A Kellogg felülvizsgálja marketing gyakorlatát
A vállalat a jövőben alkalmazni fogja a gyermekeknek szánt egészségügyi ajánlásokat a kicsiknek készített termékekben.
A 12 év alatti gyermekeknek szánt termékekből egy adag csupán
200 kalóriát, 2 gramm zsírt, O gramm transzzsírsavat és 230 mg-nál kevesem
sodiumot és 12 gramm cukrot tartalmaz majd. A cereália piac egyik legnagyobb
szereplője ma még nem felel meg ennek a követelménynek, a termékek 50
százalékát át kell alakítani, amelyeket nem sikerül, azokat 2008 végéig
kivonják a 12 év alatt ajánlott kategóriából. A vállalat a jövőben nem reklámoz
a hat év alatti gyermekek számára.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Versenytényezővé válik a telephely az e-kereskedelemben
A digitalizáció és a fogyasztói elvárások gyors változása nyomán az…
Tovább olvasom >Exportban erősödik a Gyermelyi – alkalmazkodás a kihívásokhoz
A Gyermelyi Zrt. 2024-es pénzügyi beszámolója alapján világosan látszik: a…
Tovább olvasom >Önkéntes Vízadó program indul Budapesten
Önkéntes Vízadó programot hirdet Budapesten a 10 millió Fa, Budapest…
Tovább olvasom >