A Kellogg 1,3 milliárd dolláros üzletet kötött a Ferreróval
Az Egyesült Államokbeli Kellogg Co megállapodott a Nutellájáról híres Ferreróval a Keebler kekszmárka és egyéb termékei eladásáról. Az 1,3 milliárd dolláros megállapodás olyan időszakban született, amikor az élelmiszergyártók a változó fogyasztói ízléshez és az alacsony cukortartalmú, egészségesebb termékek iránti fokozódó kereslethez igyekeznek igazodni. A Kellogg a jövőben működésének gerincét képező cereália- és snacküzletágakra kíván fókuszálni.
2017 óta ez a Ferrero negyedik akvizíciója az USA-ban, az egyik legfontosabb csokoládé- és kekszpiacon. A megállapodás az olasz vállalat nagy amerikai kereskedelmi láncokkal szembeni tárgyalási pozícióit is javítja.
Az 1964-ben Alba városában alapított Ferrero a vezetést édesapja halála után 2015-ben átvevő Giovanni Ferrero vezetése alatt agresszív akvizíciós kampányt folytat. A Ferrero Rocher-ról és TicTac cukorkájáról legismertebb csoport nagy élelmiszergyártóktól vásárolt meg „elhanyagolt” márkákat azért, hogy beruházás és innováció útján azokat újraélessze.
Kapcsolódó cikkeink
Elhunyt a „Nutella atyja”
97 éves korában, 2025. február 14-én elhunyt Francesco Rivella, a…
Tovább olvasom >Megvette a Ferrero a Power Crunch fehérjesnack márkát
A Ferrero, a Nutella és a Ferrero Rocher gyártója, megvásárolta…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fókuszban a fenntartható élelmezési rendszerek támogatása: megjelent a Nestlé közös értékteremtési összefoglalója
A Nestlé elhivatottan dolgozik azon, hogy világszerte fenntartható, kiegyensúlyozott és…
Tovább olvasom >Az Európai Bizottság az uniós borágazat versenyképességének erősítésére tett javaslatot
Az Európai Bizottság intézkedéseket javasol az európai borágazat versenyképességének, ellenálló…
Tovább olvasom >Jägermeister Orange: jéghideg újdonság a szicíliai narancs aromájával
1400 órányi szicíliai napfény, 56 gyógynövény és három narancs aromája…
Tovább olvasom >