A KitKat bemutatta legújabb, kikapcsolódásra buzdító reklámfilmjét
A KitKat nemzetközi kutatása szerint sokan szoktak szünetet tartani a mindennapi hajtásban, de csak a megkérdezettek 34 százaléka érzi az így eltöltött időt igazán minőséginek. Ezért a KitKat új nemzetközi reklámkampánya arra buzdít, hogy gyakrabban szánjunk egy-két percet a tartalmas kikapcsolódásra, amelyhez néha nem is kell más, mint egy szelet KitKat csokoládé és egy klasszikus Queen-sláger.

Szeptember 9-től fut a reklám
A „Have a Break, Have a KitKat” szlogen évtizedekre visszanyúló történetére épít a globális édességmárka legújabb reklámkampánya, ami szeptembertől hazánkban is látható lesz a televízióban és a közösségi médiában. A kisfilm üzenete szerint olyan világban élünk, amely állandó figyelmet követel tőlünk, és ahol nehezünkre eshet lelassítani és egy kis szünetet tartani.
A reklámban egy irodában dolgozó férfi küzd a papírmunka, az öntapadós jegyzetek és az irodatechnikai eszközök áradatával, amelyek mágnesként tapadnak rá. A Queen legendás himnuszára, az „I want to break free”-re kisétál a munkahelyéről, hogy egy kicsit fellélegezzen, és egy szelet KitKat csokoládé társaságában legalább pár percre felszabaduljon. A fojtogató munkakellékek mind egyszerre zuhannak le a földre, amikor a főszereplő eltöri a ropogós ostyaszeletet. A reklám a közismert „Have a Break, Have a KitKat” szlogennel zárul.
Kapcsolódó cikkeink
A gasztronómia világa újra a chocoMe-re figyel
A magyar kézműves csokoládémárka, a chocoMe ismét letette névjegyét a…
Tovább olvasom >Aranyéremmel debütált a Flore Confectionery a nemzetközi csokoládéversenyen
Mindössze nyolc hónappal a piacra lépése után már aranyérmet nyert…
Tovább olvasom >400 millió euróból épít csokigyárat a Fazer Finnországban
A finn Fazer csoport bejelentette, hogy mégis megvalósítja új csokoládégyárának…
Tovább olvasom >További cikkeink
A GVH vizsgálatai szerint nem a kiskereskedelem a ludas az áremelkedésekben
Nem a kiskereskedelem a felelős a tej, a tejtermékek és…
Tovább olvasom >A Nestlé továbbra is a világ legértékesebb élelmiszer márkája a Brand Finance szerint
A Nestlé immár tizedik éve vezeti az élelmiszermárkák globális rangsorát,…
Tovább olvasom >Iskolakezdés: átlagosan 50-75 ezer forinttal terveznek a családok
A REGIO JÁTÉK friss felmérése szerint a 2025-ös iskolakezdés átlagosan…
Tovább olvasom >