A higiénia elhanyagolása ellen fogott össze az Unilever és a Tesco
Az Unilever a Kimberly-Clarkkal, az Essityvel, a Haleonnal és a Tescóval összefogva igyekszik a higiénia elhanyagolása ellen tenni az Egyesült Királyságban. Október 3-áig a négy vállalat egy-egy higiéniai terméket (sampont, toalettpapírt, fogkrémet vagy intim higiéniai terméket) adományoz az In Kind Directnek minden két, a vezető kiskereskedőnek az akcióban részt vevő 700 üzletében vagy online megvásárolt terméke után – számolt be a The Grocer.
A termékek az In Kind Direct hálózatában kerülnek szétosztásra, amely több mint 6000 jótékonysági szervezetet foglal magába.
A rászoruló családoknak adományozott Radox, Sure, Persil, Andrex, Bodyform és Aquafresh termékek száma a becslések szerint akár az egymilliót is meghaladhatja. A Tesco, Unilever és In Kind Direct tavalyi hasonló kezdeményezése keretében több mint 400 ezer termék került mintegy 1391 jótékonysági szervezethez.
Kapcsolódó cikkeink
Rekordméretű élelmiszergyűjtést szervez a Magyar Élelmiszerbank Egyesület pénteken és szombaton
A Magyar Élelmiszerbank Egyesület által szervezett pénteki és szombati adománygyűjtésen…
Tovább olvasom >Már javában tart a dinnyeszezon a Tescónál
A Tesco évről évre jelentős mennyiségű magyar görögdinnyével látja el…
Tovább olvasom >Villámgyors mosás kompromisszumok nélkül – megérkezett a Coccolino Wonder Wash
Az Unilever legújabb innovációja, a Coccolino Wonder Wash egy új…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nagy Márton: árréskorlátozást vezetne be a kormány a háztartási cikkeket árusító boltokra
A kormány szerdán tárgyalhatja, csütörtökön pedig várhatóan elfogadhatja azt az…
Tovább olvasom >Rekordméretű élelmiszergyűjtést szervez a Magyar Élelmiszerbank Egyesület pénteken és szombaton
A Magyar Élelmiszerbank Egyesület által szervezett pénteki és szombati adománygyűjtésen…
Tovább olvasom >A Pick Szeged Zrt. nyeresége csökkent, árbevétele nőtt tavaly
A Pick Szeged Zrt. adózott eredménye 2024-ben 6,7 milliárd forint…
Tovább olvasom >