A joghurt-eladások növelték a Danone bevételeit
11 százalékot meghaladó mértékben, 8,4 milliárd euróra nőtt a Danone forgalma az első félévben.
A világ legnagyobb tejtermékgyártójának keddi közlése szerint a növekedés elsősorban annak köszönhető, hogy bővült a joghurtok eladása az Európán kívüli piacokon, amelyek a Danone várakozásai szerint a jövőben is meghatározzák majd a fogyasztást.
Az adó és kamatfizetés előtti eredmény 5,8 százalékkal nőtt, 1,28 milliárd euróra 1,21 milliárdról, miközben elemzők 1,29 milliárdot vártak – közli az MTI.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >Zárás után extra vásárlási lehetőséggel várja törzsvásárlóit az Auchan
December 14-én záróra után különleges vásárlási lehetőséget biztosít Bizalomkártyás törzsvásárlóinak…
Tovább olvasom >