A Henkel Magyarország közel 150 millió forint adományt nyújt
A Henkel átfogó globális szolidaritási programot indított a koronavírus-járvány által érintett közösségek, partnerek és munkavállalók támogatására. A kezdeményezés részeként a Henkel Magyarország közel 150 millió forint értékű adományt ajánl fel hazai kórházak és szervezetek számára.
A Henkel, mint elkötelezett globális vállalat – a világjárvány okozta példa nélküli kihívás kezelésére – útjára indította átfogó globális szolidaritási programját. A kezdeményezés a következőket tartalmazza: 2 millió euró adomány a WHO/ENSZ Alapítvány COVID-19 Szolidaritási Alapnak és kiválasztott szervezeteknek, 5 millió darab személyi- és háztartási higiéniai termékadományozás, fertőtlenítőszerek előállítása a kiválasztott Henkel gyárakban, rugalmas fizetési feltételek a fodrászok számára, valamint a gyárakban és otthonról dolgozó munkavállalók egészségének és biztonságának biztosítása.
Az átfogó nemzetközi szolidaritási program keretén belül a Henkel hazánkban is aktívan részt vesz segélyezési tevékenységével. A Henkel Magyarország két gyárával és három üzletágával együttesen, 2 kórháznak, valamint 9 segélyszervezetnek és alapítványnak nyújt adományt. A teljes támogatás mértéke meghaladja a 149 millió forintot. Az adományok között szerepel Persil mosókapszula, Silan öblítőszer, Pur, Somat, Bref, Clin mosogató- és tisztítószer, valamint Fa, Schauma, Syoss, Taft, NatureBox, Beology szépségápolási termék és Vademecum fogkrém.
Felelős vállalatként fontos társadalmi szerepvállalásunk és különösen ebben a rendkívüli, az élet minden területét érintő, embert próbáló helyzetben egyértelmű számunkra a segítségnyújtás. Örömünkre szolgál, hogy adományainkkal hozzá tudunk járulni egészségügyi intézmények és rászorulókat támogató szervezetek, alapítványok nélkülözhetetlen munkájához. Köszönjük nekik, hogy általuk támogatásaink oda kerülnek, ahol a legnagyobb szükség van rájuk – mondta Dr. Fábián Ágnes, a Henkel Magyarország ügyvezető igazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
Hajápolás új dimenziókban
A hajápolási kategóriában a fogyasztói igények egyre inkább a professzionálisabb,…
Tovább olvasom >Syoss Intense Plex
Új Syoss Intense Plex – Megtörhetetlen ragyogás a hajkötések millióinak…
Tovább olvasom >További cikkeink
Ezermilliárd forint feletti forgalmat realizált 2023-ban a SPAR
A SPAR Magyarország a 2023-as évben 1023,2 milliárd forint forgalmat…
Tovább olvasom >Egy hónap múlva nyílik a Primark első hazai üzlete
Május 28-án 10 órakor megnyitja kapuit a Primark a budapesti…
Tovább olvasom >A Heineken erős volumennövekedést ért el az első negyedévben
A Heineken, a világ második legnagyobb sörgyártója, az első negyedévben…
Tovább olvasom >