A HELL nyári újdonságai már a boltokban!
A nyár méltó indításaképp a HELL ENERGY a már megszokott és várt SummerCool újdonság mellett egyedülálló innovációval rukkol elő áprilisban. A cukormentes kínálatot újragondolva, a korábbi ízesített fejlesztések sikerén felbuzdulva vezeti be az új, eperízű cukormentes HELL ZERO-t. A limitált szériás nyári energiaitalát pedig egy igazi egzotikus, a koktélok ízvilágát idéző, caipirinha változattal frissíti fel.
A legújabb ZERO innovációval Magyarország piacvezető energiaital gyártója azt a trendi, és az egészségtudatos életmódra is odafigyelő, aktív életet élő célcsoportot kívánja megszólítani, amelyik nem szeretne megalkudni: a funkcionalitást és a megszokott HELL minőséget választja, cukor és kalória nélkül.
A 2013 év végén új formulával és megújult receptúrával kifejlesztett HELL ZERO-t a XXI. század egészségtudatos fogyasztói igények hívták életre, ahogyan az új, epres ízű változatot is, amely a fogyasztói ízteszteken is osztatlan sikert aratott. A portfolióbővítés a cukormentes, de ízesített magyar energiaital piacon egyedülálló újdonságnak számít, mellyel a HELL piacvezető pozícióját kívánja tovább erősíteni és új, elégedett fogyasztókat kíván szerezni.
A HELL az eperízű cukormentes változattal– noha élénk pink-fehér csomagolása elsősorban a női tekinteteket vonzza –nem csak a női célcsoportnak kommunikál, hiszen a cukormentes termékek fogyasztása egyre nagyobb mértékben növekszik a férfiak körében is.
A tutti-frutti ízű HELL ZERO-hoz hasonlóan a ZERO STRAWBERRY is 0 % cukor, 0 % aszpartam, 0 % tartósítószer, 0 % kalória és 0 % szénhidrát hozzáadásával készül a maximális ízélmény érdekében. A pink-fehérdoboz természetesen már az idei, megújult dizájnnal készül, a megszokott minőségben és 32 mg / 100 ml koffeintartalommal.
Ahogyan azt a fogyasztók már megszokhatták, idén is egzotikus újdonságokkal gondoskodik a HELL a megfelelő frissítésről, mellyel akár a tavaszi fáradtság is legyőzhető. Az új caipirinha és a már nagy népszerűségnek örvendő guava-lime limitált ízek a nyári hónapokban színesítik a HELL választékát a szintén limitált IceCoolEdition téli ízeit felváltva.
A caipirinha Brazília nemzeti koktéljaként vált ismertté, igazi nyári, citrusos ízzel készített, hűsítő alkoholos ital. A HELL visszaadja a tökéletes caipirinha koktél ízét alkoholmentes és energiával feltöltött változatban, hogy a fülledt nyári esték kiváló kellékei legyenek. A tavalyi év elsöprő sikere hatására a guava-lime ízkombináció idén is marad, kedvezve a régi íz rajongóinak. A dobozok mindkét íz esetében mind színben, mind dizájnban megújulnak, követve az év elején bemutatott, még exkluzívabb hatást keltő megjelenést. A caipirinha Brazíliát idéző zöld-sárga színekben tűnik fel, a guava-lime pedig az előző évhez hasonlóan lilába öltözik.
A HELL legújabb termékei április végétől már elérhetőek a boltokban.
Kapcsolódó cikkeink
XIXO Pink Lemonade Eper- és Lime 250 ml, szénsavas üdítőital
A XIXO márka büszkén mutatja be legújabb innovációját a szénsavas…
Tovább olvasom >XIXO Lemonade Bodzavirág- és Citrom 250 ml, szénsavas üdítőital
A XIXO márka büszkén mutatja be legújabb innovációját a szénsavas…
Tovább olvasom >18+! Az energiaital után a kóla lesz a következő?
A Magyarországon érvénybe lépő új szabályozás értelmében tilos lesz energiaitalokat…
Tovább olvasom >További innovációs termékek
Egy hónap múlva nyílik a Primark első hazai üzlete
Május 28-án 10 órakor megnyitja kapuit a Primark a budapesti…
Tovább olvasom >Ezermilliárd forint feletti forgalmat realizált 2023-ban a SPAR
A SPAR Magyarország a 2023-as évben 1023,2 milliárd forint forgalmat…
Tovább olvasom >A Tesco az Expressz üzleteiben olcsóbb saját márkás termékeket vezet be
A Tesco az Expressz üzleteiben olcsóbb saját márkás termékeket vezet…
Tovább olvasom >