A joghurt-eladások növelték a Danone bevételeit
11 százalékot meghaladó mértékben, 8,4 milliárd euróra nőtt a Danone forgalma az első félévben.
A világ legnagyobb tejtermékgyártójának keddi közlése szerint a növekedés elsősorban annak köszönhető, hogy bővült a joghurtok eladása az Európán kívüli piacokon, amelyek a Danone várakozásai szerint a jövőben is meghatározzák majd a fogyasztást.
Az adó és kamatfizetés előtti eredmény 5,8 százalékkal nőtt, 1,28 milliárd euróra 1,21 milliárdról, miközben elemzők 1,29 milliárdot vártak – közli az MTI.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >