„A hazaiban több van” üzenettel indul idén a hazai termékek hónapja
Az idei már a harmadik év, hogy augusztusban kiemelt, integrált kommunikációban részesülhetnek azok a védjegyes terméket gyártó és forgalmazó partnerek, akik részt kívánnak venni a hazai termékek hónapja akcióban. Ennek keretében a Magyar Termék ernyőkommunikációja alatt megjelennek online és offline felületeken egyaránt, üzletlánci akciókban, sőt, országos lefedettségű TV- és citylight kampányban is hirdethetnek.
A cikk a Trade magazin 2023/8-9. lapszámában olvasható.
A résztvevők ezúttal a CBA Kereskedelmi Kft. védjegyes Piros termékei lesznek, valamint a Ceres Zrt., az Eisberg Hungary Kft., a Fino-Food Kft., a Haladás Mezőgazdasági Zrt., a Mary-ker Kft., a Naszálytej a Tejfeldolgozó és Kereskedelmi Zrt. védjegyes termékei.
„Remek alkalom ez arra, hogy a nyári nemzeti ünnepünk apropóján a hazai értékek mellett a hazai termékek is középpontba kerüljenek. Minden évben arra törekszünk, hogy a hazai eredet-fontosságának hangsúlyozása mellett valami újjal is megtöltsük a kampányt, és közös üzenetet fogalmazzunk meg” – magyarázta Benedek Eszter a Magyar Termék Nonprofit Kft. ügyvezetője.
Nemcsak a konkrét termékek lesznek fókuszban, hanem minden egyéb is, ami előállításukhoz szükséges. A Magyar Termék kommunikációs narratívája szerint érdemes a produktumot a színfalak mögé látva értékelnünk. Hiszen a termékek a mögöttük rejlő munkát, családokat, sorsokat is magukban hordozzák.
A hazai értékeket szem előtt tartva Arany Rajzszög-díjas grafikusok segítik a promóciók kreatív kidolgozását. //
Kapcsolódó cikkeink
A beszállítói és beszerzői célok ugyanazok, de csatornánként mások a kihívások és tervek – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
Keddtől a kiskereskedelem tudományában mélyedhettek el az FMCG-szabadegyetem hallgatói a…
Tovább olvasom >Szerencseszéf nyereményjáték A Magyar Termék Nonprofit Kft. közösségi aktivitása
A Magyar Termék Nonprofit Kft. 14. alkalommal indította el népszerű Szerencseszéf nyereményjátékát,…
Tovább olvasom >Agóra-Vízió: A Magyar Termékek iránt a jövőben sem csökken majd a kereslet
Rendkívül sikeres 10. jubileumi konferenciát tartott a Magyar Termék Nonprofit Kft.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >Drágul a tej és a tejtermékek: mi áll az árak emelkedése mögött?
A tej és tejtermékek ára az elmúlt hónapokban jelentős növekedést…
Tovább olvasom >Fenntartható csomagolás: fókuszban az újrahasznosítás és a körforgásos gazdaság
A csomagolás az ellátási lánc egyik kulcseleme, ahol a fenntarthatóság…
Tovább olvasom >