Have a KitKat” szlogenje hosszú és rövid formátumú videók, valamint önálló tartalmak révén kel életre.
A novemberig tartó kampány a márka jól bevált pozicionálására helyezi a hangsúlyt, miszerint a KitKat a tökéletes, csábító, mégis könnyed finomság, ha az élet bonyolult helyzeteiből egy kis szünetet szeretnénk tartani.
Tavaly júniusban a KitKat a „have a break” kampányt újrapozicionálta a „világ első” mesterséges intelligencia által támogatott farkasszemnéző versenyével. A Blink Break-ben a résztvevők mindenféle állattal „szemezve” szállhattak egymással versenybe egy mesterséges intelligencia-alapú interaktív játékban.
Kapcsolódó cikkeink
A PepsiCo tavalyi pénzügyi teljesítménye elmaradt a várakozásoktól
A PepsiCo tavalyi pénzügyi teljesítménye elmaradt a várakozásoktól, különösen az…
Tovább olvasom >Németországba érkezik a TikTok Shop fulfillment szolgáltatása
A nyilvánosan meghirdetett álláshirdetések arra engednek következtetni, hogy a TikTok…
Tovább olvasom >Mi történne, ha betiltanák Magyarországon a TikTokot?
Az Egyesült Államokban történt TikTok-betiltás intő jel a magyar kis-…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: januárban 5,5 százalékkal haladták meg átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket
2024. januárhoz viszonyítva az élelmiszerek ára 6,0 százalékkal nőtt, ezen…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A januári magasabb fogyasztói árszint átmeneti jelenség
Nagy Márton szerint elfogadhatatlan a magas élelmiszerinfláció, a kormány minden…
Tovább olvasom >NGM-szóvivő: január utolsó napjaiban már korrigáltak az árak
A KSH közlése szerint 2025. januárban a fogyasztói árak átlagosan…
Tovább olvasom >