A hollandok nagy része appal vásárol
A holland vásárlók 83%-a használ bevásárlásokhoz valamilyen szupermarket-appot, amelyek ajánlataival és digitális hűségkártyáival rendkívül keresettek.

A hollandok nagyra tartják a kényelmet
A PanelWizard és az Albert Heijn felméréséből kiderül, hogy a vásárlók 79,5%-a számára a mindent egy helyen-koncepció kényelme az, ami leginkább szerepet játszik a bevásárló-appok használatában.
Az appokat használó vásárlók 60%-a számára fontos, hogy az alkalmazásokon keresztül értesülnek az akciókról, míg 28% a recepteket is kedveli, amelyeket ezek az appok kínálnak.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Az Albert Heijn a világon elsőként hozta nyilvánosságra metánkibocsátását
Az Albert Heijn holland élelmiszerlánc történelmi lépést tett: 2024-es fenntarthatósági…
Tovább olvasom >Virtuális séffel főzhetnek a hollandok az Albert Heijn appban
Új, mesterséges intelligenciával működő konyhai asszisztenssel bővült a holland Albert…
Tovább olvasom >Kevesebb hús, változatlan íz: hibrid darált marhahússal kísérletezik a Lidl Belgiumban
A Lidl Belgiumban bevezette első „hibrid” hús termékét: az új…
Tovább olvasom >További cikkeink
Jason Momoával mutatkozott be Magyarországon a Meili Vodka
Az elmúlt két év egyik legtöbb díjat elnyerő vodkája (2…
Tovább olvasom >K&H: egyre gyakoribbak a szélsőséges időjárási viszonyok
Az időjárás ma már nem egy távoli, elméleti kockázat, hanem…
Tovább olvasom >8,5 millió pékáru fogyott egy év alatt: helyi pékségek, kézműves ízek, tudatos választások a Kifli.hu-nál
Az elmúlt 12 hónapban a vásárlók több mint 8,5 millió…
Tovább olvasom >