A HelloPay borravalós gyakorlata rendben van a GVH szerint
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) befejezte a vizsgálatot a HelloPay fizetőterminálok üzemeltetőjével szemben. Az eredeti vizsgálatot 2022 novemberében indították, mert feltételezték, hogy a HelloPay olyan tisztességtelen gyakorlatot folytatott, amely nyomást gyakorolt a fogyasztókra a borravaló összegének kiválasztásában.
A GVH korábban már kétszer is büntette a HelloPay-t hasonló ügyekben, és változtatásokra kényszerítette a cég borravaló-választási gyakorlatát. Az újabb vizsgálat során azonban a GVH nem talált elegendő bizonyítékot a jogsértésre, mivel a HelloPay módosította a gyakorlatát, és most már a fogyasztók szabadon választhatják meg a borravaló mértékét.
Ez a változás az ügyfelek számára több szabadságot biztosít a borravaló összegének kiválasztásában, és a GVH úgy véli, hogy nincs további szükség vizsgálatra a kérdésben.
Kapcsolódó cikkeink
Szigorodik az ellenőrzés a webáruházak felett
A fogyasztóvédelmi hatóság már 2024-ben is kiemelten vizsgálta a webáruházakat…
Tovább olvasom >A GVH 100 millió forint bírságot szabott ki a GymBeam táplálékkiegészítőket forgalmazó cégre
Megtévesztően kommunikált a GymBeam, ezért 100 millió forintos bírságot szabtak…
Tovább olvasom >A szervízdíj nem borravaló – itt a különbség a kettő között
Gyakran nagy bizonytalanság övezi, hogy a mára szinte mindenhol alkalmazott…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >