A KitKat bemutatta legújabb, kikapcsolódásra buzdító reklámfilmjét
A KitKat nemzetközi kutatása szerint sokan szoktak szünetet tartani a mindennapi hajtásban, de csak a megkérdezettek 34 százaléka érzi az így eltöltött időt igazán minőséginek. Ezért a KitKat új nemzetközi reklámkampánya arra buzdít, hogy gyakrabban szánjunk egy-két percet a tartalmas kikapcsolódásra, amelyhez néha nem is kell más, mint egy szelet KitKat csokoládé és egy klasszikus Queen-sláger.

Szeptember 9-től fut a reklám
A „Have a Break, Have a KitKat” szlogen évtizedekre visszanyúló történetére épít a globális édességmárka legújabb reklámkampánya, ami szeptembertől hazánkban is látható lesz a televízióban és a közösségi médiában. A kisfilm üzenete szerint olyan világban élünk, amely állandó figyelmet követel tőlünk, és ahol nehezünkre eshet lelassítani és egy kis szünetet tartani.
A reklámban egy irodában dolgozó férfi küzd a papírmunka, az öntapadós jegyzetek és az irodatechnikai eszközök áradatával, amelyek mágnesként tapadnak rá. A Queen legendás himnuszára, az „I want to break free”-re kisétál a munkahelyéről, hogy egy kicsit fellélegezzen, és egy szelet KitKat csokoládé társaságában legalább pár percre felszabaduljon. A fojtogató munkakellékek mind egyszerre zuhannak le a földre, amikor a főszereplő eltöri a ropogós ostyaszeletet. A reklám a közismert „Have a Break, Have a KitKat” szlogennel zárul.
Kapcsolódó cikkeink
Világnapján ünnepeljük a csokoládét!
Nehéz, sőt, már-már fájó elképzelni egy olyan világot, amelyben nincsenek…
Tovább olvasom >Gondok vannak csoki-fronton
Miközben egyre többet fizetünk a prémium csokoládékért, a kakaótermesztők többsége…
Tovább olvasom >Kihívások és lehetőségek között egyensúlyoz a magyar édesipar
A 2024-es év nyertesei az eladott mennyiség alapján sorrendben a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nagy áremelési hullám várható a kereskedelemben
2025 első felében általánosan csökkenő áremelési szándékokat tapasztalt a GKI…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >Az infláció az eurózónában 2 százalékra, az EU-ban 2,3 százalékra gyorsult éves szinten
Gyorsult az infláció növekedése az euróövezetben és az Európai Unióban…
Tovább olvasom >