A Kinder szó nem védjegy
A Kinder csokoládékat gyártó Ferrero eredetileg azt akarta elérni, hogy a „Kinder” szót nyilvánítsák védetté, így a Haribo édességgyártó és a Zott tejipari cég ne használhassa az elnevezést saját termékein.
Nem tilthatja meg konkurensei számára a Ferrero édességgyártó cég, hogy a
„Kinder" szó használják saját termékeik elnevezésén – döntött a német
legfelsőbb bíróság (BGH). A hivatal szerint az elnevezés csak a fogyasztói kört
határozza meg, így az nem élvezhet semmilyen piaci védettséget.
A Haribo és a Zott által használt Kinder-felirat grafikai
megjelenítése nem hasonlít a Ferrero által használt feliratra, így azok nem
keverhetők össze – indokolt a bíróság. A Haribo a „Kinder Kram", míg a Zott a
„Kinderzeit" nevű termékével van jelen a piacon.
A Ferrero további jogi lépéseket tervez az ügyben.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ügyfélszolgálati központot nyitott a Fressnapf-csoport Pécsen
Ügyfélszolgálati központot nyitott Pécsen a hobbiállat-eledelek és -felszerelések forgalmazásával foglalkozó…
Tovább olvasom >A DHL duplájára növelt, bioüzemanyaggal hajtott kamionflottával érkezett a Hungaroringre, a Forma 1®-es hétvégére
A DHL és a Forma-1® már Mogyoródon van, a július…
Tovább olvasom >Megújult és növekszik a McDonald’s
A McDonald’s folyamatosan új éttermeket nyit és modernizálja meglévő egységeit…
Tovább olvasom >