A Henkel felvásárolta a Shiseido Professional haj üzletágát az ázsiai-csendes-óceáni térségben
A Henkel sikeresen lezárta a Shiseido professzionális haj üzletágának felvásárlását az ázsiai-csendes-óceáni térségben. Ezzel a felvásárlással a Henkel a régió fodrászipari üzletágának vezető szereplőjévé válik.

Két kiválóból egy legjobb: a Henkel a Shiseido porfesszionális haj üzletágával erősít az ázsiai és csendes-óceáni térségben
Két sikeres, prémium márka összehozásával vonzó portfóliót hoznak létre, amely egy fedél alatt ötvözi a nyugati és ázsiai szépségápolási szakértelmet, innovációt és oktatást. Azt is bejelentették, hogy Tokióban egy J-beauty innovációs központot hoznak létre, amely termékeket fejleszt és tervez az ázsiai fogyasztók számára. A központ az új termékek fejlesztésének és az összetevők összeállításának bázisaként szolgál majd például a Shiseido Professional és a Schwarzkopf márkák számára.
A Shiseido Professional csapatát szeretettel várják a Henkel családban. A két partner egy erős és sokszínű csapatot épít együtt, hogy megfeleljen az egyre dinamikusabb és gyorsan változó világ igényeinek.
Kapcsolódó cikkeink
Belép a Colgate-Palmolive a friss állateledelek piacára
Az ausztrál Prime100 friss állateledel-márka felvásárlásával lép be a Colgate-Palmolive…
Tovább olvasom >7 millió euróért veszi meg a finn Valio a Rasio növényi fehérje üzletágát
A finn Raisio élelmiszeripari vállalat 7 millió euróért értékesíti növényi…
Tovább olvasom >Eladja a Henkel észak-amerikai Retailer Brands üzletágát
A 2022 februárjában bejelentett portfólióoptimalizálási stratégiája keretében most megállapodást kötött…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Kamatkedvezmény a zöldhitelre
Még kedvezőbb lesz a népszerű lakáscélú zöldhitel a K&H-nál. A legnépszerűbb…
Tovább olvasom >Friss felmérés: A visszautasítástól való félelem bénítja a vállalkozásokat
Egy friss felmérés szerint a vállalkozások 33 százaléka a visszautasítástól…
Tovább olvasom >