A hazai éttermekért hív összefogásra a Szentkirályi Magyarország
Online médiakampányt indít hazánk meghatározó élelmiszeripari vállalata a koronavírus-járvány miatt forgalomcsökkenést elszenvedő vendéglátóhelyek megsegítésére. A Szentkirályi Magyarország arra buzdítja az étterembe járók közösségét, hogy fogjanak össze a kedvenc helyeik érdekében, és ételrendeléssel támogassák fennmaradásukat.
A járvány következtében különösen nehéz helyzetbe került a vendéglátás szektora, az éttermek többsége jelenleg házhozszállítással tudja eljuttatni a vendégek számára a korábban helyben fogyasztott fogásokat. A Szentkirályi Magyarország január közepétől médiakampány keretében biztosít online jelenlétet kiemelt partnereinek, amelynek célja, hogy átfogóan bemutassa a kezdeményezésben részt vevő éttermeket, és népszerűsítse az ételrendelés lehetőségét. Utóbbira különösen nagy szükség van a jelenlegi körülmények között, hiszen a vendéglátóhelyek csak úgy élhetik túl ezt a nehéz időszakot, ha a hűséges vendégek továbbra is rendelnek tőlük.
„A járvány kitörése óta azon dolgozunk, hogy a rendelkezésünkre álló eszközökkel támogassuk azokat, akiknek a leginkább szükségük van a segítségre. Tavaly március óta rendszeresen adományozunk ásványvizet kórházaknak – köztük elsődlegesen járványkórházaknak -, mentőszolgálatoknak, idősotthonoknak és önkormányzati intézményeknek. A most induló kampányunkkal HoReCa partnereink fennmaradását biztosító ételrendelésre buzdítunk mindenkit, hogy a járvány végével újra kinyithassanak, és azt tehessék, amiben a legjobbak: felejthetetlen élményeket kínáljanak a vendégeiknek” – mondta el Balogh Levente, a Szentkirályi Magyarország elnöke és tulajdonosa.
Az éttermi élményt nem csak az ételek, hanem az ott dolgozók és a helyszín atmoszférája határozzák meg közösen. A kampány során a vállalat ezt a három elemet mutatja meg egységes kreatívokon keresztül, és arra hívja fel a figyelmet, hogy jelenleg az ételrendeléssel segíthetünk, hogy a jövőben a másik kettő is fennmaradjon. A négy hetes online kezdeményezésben részt vevő budapesti és vidéki vendéglátóhelyeket bemutató grafikák a közösségi oldalokon hirdetések formájában jutnak el a vásárlókhoz: ezekre kattintva az összefogásra létrehozott oldalra jutnak, ahol a kezdeményezésben részt vevő éttermek listáját és az egyes helyszínek rendelési lehetőségeit találják.
Kapcsolódó cikkeink
Járványok előrejelzése érdekében vizsgálják az UHT tejeket pécsi virológusok
Az állatról emberre terjedő járványok előrejelzése érdekében indított ultrahőkezelt tejek…
Tovább olvasom >Várakozások az USA-ban
Az amerikai Nation’s Restaurant News november eleji cikkében azt taglalta,…
Tovább olvasom >Madárinfluenza árnyékában: korlátozások és kihívások között a magyar baromfiágazat
A 2020-ban Magyarországon felbukkant madárinfluenza járvány máig jelentős hatással van…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Munch-ba olvad Románia legnagyobb ételmentő platformja, így már közel hatezer partnertől lehet ételt menteni
A cseh versenytárs felvásárlása után, Romániában is folytatja a stratégiáját…
Tovább olvasom >A Valentin-napi hulladék kétharmada nem újrahasznosítható
Az Európai Unióban egyetlen Valentin-napon több mint 100 000 tonna…
Tovább olvasom >95 millió forint segítség másfél hónap alatt a Tesco munkatársaitól és vásárlóitól a rászorulóknak
95 millió forinttal támogatja az ország legnagyobb adománygyűjtő csapata az…
Tovább olvasom >