A kaviárőrületet használja ki a Modern Plant Based Foods
A kanadai Modern Plant Based Foods növényi alapú Vegan Kaviar termékcsaládja piaci rést kíván betölteni megfizethetőbb áron.
A cikk a Trade magazin 2024/2-3. lapszámában olvasható.
A növényi alapú termékeket és húshelyettesítőket kínáló vancouveri Modern Plant Based Foods a kaviár növekvő népszerűségét igyekszik kihasználni.
Az elmúlt évben az influenszerek a közösségi médiában melegítőben is fogyasztható, laza snack formájában népszerűsítették a luxusélelmiszert. Ezt az élményt kínálja a Modern Plant Based Foods a vegán fogyasztóknak megfizethetőbb áron a nemrégiben piacra dobott Vegan Kaviar termékcsaládjával, amelyben lazac, wasabi és beluga ízvariációk szerepelnek.
A termék a Modern Plant Based Foods közleménye szerint „egyrészt luxus ízélményt kínál, másrészt megfizethető alternatívája a hagyományos, ám drága kaviárnak, illetve hatékonyan betölti a piacon tátongó jelentős űrt”.
A vállalat termékei Kanada egyes éttermeiben és kiskereskedőinél, köztük a Vancouverben található saját Modern Wellness bárjaiban, valamint online kaphatók.
A kaviárpiac értéke 2029-re várhatóan eléri az 547,03 millió dollárt, miután 2024 és 2029 között évente átlagosan 7,96%-kal bővül. A Mordor Intelligence kutatása szerint a kereslet megugrása részben a tápanyagban gazdag snackek és élelmiszerek iránti növekvő fogyasztói érdeklődésnek köszönhető. //
Kapcsolódó cikkeink
A növényi táplálkozással ismerkedtek a Radnóti diákjai
A NÉGYOSZ tavaly novemberben indult OkosFehérje programja újabb állomásához érkezett:…
Tovább olvasom >Megszünteti növényi sajtmárkáját a Bel Group
A Bel Group bejelentette, hogy 2024 végéig kivezeti a piacról…
Tovább olvasom >Ugrásszerűen nő az alternatívfehérje-szabadalmak száma
A Good Food Institute a maga nemében első és egyedülálló…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fitch: élénkülő világgazdaság a vámháborús enyhülés nyomán – Kína és az USA húzhatja a növekedést
A vártnál erősebb gazdasági teljesítményre számít 2025-ben a Fitch Ratings:…
Tovább olvasom >A dinnyeimport mennyisége 51 százalékkal csökken
A tavalyihoz képest a dinnyeimport mennyisége 51 százalékkal csökkent, ami…
Tovább olvasom >A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >