„A hazaiban több van” üzenettel indul idén a hazai termékek hónapja
Az idei már a harmadik év, hogy augusztusban kiemelt, integrált kommunikációban részesülhetnek azok a védjegyes terméket gyártó és forgalmazó partnerek, akik részt kívánnak venni a hazai termékek hónapja akcióban. Ennek keretében a Magyar Termék ernyőkommunikációja alatt megjelennek online és offline felületeken egyaránt, üzletlánci akciókban, sőt, országos lefedettségű TV- és citylight kampányban is hirdethetnek.
A cikk a Trade magazin 2023/8-9. lapszámában olvasható.
A résztvevők ezúttal a CBA Kereskedelmi Kft. védjegyes Piros termékei lesznek, valamint a Ceres Zrt., az Eisberg Hungary Kft., a Fino-Food Kft., a Haladás Mezőgazdasági Zrt., a Mary-ker Kft., a Naszálytej a Tejfeldolgozó és Kereskedelmi Zrt. védjegyes termékei.
„Remek alkalom ez arra, hogy a nyári nemzeti ünnepünk apropóján a hazai értékek mellett a hazai termékek is középpontba kerüljenek. Minden évben arra törekszünk, hogy a hazai eredet-fontosságának hangsúlyozása mellett valami újjal is megtöltsük a kampányt, és közös üzenetet fogalmazzunk meg” – magyarázta Benedek Eszter a Magyar Termék Nonprofit Kft. ügyvezetője.
Nemcsak a konkrét termékek lesznek fókuszban, hanem minden egyéb is, ami előállításukhoz szükséges. A Magyar Termék kommunikációs narratívája szerint érdemes a produktumot a színfalak mögé látva értékelnünk. Hiszen a termékek a mögöttük rejlő munkát, családokat, sorsokat is magukban hordozzák.
A hazai értékeket szem előtt tartva Arany Rajzszög-díjas grafikusok segítik a promóciók kreatív kidolgozását. //
Kapcsolódó cikkeink
Milyen lesz a 2025-ös év? Indul a repülőrajt?
Ismét egy érdekes és hasznos összejövetelt tartott a Magyar Termék…
Tovább olvasom >A Reálnál is a magyar a nyerő – a Magyar Termékkel indít közös promóciót az üzletlánc
Értékes nyereményekkel, vásárlási utalványokkal gazdagodhatnak, akik részt vesznek a Reál…
Tovább olvasom >Erős márkák tejben fürösztve
A tejszeletek piaca az infláció csillapodtával helyreállt, az eladási volumenek…
Tovább olvasom >További cikkeink
Stratégiai partnerségre lép a The Body Shop nemzetközi kozmetikai cég és a TOURMIX magyar zöld logisztikai startup
Együttműködésbe kezdett a fenntarthatósági piac két kulcsfontosságú szereplője, az állat-…
Tovább olvasom >Szétzilált piac, bizonytalan jövő – súlyos következményekkel járhat a ragadós száj- és körömfájás-járvány
Miközben a hatóságok versenyt futnak az idővel, hogy megfékezzék a…
Tovább olvasom >Ma is megbéníthatja az európai turizmust egy vulkán?
Tizenöt évvel az izlandi Eyjafjallajökull vulkán 2010-es kitörése után, amely…
Tovább olvasom >