A KitKat bemutatta legújabb, kikapcsolódásra buzdító reklámfilmjét
A KitKat nemzetközi kutatása szerint sokan szoktak szünetet tartani a mindennapi hajtásban, de csak a megkérdezettek 34 százaléka érzi az így eltöltött időt igazán minőséginek. Ezért a KitKat új nemzetközi reklámkampánya arra buzdít, hogy gyakrabban szánjunk egy-két percet a tartalmas kikapcsolódásra, amelyhez néha nem is kell más, mint egy szelet KitKat csokoládé és egy klasszikus Queen-sláger.
A „Have a Break, Have a KitKat” szlogen évtizedekre visszanyúló történetére épít a globális édességmárka legújabb reklámkampánya, ami szeptembertől hazánkban is látható lesz a televízióban és a közösségi médiában. A kisfilm üzenete szerint olyan világban élünk, amely állandó figyelmet követel tőlünk, és ahol nehezünkre eshet lelassítani és egy kis szünetet tartani.
A reklámban egy irodában dolgozó férfi küzd a papírmunka, az öntapadós jegyzetek és az irodatechnikai eszközök áradatával, amelyek mágnesként tapadnak rá. A Queen legendás himnuszára, az „I want to break free”-re kisétál a munkahelyéről, hogy egy kicsit fellélegezzen, és egy szelet KitKat csokoládé társaságában legalább pár percre felszabaduljon. A fojtogató munkakellékek mind egyszerre zuhannak le a földre, amikor a főszereplő eltöri a ropogós ostyaszeletet. A reklám a közismert „Have a Break, Have a KitKat” szlogennel zárul.
Kapcsolódó cikkeink
A Formula-1-ben debütál a KitKat
A világ egyik kedvenc csokoládéjaként ismert KitKat a száguldó cirkusz…
Tovább olvasom >Készlethiány és sztrájk miatt nőhet a banán, a csoki és az alkohol ára
A keleti és az Öböl-menti kikötőkben dolgozó part menti munkások…
Tovább olvasom >Egy ideig újra kapható lesz az ikonikus Marathon szelet az Egyesült Királyságban
A Mars Wrigley UK 34 év után ismét elérhetővé teszi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >