A higiénia elhanyagolása ellen fogott össze az Unilever és a Tesco
Az Unilever a Kimberly-Clarkkal, az Essityvel, a Haleonnal és a Tescóval összefogva igyekszik a higiénia elhanyagolása ellen tenni az Egyesült Királyságban. Október 3-áig a négy vállalat egy-egy higiéniai terméket (sampont, toalettpapírt, fogkrémet vagy intim higiéniai terméket) adományoz az In Kind Directnek minden két, a vezető kiskereskedőnek az akcióban részt vevő 700 üzletében vagy online megvásárolt terméke után – számolt be a The Grocer.
A termékek az In Kind Direct hálózatában kerülnek szétosztásra, amely több mint 6000 jótékonysági szervezetet foglal magába.
A rászoruló családoknak adományozott Radox, Sure, Persil, Andrex, Bodyform és Aquafresh termékek száma a becslések szerint akár az egymilliót is meghaladhatja. A Tesco, Unilever és In Kind Direct tavalyi hasonló kezdeményezése keretében több mint 400 ezer termék került mintegy 1391 jótékonysági szervezethez.
Kapcsolódó cikkeink
Az Unilever és a Tesco egyetért: fenntarthatóság nélkül nincs jövő
Az Unilever vezérigazgatója, Hein Schumacher szerint eljött az idő, hogy…
Tovább olvasom >Új tananyagot fejlesztett a kereskedelmi képzőhelyek számára az Oktatási Hivatal a Tesco közreműködésével
A kereskedelem teljes spektrumát felölelő, államilag akkreditált, új tananyagot fejlesztett…
Tovább olvasom >Népszerűek a szupermarket-tartalmak a TikTokon
A TikTok rövid, szórakoztató videói egyre népszerűbb marketingeszközzé válnak az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nyílt Marketing Fórum a Magyar Termék Védjegyhasználatról – már lehet regisztrálni!
Idén február 20-án kerül megrendezésre a Magyar Termék Marketing Fórum,…
Tovább olvasom >Nagy Márton: itt a fordulat, a magyar gazdaság 2025-ben nagyobb növekedési pályára vált
A Központi Statisztikai Hivatal adatai szerint 2024 utolsó negyedévében az…
Tovább olvasom >A tojás ára tovább emelkedik: a ketreces tartás kivezetése drágítja a piacot
A magyarországi tojásárak január végére átlépték a száz forintos lélektani…
Tovább olvasom >