A hazai éttermekért hív összefogásra a Szentkirályi Magyarország
Online médiakampányt indít hazánk meghatározó élelmiszeripari vállalata a koronavírus-járvány miatt forgalomcsökkenést elszenvedő vendéglátóhelyek megsegítésére. A Szentkirályi Magyarország arra buzdítja az étterembe járók közösségét, hogy fogjanak össze a kedvenc helyeik érdekében, és ételrendeléssel támogassák fennmaradásukat.
A járvány következtében különösen nehéz helyzetbe került a vendéglátás szektora, az éttermek többsége jelenleg házhozszállítással tudja eljuttatni a vendégek számára a korábban helyben fogyasztott fogásokat. A Szentkirályi Magyarország január közepétől médiakampány keretében biztosít online jelenlétet kiemelt partnereinek, amelynek célja, hogy átfogóan bemutassa a kezdeményezésben részt vevő éttermeket, és népszerűsítse az ételrendelés lehetőségét. Utóbbira különösen nagy szükség van a jelenlegi körülmények között, hiszen a vendéglátóhelyek csak úgy élhetik túl ezt a nehéz időszakot, ha a hűséges vendégek továbbra is rendelnek tőlük.
„A járvány kitörése óta azon dolgozunk, hogy a rendelkezésünkre álló eszközökkel támogassuk azokat, akiknek a leginkább szükségük van a segítségre. Tavaly március óta rendszeresen adományozunk ásványvizet kórházaknak – köztük elsődlegesen járványkórházaknak -, mentőszolgálatoknak, idősotthonoknak és önkormányzati intézményeknek. A most induló kampányunkkal HoReCa partnereink fennmaradását biztosító ételrendelésre buzdítunk mindenkit, hogy a járvány végével újra kinyithassanak, és azt tehessék, amiben a legjobbak: felejthetetlen élményeket kínáljanak a vendégeiknek” – mondta el Balogh Levente, a Szentkirályi Magyarország elnöke és tulajdonosa.
Az éttermi élményt nem csak az ételek, hanem az ott dolgozók és a helyszín atmoszférája határozzák meg közösen. A kampány során a vállalat ezt a három elemet mutatja meg egységes kreatívokon keresztül, és arra hívja fel a figyelmet, hogy jelenleg az ételrendeléssel segíthetünk, hogy a jövőben a másik kettő is fennmaradjon. A négy hetes online kezdeményezésben részt vevő budapesti és vidéki vendéglátóhelyeket bemutató grafikák a közösségi oldalokon hirdetések formájában jutnak el a vásárlókhoz: ezekre kattintva az összefogásra létrehozott oldalra jutnak, ahol a kezdeményezésben részt vevő éttermek listáját és az egyes helyszínek rendelési lehetőségeit találják.
Kapcsolódó cikkeink
NGM: a SZÉP-kártya tulajdonosok közel 12 százalékkal többet költöttek kártyáikról 2025 első negyedévében, mint tavaly
A SZÉP-kártya tulajdonosok közel 12 százalékkal többet költöttek kártyáikról 2025…
Tovább olvasom >Az RSZKF vírus miatt változatlanul szigorú előírások és intézkedések vannak érvényben
A Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) felhívja a figyelmet, hogy továbbra…
Tovább olvasom >Semsei Rudolf : Nálam mindig a vendég az első!
A Vakvarjú éttermek, a Dobay cukrászdák és a Budapest Party…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Pick Szeged Zrt. nyeresége csökkent, árbevétele nőtt tavaly
A Pick Szeged Zrt. adózott eredménye 2024-ben 6,7 milliárd forint…
Tovább olvasom >Átadták a Nestlé napelemparkját Szerencsen
Szerencsen átadták a Nestlé közép-európai regionális kávé- és kakaóitalpor-gyártó és…
Tovább olvasom >140 millió visszaváltott palack az ALDI-nál
Az ALDI Magyarország üzleteiben rekordmennyiségű, immár mintegy 140 millió egyszer…
Tovább olvasom >