A Kinder szó nem védjegy
A Kinder csokoládékat gyártó Ferrero eredetileg azt akarta elérni, hogy a „Kinder” szót nyilvánítsák védetté, így a Haribo édességgyártó és a Zott tejipari cég ne használhassa az elnevezést saját termékein.
Nem tilthatja meg konkurensei számára a Ferrero édességgyártó cég, hogy a
„Kinder" szó használják saját termékeik elnevezésén – döntött a német
legfelsőbb bíróság (BGH). A hivatal szerint az elnevezés csak a fogyasztói kört
határozza meg, így az nem élvezhet semmilyen piaci védettséget.
A Haribo és a Zott által használt Kinder-felirat grafikai
megjelenítése nem hasonlít a Ferrero által használt feliratra, így azok nem
keverhetők össze – indokolt a bíróság. A Haribo a „Kinder Kram", míg a Zott a
„Kinderzeit" nevű termékével van jelen a piacon.
A Ferrero további jogi lépéseket tervez az ügyben.

Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A karácsonyfa-vásárlás is digitalizálódik: rohamosan nő az igény az online rendelésre
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Egyre tudatosabbak a gyerekek: 2025-ben is több mint 8 ezer kisiskolás vett részt az Etesd az Eszed oktatóprogram Kihívásában
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az OKSZ tagjai azokért, akiknél nem jön a Jézuska
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
