A Kellogg 1,3 milliárd dolláros üzletet kötött a Ferreróval
Az Egyesült Államokbeli Kellogg Co megállapodott a Nutellájáról híres Ferreróval a Keebler kekszmárka és egyéb termékei eladásáról. Az 1,3 milliárd dolláros megállapodás olyan időszakban született, amikor az élelmiszergyártók a változó fogyasztói ízléshez és az alacsony cukortartalmú, egészségesebb termékek iránti fokozódó kereslethez igyekeznek igazodni. A Kellogg a jövőben működésének gerincét képező cereália- és snacküzletágakra kíván fókuszálni.
2017 óta ez a Ferrero negyedik akvizíciója az USA-ban, az egyik legfontosabb csokoládé- és kekszpiacon. A megállapodás az olasz vállalat nagy amerikai kereskedelmi láncokkal szembeni tárgyalási pozícióit is javítja.
Az 1964-ben Alba városában alapított Ferrero a vezetést édesapja halála után 2015-ben átvevő Giovanni Ferrero vezetése alatt agresszív akvizíciós kampányt folytat. A Ferrero Rocher-ról és TicTac cukorkájáról legismertebb csoport nagy élelmiszergyártóktól vásárolt meg „elhanyagolt” márkákat azért, hogy beruházás és innováció útján azokat újraélessze.
Kapcsolódó cikkeink
Földimogyorós Nutellával ad lendületet a növekedésnek a Ferrero az amerikai piacon
Az Egyesült Államokban jövő tavasszal dobja piacra a Ferrero első…
Tovább olvasom >445 millió kanadai dollárból bővíti ontariói gyárát a Ferrero
A Ferrero Csoport 445 millió kanadai dollárt (319,7 millió amerikai…
Tovább olvasom >Elhunyt a „Nutella atyja”
97 éves korában, 2025. február 14-én elhunyt Francesco Rivella, a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >Sikeresen zárult a „Passzold vissza, Tesó!” 2025-ös tavaszi kampánya!
Idén már hetedik éve tart a ‘Passzold vissza, Tesó!’ használt…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >