A Jägermeister új, intelligens csomagolását népszerűsítő kampányt indít az Egyesült Királyságban
A Jägermeister új, „The Secret is Ice Cold” (’A titok jéghideg”) elnevezésű promóciós kampányának középpontjában az aktív és intelligens csomagolás áll. A gyártó a kampányban arra bátorítja a fogyasztókat, hogy a Jägermeister palackokat tegyék a fagyasztóba, így felfedhetik azt a rejtett kódot, amellyel különleges nyereményeket nyerhetnek.
Amint az ital eléri az optimális -18ºC-os hőmérsékletet, a palack hőmérséklet-érzékeny hátsó címkéjén egy titkos kód válik láthatóvá, amelyet a fogyasztók egy kapcsolódó weboldalon ellenőrizve, díjat nyerhetnek. A promóciós címke készítőjének kilétét homály fedi, de az biztos, hogy ez egy újítás a termokróm tintával megerősített címkékhez képest, amelyeket több nagy alkohol- és üdítőitalmárka, így a Coors és a Coca-Cola is alkalmaz.
A márka 500.000 promóciós palackot bocsátott ki az Egyesült Királyságban, és az elérhető nyeremények száma meghaladja az 1500-at. A fődíj nyertese három barátjával ingyenesen vehet részt egy európai Jägermeister-fesztiválon. A további nyeremények között vannak mini Jägermeister hűtőgépek, fagyasztók és 50 font értékű Jägershop online vásárlási utalványok, valamint márkázott felespoharak.
A nemrégiben Münchenben megrendezett Oktoberfest három évnyi szünet utáni visszatérését a Jägermeister egy a müncheni repülőtéren felállított pop-up üzlettel ünnepelte, amely október 31-ig működik. A híres keserűlikőr készítéséhez használt 56 gyógynövény, virág és gyökér ihlette „56-os kapu” (Gate 56) nevet viselő üzlettel a márka célja, hogy életre keltse a Jägermeister- és az Oktoberfest-élményt, és az utazókat bulihangulatba hozza.
Hans Vogt, a Mast-Jägermeister customer development igazgatója kifejtette: „A Jägermeister a legfrissebb IWSR-adatok szerint [az IWSR Top 20 International Premium Spirits Brand Lines 2022 című kiadványából] a nyolcadik legkelendőbb márka, ami bizonyítékul szolgál arra, hogy a márka valóban prémium, és tükrözi a világjárvány során a fogyasztók és az ügyfelek iránti elkötelezettségünket is. Tovább invesztálunk, igyekszünk szem előtt maradni, és várakozással tekintünk a növekedés további felgyorsítása elé.”
A vállalat szerint a „Secret is Ice Cold” csomagolástechnológia és promóció nem csupán a fogyasztók bevonását szolgálja, de egyben hangsúlyozza a márkaüzenetet, mely szerint az ital jéghidegen a legjobb. A nyereményjátékot a vállalat a közösségi médiaplatformokon (Facebook, YouTube, Instagram Twitter), valamint sajtóban támogatja.
Kapcsolódó cikkeink
A brit Tesco szerint minden eddiginél több alkoholmentes ital fogyhat idén karácsonykor
A brit Tesco idén karácsonykor minden eddiginél nagyobb keresletre számít…
Tovább olvasom >Speciális zabitallal ihatják mostantól a britek teájukat
A Glebe Farm Foods legújabb növényi alapú itala, a PureOaty…
Tovább olvasom >Közösen igyekszik elérni a délkelet-ázsiai hibrid vásárlókat a Coca-Cola és Grab
A Coca-Cola és a Grab együttműködésük megerősítésével igyekeznek a Délkelet-Ázsiában…
Tovább olvasom >További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A technológiai fejlődés és az üzleti utazások
Az International Workplace Group (IWG) – a hibrid munkamegoldások piacának…
Tovább olvasom >K&H: ajándékot, de mit és melyik boltból?
A karácsonyi ajándékozás során a fiatalok körében a ruhák vannak…
Tovább olvasom >