A keménydiszkontok közül az Aldi Süd kínál elsőként élelmiszer házhozszállítást
Az Aldi Süd először Németországban kínál élelmiszer-házhozszállítást és a szolgáltatás a későbbiekben feltehetőleg rendelésátvétellel is bővül. A lépés azért meglepő, mert a keménydiszkontok eddig konzekvensen távol tartották magukat az onine versenytől.
Az Aldi Süd júniustól élelmiszer-házhozszállítást tesztel a németországi Mülheim városában, ahol a vállalat központja is található. A webshopban vagy appon keresztül elérhető szolgáltatás kezdetben csak az alkalmazottak számára, a negyedik negyedévben azonban már mindenki számára hozzáférhető lesz – adta hírül a Lebensmittel Zeitung.
A vásárlók 1300 – egyebek mellett friss és fagyasztott – termék közül választhatnak, ami a fizikai üzletekben megtalálható 1700 termékből álló választék nagy részét lefedi. Az online kínálatban szereplő árak ráadásul megegyeznek a termékek bolti áraival. A kiszállítás egy dark store-ból történik elektromos járművekkel a hét hat napján, hétfőtől-szombatig, de azt egyelőre nem tudni, hogy milyen díj ellenében.
Az Aldi Süd a tesztelést az Aldi Norddal szoros együttműködésben végzi.
A lépés meglepőnek tűnik, ugyanis az Aldi eddig gyakorlatilag semmilyen online aktivitást nem végzett. Nagy-Britanniában bár a Deliverooval tesztelt házhoz szállítást, ám az a kísérlet azóta leállt, az Egyesült Államokban pedig az Instacart személyes bevásárló szolgáltatásával működik együtt. Legfőbb riválisa, a Lidl sem értékesít élelmiszert online, csak non-food termékeket.
A tény, hogy az Aldi a vásárlók érezhetően árérzékenységének fokozódása idején élelmiszer-házhozszállításba kezd, még intenzívebbé teszi az online versenyt.
Kapcsolódó cikkeink
A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >A TikTok hódítója: Dubaji csokiőrület a Lidlben
A karácsonyi ünnepek közeledtével egyre nagyobb kereslet mutatkozik egy igazán…
Tovább olvasom >A Lidl rengeteg terméket kínál olcsóbban, mint tavaly
A Lidl Magyarország csak novemberben már több mint 600 terméket…
Tovább olvasom >További cikkeink
Visszafogott év után erős az ünnepi szezon
Az online vásárlók 74%-a, mintegy 3,1 millió fő készül az…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Régiók harca: ezek a legnépszerűbb ételek a magyarok szerint
Mexikói ételekből az országos átlag ötszöröse fogy Debrecenben, míg Szeged…
Tovább olvasom >