A Kinder szó nem védjegy
A Kinder csokoládékat gyártó Ferrero eredetileg azt akarta elérni, hogy a „Kinder” szót nyilvánítsák védetté, így a Haribo édességgyártó és a Zott tejipari cég ne használhassa az elnevezést saját termékein.
Nem tilthatja meg konkurensei számára a Ferrero édességgyártó cég, hogy a
„Kinder" szó használják saját termékeik elnevezésén – döntött a német
legfelsőbb bíróság (BGH). A hivatal szerint az elnevezés csak a fogyasztói kört
határozza meg, így az nem élvezhet semmilyen piaci védettséget.
A Haribo és a Zott által használt Kinder-felirat grafikai
megjelenítése nem hasonlít a Ferrero által használt feliratra, így azok nem
keverhetők össze – indokolt a bíróság. A Haribo a „Kinder Kram", míg a Zott a
„Kinderzeit" nevű termékével van jelen a piacon.
A Ferrero további jogi lépéseket tervez az ügyben.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ünnepi vacsora négy személyre egy csomagban
November 15. és 17. között 150 Tesco áruházban gyűjtik a…
Tovább olvasom >A Konyhafőnök sztárséfjeivel lép partnerségre a Kifli.hu
A Kifli.hu online szupermarket lett az RTL Konyhafőnök című, kulináris…
Tovább olvasom >Magyarországon elsőként szerzett uniós fenntarthatósági hitelesítést a HelloParks Fót csarnoka
A Futureal-csoporthoz tartozó ipari ingatlanfejlesztő HelloParks FT1-es raktárcsarnoka megfelel az…
Tovább olvasom >