A HELL nyári újdonságai már a boltokban!
A nyár méltó indításaképp a HELL ENERGY a már megszokott és várt SummerCool újdonság mellett egyedülálló innovációval rukkol elő áprilisban. A cukormentes kínálatot újragondolva, a korábbi ízesített fejlesztések sikerén felbuzdulva vezeti be az új, eperízű cukormentes HELL ZERO-t. A limitált szériás nyári energiaitalát pedig egy igazi egzotikus, a koktélok ízvilágát idéző, caipirinha változattal frissíti fel.
A legújabb ZERO innovációval Magyarország piacvezető energiaital gyártója azt a trendi, és az egészségtudatos életmódra is odafigyelő, aktív életet élő célcsoportot kívánja megszólítani, amelyik nem szeretne megalkudni: a funkcionalitást és a megszokott HELL minőséget választja, cukor és kalória nélkül.
A 2013 év végén új formulával és megújult receptúrával kifejlesztett HELL ZERO-t a XXI. század egészségtudatos fogyasztói igények hívták életre, ahogyan az új, epres ízű változatot is, amely a fogyasztói ízteszteken is osztatlan sikert aratott. A portfolióbővítés a cukormentes, de ízesített magyar energiaital piacon egyedülálló újdonságnak számít, mellyel a HELL piacvezető pozícióját kívánja tovább erősíteni és új, elégedett fogyasztókat kíván szerezni.
A HELL az eperízű cukormentes változattal– noha élénk pink-fehér csomagolása elsősorban a női tekinteteket vonzza –nem csak a női célcsoportnak kommunikál, hiszen a cukormentes termékek fogyasztása egyre nagyobb mértékben növekszik a férfiak körében is.
A tutti-frutti ízű HELL ZERO-hoz hasonlóan a ZERO STRAWBERRY is 0 % cukor, 0 % aszpartam, 0 % tartósítószer, 0 % kalória és 0 % szénhidrát hozzáadásával készül a maximális ízélmény érdekében. A pink-fehérdoboz természetesen már az idei, megújult dizájnnal készül, a megszokott minőségben és 32 mg / 100 ml koffeintartalommal.
Ahogyan azt a fogyasztók már megszokhatták, idén is egzotikus újdonságokkal gondoskodik a HELL a megfelelő frissítésről, mellyel akár a tavaszi fáradtság is legyőzhető. Az új caipirinha és a már nagy népszerűségnek örvendő guava-lime limitált ízek a nyári hónapokban színesítik a HELL választékát a szintén limitált IceCoolEdition téli ízeit felváltva.
A caipirinha Brazília nemzeti koktéljaként vált ismertté, igazi nyári, citrusos ízzel készített, hűsítő alkoholos ital. A HELL visszaadja a tökéletes caipirinha koktél ízét alkoholmentes és energiával feltöltött változatban, hogy a fülledt nyári esték kiváló kellékei legyenek. A tavalyi év elsöprő sikere hatására a guava-lime ízkombináció idén is marad, kedvezve a régi íz rajongóinak. A dobozok mindkét íz esetében mind színben, mind dizájnban megújulnak, követve az év elején bemutatott, még exkluzívabb hatást keltő megjelenést. A caipirinha Brazíliát idéző zöld-sárga színekben tűnik fel, a guava-lime pedig az előző évhez hasonlóan lilába öltözik.
A HELL legújabb termékei április végétől már elérhetőek a boltokban.
Kapcsolódó cikkeink
A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >Ilyen, amikor valóra válik egy álom: egy este Michele Morrone társaságában, csak a HELL nyerteseinek
Igazi álom vált valóra a HELL ENERGY nemzetközi nyereményjátékának különdíjasai…
Tovább olvasom >Korhatár alá került az energiaital: amit minden boltosnak tudnia kell
Június 11-től életbe lépett az energiaitalok árusítására vonatkozó új szabályozás:…
Tovább olvasom >További innovációs termékek
Marriott Residences márkanév alatt születik újjá a Körszálló
Új életre kel a budai látkép ikonikus eleme, a Körszálló.…
Tovább olvasom >A Coca-Cola felülmúlta a várakozásokat – Európa húzta fel a negyedéves eredményeket
Erőn felül teljesített a Coca-Cola a legutóbbi negyedévben: a friss…
Tovább olvasom >Sz. Variáns a világ dizájn fővárosaiban – Párizstól Milánón át Debrecenig
Az Sz.Variáns több mint három évtizede a magyar csomagolástechnikai ipar…
Tovább olvasom >