A HelloPay borravalós gyakorlata rendben van a GVH szerint
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) befejezte a vizsgálatot a HelloPay fizetőterminálok üzemeltetőjével szemben. Az eredeti vizsgálatot 2022 novemberében indították, mert feltételezték, hogy a HelloPay olyan tisztességtelen gyakorlatot folytatott, amely nyomást gyakorolt a fogyasztókra a borravaló összegének kiválasztásában.

A kép illusztráció
A GVH korábban már kétszer is büntette a HelloPay-t hasonló ügyekben, és változtatásokra kényszerítette a cég borravaló-választási gyakorlatát. Az újabb vizsgálat során azonban a GVH nem talált elegendő bizonyítékot a jogsértésre, mivel a HelloPay módosította a gyakorlatát, és most már a fogyasztók szabadon választhatják meg a borravaló mértékét.
Ez a változás az ügyfelek számára több szabadságot biztosít a borravaló összegének kiválasztásában, és a GVH úgy véli, hogy nincs további szükség vizsgálatra a kérdésben.
Kapcsolódó cikkeink
A GVH vizsgálatai szerint nem a kiskereskedelem a ludas az áremelkedésekben
Nem a kiskereskedelem a felelős a tej, a tejtermékek és…
Tovább olvasom >GVH: viszonteladói ármegkötés gyanúja miatt indítottak eljárást étrendkiegészítőket forgalmazó cég ellen
Versenyfelügyeleti eljárást indított a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) egy vitaminokat és…
Tovább olvasom >GVH: megtévesztheti a magyar felhasználókat az Airbnb
Nem megfelelően tájékoztatja és ezzel megtévesztheti a magyar felhasználókat az…
Tovább olvasom >További cikkeink
A GVH vizsgálatai szerint nem a kiskereskedelem a ludas az áremelkedésekben
Nem a kiskereskedelem a felelős a tej, a tejtermékek és…
Tovább olvasom >A Nestlé továbbra is a világ legértékesebb élelmiszer márkája a Brand Finance szerint
A Nestlé immár tizedik éve vezeti az élelmiszermárkák globális rangsorát,…
Tovább olvasom >Iskolakezdés: átlagosan 50-75 ezer forinttal terveznek a családok
A REGIO JÁTÉK friss felmérése szerint a 2025-ös iskolakezdés átlagosan…
Tovább olvasom >