A Henkel felvásárolta a Shiseido Professional haj üzletágát az ázsiai-csendes-óceáni térségben
A Henkel sikeresen lezárta a Shiseido professzionális haj üzletágának felvásárlását az ázsiai-csendes-óceáni térségben. Ezzel a felvásárlással a Henkel a régió fodrászipari üzletágának vezető szereplőjévé válik.
Két sikeres, prémium márka összehozásával vonzó portfóliót hoznak létre, amely egy fedél alatt ötvözi a nyugati és ázsiai szépségápolási szakértelmet, innovációt és oktatást. Azt is bejelentették, hogy Tokióban egy J-beauty innovációs központot hoznak létre, amely termékeket fejleszt és tervez az ázsiai fogyasztók számára. A központ az új termékek fejlesztésének és az összetevők összeállításának bázisaként szolgál majd például a Shiseido Professional és a Schwarzkopf márkák számára.
A Shiseido Professional csapatát szeretettel várják a Henkel családban. A két partner egy erős és sokszínű csapatot épít együtt, hogy megfeleljen az egyre dinamikusabb és gyorsan változó világ igényeinek.
Kapcsolódó cikkeink
Eddigi története legnagyobb akvizíciójával erősíti cseh kiskereskedelmi jelenlétét az AutoWallis
Történetének eddigi legnagyobb felvásárlásával tovább erősíti meghatározó régiós szerepét az…
Tovább olvasom >A Balkánon vett sütőipari vállalatot a Grupo Bimbo
A világ legnagyobb sütőipari cége, a mexikói Grupo Bimbo felvásárolta…
Tovább olvasom >Megveszi a Wonder a Grubhubot
650 millió dollárért vásárolja meg a Wonder a Grubhubot a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >