A hazai termékeket népszerűsíti a SPAR
A jó minőségű magyar termékek védelme, a hazai termelők támogatásának jelentősége különösen megnőtt a koronavírus okozta világjárvány miatt. A SPAR Magyarország régóta elkötelezett a hazai áruk és termelőik iránt, így a vállalat csatlakozott a Vedd a hazait! Védd a hazait! kampány őszi időszakához is.
„A pandémia új helyzetet teremett a hazai élelmiszeripari piacon, a kiskereskedelemben. A járvány számtalan vállalatot, sokak munkáját és megélhetését sodorta veszélybe. A közösségi összefogás és a hazai termékek támogatása azonban hozzásegíti az iparág szereplőit, hogy sikeresen tudják maguk mögött ezt a kihívásokkal teli időszakot. A SPAR Magyarország, amely már régóta elkötelezte magát magyar termékek mellett, most ismét csatlakozik a Vedd a hazait! Védd a hazait! kampányhoz és aktív szerepet vállal a Magyarországon gyártott termékek népszerűsítésében” – mondta Maczelka Márk, a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. kommunikációs vezetője a Magyar Termék Nonprofit Kft. kezdeményezése kapcsán.
„A Magyar Termék Nonprofit Kft. azért indított kampányt, hogy felhívja a figyelmet arra, mennyire fontos most egymás segítése, a hazai termékek vásárlása. A mozgalom sikerét mi sem bizonyítja jobban, mint az eddig csatlakozó többezer magánszemély és csaknem száz hazai terméket gyártó vállalat” – indokolta a kezdeményezést Benedek Eszter, a Magyar Termék védjegyrendszert működtető társaság ügyvezetője, aki szerint ebben a nehéz helyzetben is bárkinek lehetősége van segíteni a másikon, hiszen minden egyes vásárlási döntéssel hozzájárulhatunk ahhoz, hogy közösségünk tagjai megőrizhessék a munkahelyüket.
A SPAR áruházaiba betérő vásárlók széles körben ismerhetik meg a kezdeményezés üzenetét, amely elősegíti a hazai termékeket és előállítóikat támogató tudatos fogyasztói döntést. A kampányhoz a SPAR Magyarországon kívül a vállalat több beszállító partnere is csatalakozott, amelyek szintén jogosultak a #veddahazait logó használatára.
Kapcsolódó cikkeink
„Csak úgy!” – Egy különleges kampány a Moments ostyával
A Moments ostya idei őszi kampánya nem csupán egy új…
Tovább olvasom >Nagynevű borszakértő a SPAR-nál
A SPAR Magyarország termékpalettáján kiemelt helyet kapnak a hazai pincészetek,…
Tovább olvasom >Csúcsmodern péküzemet létesített a SPAR Felső-Ausztriában
Új, korszerű péküzemet nyitott a SPAR Austria az INTERSPAR hipermarketek…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete
2024. december 10-én délben megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete…
Tovább olvasom >Rekordszámú feladatot oldottak meg az iskolások: az Etesd az Eszed oktatóprogram népszerűsége töretlen
Véget ért a Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az Okos…
Tovább olvasom >A TikTok hódítója: Dubaji csokiőrület a Lidlben
A karácsonyi ünnepek közeledtével egyre nagyobb kereslet mutatkozik egy igazán…
Tovább olvasom >