A hollandok nagy része appal vásárol
A holland vásárlók 83%-a használ bevásárlásokhoz valamilyen szupermarket-appot, amelyek ajánlataival és digitális hűségkártyáival rendkívül keresettek.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2022/02/majority-of-dutch-consumers-use-supermarket-apps-research-finds-300x202.webp)
A hollandok nagyra tartják a kényelmet
A PanelWizard és az Albert Heijn felméréséből kiderül, hogy a vásárlók 79,5%-a számára a mindent egy helyen-koncepció kényelme az, ami leginkább szerepet játszik a bevásárló-appok használatában.
Az appokat használó vásárlók 60%-a számára fontos, hogy az alkalmazásokon keresztül értesülnek az akciókról, míg 28% a recepteket is kedveli, amelyeket ezek az appok kínálnak.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Növekedni látja a vegán termékek iránti keresletet a holland Albert Heijn
A holland Albert Heijn bejelentése szerint az üzleteiben 2023-ban értékesített…
Tovább olvasom >Érdekképviselet – mérettől függetlenül
Melyek voltak a kiskereskedelmi szektor előző évi legnagyobb kihívásai és…
Tovább olvasom >1100 saját márkás terméke klímára gyakorolt hatását teszi közzé az Albert Heijn
Az Albert Heijn a bécsi inoqo klímatechnológiai startuppal kezdett együttműködése…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fidelity: Három téma, ami Q3-ban alakítja a befektetéseket
Eljött a járványt követő normalizálódás, amelyet annyira vártunk? A gazdasági…
Tovább olvasom >Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >