A HelloPay borravalós gyakorlata rendben van a GVH szerint
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) befejezte a vizsgálatot a HelloPay fizetőterminálok üzemeltetőjével szemben. Az eredeti vizsgálatot 2022 novemberében indították, mert feltételezték, hogy a HelloPay olyan tisztességtelen gyakorlatot folytatott, amely nyomást gyakorolt a fogyasztókra a borravaló összegének kiválasztásában.

A kép illusztráció
A GVH korábban már kétszer is büntette a HelloPay-t hasonló ügyekben, és változtatásokra kényszerítette a cég borravaló-választási gyakorlatát. Az újabb vizsgálat során azonban a GVH nem talált elegendő bizonyítékot a jogsértésre, mivel a HelloPay módosította a gyakorlatát, és most már a fogyasztók szabadon választhatják meg a borravaló mértékét.
Ez a változás az ügyfelek számára több szabadságot biztosít a borravaló összegének kiválasztásában, és a GVH úgy véli, hogy nincs további szükség vizsgálatra a kérdésben.
Kapcsolódó cikkeink
A zöld állításokról szólt a GVH legújabb tudásmegosztó rendezvénye
Immáron hetedik alkalommal rendezett konferenciát a Magyar Compliance Akadémia (MCA)…
Tovább olvasom >Milliárdos piac és törékeny hitelesség – így alakul át a hazai influenszer marketing
Az influenszer marketing hazai piaca dinamikus növekedést mutat: az IAB…
Tovább olvasom >Gondolja Végig Higgadtan! – tájékoztató anyagokkal segít a GVH
A digitális világ, így az influenszerek is egyre nagyobb hatással…
Tovább olvasom >További cikkeink
Drága csemege lesz idén a meggy – történelmi mélyponton a termés
Sosem látott feszültség előzi meg az idei meggyszezont: a hazai…
Tovább olvasom >Szallas.hu: a Balaton a legnépszerűbb úti cél pünkösdkor
A pünkösdi hosszú hétvége foglalásainak régiós összesítéséből kiderült, hogy a…
Tovább olvasom >Megjelent az FMCG-piac 2024. évi kereskedelmi toplistája
Maradt minden a régiben: Lidl, SPAR, Tesco a dobogósok sorrendje!…
Tovább olvasom >