A Kellogg felülvizsgálja marketing gyakorlatát
A vállalat a jövőben alkalmazni fogja a gyermekeknek szánt egészségügyi ajánlásokat a kicsiknek készített termékekben.
A 12 év alatti gyermekeknek szánt termékekből egy adag csupán
200 kalóriát, 2 gramm zsírt, O gramm transzzsírsavat és 230 mg-nál kevesem
sodiumot és 12 gramm cukrot tartalmaz majd. A cereália piac egyik legnagyobb
szereplője ma még nem felel meg ennek a követelménynek, a termékek 50
százalékát át kell alakítani, amelyeket nem sikerül, azokat 2008 végéig
kivonják a 12 év alatt ajánlott kategóriából. A vállalat a jövőben nem reklámoz
a hat év alatti gyermekek számára.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Jól hangzik a 11 százalékos vagyonbővülés, de a Blochamps szerint ez csupán a szűk elit boldogsága
A Blochamps Capital szerint a felületes szemlélőnek megtévesztő a jegybank…
Tovább olvasom >Adni Öröm! – Országos összefogás az iskolakezdéshez
Immár ötödik alkalommal hirdeti meg közös tanszergyűjtő akcióját a Magyar…
Tovább olvasom >10 millió forinttal támogatja a nehéz sorsú fiatalokat a Lidl
Nagy érdeklődés övezte a Lidl és a Tisza Cipő kollaborációja…
Tovább olvasom >