A Henkel másodszor nyerte el a Walmart díját
Az amerikai kereskedelmi óriás, a Walmart másodszor is a Henkelnek ítélte a Walmart Sustainability Award fenntarthatósági díjat.
Az amerikai kiskereskedelmi lánc június elején Bentonville-ben (Arkansas) tartott beszállítói találkozóján a Henkel nyerte el a fenntarthatósághoz legnagyobb mértékben hozzájáruló globális beszállító címet.
„Nagy megtiszteltetésnek érezzük, hogy egymás után másodszor is megkaptuk ezt a díjat. A fenntarthatóság alapvető része a Henkel működésének, és büszkén támogatjuk továbbra is a Walmart fenntarthatósági törekvéseit” – nyilatkozta Brad Casper, a Henkel Consumer Goods Inc. észak-amerikai elnök-vezérigazgatója.
A nemzetközi Walmart munkacsoportok tagjaiként a Henkel németországi, közép-amerikai és észak-amerikai dolgozói megosztják tudásukat a kereskedelmi óriással a környezetvédelem, a csomagolás és a fogyasztói kommunikáció terén felmerülő kérdésekben. A munkatársak tapasztalata a teljes értékláncot lefedi, a nyersanyagoktól és gyártástól a szállításig, termékhasználatig és ártalmatlanításig.
A fenntarthatósággal kapcsolatos know-how mellett a Henkel olyan márkatermékeket is kínál kereskedelmi partnereinek, amelyek a nyersanyag jelentős megtakarítását, a hulladékmennyiség és/vagy a vízfogyasztás csökkenését biztosítják a hagyományos termékekhez képest. Jó példa erre a Purex® Complete 3-in-1® mosólap, amely egyetlen ultrakoncentrátumban egyesíti a mosószert, a textilöblítőt és az antisztatikus összetevőt. További példák közé tartozik a Dial® folyékonyszappan-utántöltő, amelyhez a szokásosnál több mint 60 százalékkal kevesebb csomagolóanyagot használnak, vagy a mexikói Viva Eco márka könnyen öblíthető folyékony mosószere, amelynek kiöblítéséhez akár 50 százalékkal kevesebb víz is elegendő lehet.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete
2024. december 10-én délben megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete…
Tovább olvasom >Rekordszámú feladatot oldottak meg az iskolások: az Etesd az Eszed oktatóprogram népszerűsége töretlen
Véget ért a Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az Okos…
Tovább olvasom >A TikTok hódítója: Dubaji csokiőrület a Lidlben
A karácsonyi ünnepek közeledtével egyre nagyobb kereslet mutatkozik egy igazán…
Tovább olvasom >