A KitKat bemutatta legújabb, kikapcsolódásra buzdító reklámfilmjét
A KitKat nemzetközi kutatása szerint sokan szoktak szünetet tartani a mindennapi hajtásban, de csak a megkérdezettek 34 százaléka érzi az így eltöltött időt igazán minőséginek. Ezért a KitKat új nemzetközi reklámkampánya arra buzdít, hogy gyakrabban szánjunk egy-két percet a tartalmas kikapcsolódásra, amelyhez néha nem is kell más, mint egy szelet KitKat csokoládé és egy klasszikus Queen-sláger.

Szeptember 9-től fut a reklám
A „Have a Break, Have a KitKat” szlogen évtizedekre visszanyúló történetére épít a globális édességmárka legújabb reklámkampánya, ami szeptembertől hazánkban is látható lesz a televízióban és a közösségi médiában. A kisfilm üzenete szerint olyan világban élünk, amely állandó figyelmet követel tőlünk, és ahol nehezünkre eshet lelassítani és egy kis szünetet tartani.
A reklámban egy irodában dolgozó férfi küzd a papírmunka, az öntapadós jegyzetek és az irodatechnikai eszközök áradatával, amelyek mágnesként tapadnak rá. A Queen legendás himnuszára, az „I want to break free”-re kisétál a munkahelyéről, hogy egy kicsit fellélegezzen, és egy szelet KitKat csokoládé társaságában legalább pár percre felszabaduljon. A fojtogató munkakellékek mind egyszerre zuhannak le a földre, amikor a főszereplő eltöri a ropogós ostyaszeletet. A reklám a közismert „Have a Break, Have a KitKat” szlogennel zárul.
Kapcsolódó cikkeink
Kihívások és lehetőségek között egyensúlyoz a magyar édesipar
A 2024-es év nyertesei az eladott mennyiség alapján sorrendben a…
Tovább olvasom >Sorban állnak az angyalhaj csokis fagylaltért
Elsőként készített fagylaltot angyalhaj csokoládéból Magyarországon Jakabfi Dávid patissier, a…
Tovább olvasom >A húsvéti csokoládévásárlás rejtett buktatói: 3 figyelmeztető jel, amire érdemes odafigyelni
Húsvét közeledtével megtelnek a boltok polcai színes csokinyulakkal és tojásokkal…
Tovább olvasom >További cikkeink
Terjednek a sötét mintázatok az e-kereskedelemben – és gyakoribb ellenük a hatósági fellépés is
Sürgetés, nyomásgyakorlás, költségek elrejtése vagy „csepegtetése” – egyre gyakrabban alkalmazzák…
Tovább olvasom >Történelmi csúcson a vállalati fúziók – gyorsabb eljárásokkal, mesterséges intelligenciával dolgozik a GVH
2024-ben rekordszámú vállalati összefonódás történt Magyarországon, az érintett cégek összesített…
Tovább olvasom >Fagy sújtotta a hazai gyümölcsösöket – áremelkedéssel és kínálati hiánnyal indul a szezon
Május beköszöntével egyre több szezonális gyümölcs jelenik meg a boltokban…
Tovább olvasom >