A Gyermekétkeztetési Alapítvány is csatlakozott a Giving Tuesday 2022 mozgalomhoz
A Gyermekétkeztetési Alapítvány (GYEA) is csatlakozott a Giving Tuesday 2022 mozgalomhoz.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2022/11/Ke%CC%81pernyo%CC%8Bfoto%CC%81-2022-11-20-9.19.09.png)
A Black Friday költekezésével szembeni alternatíva van fókuszban
Az #AdakozóKedd nemzetközi nevén #GivingTuesday egy globálisan terjedő mozgalom, melynek célja, hogy legyen egy nap, amikor minden az adományozásról, a jótékony cselekedetekről szól. A mozgalom a Black Friday ellensúlyozására született, felhívja a figyelmet a felelős adományozásra, és a jótékonyságra.
A részletes eseményleírásról weboldalukon, közösségi oldalaikon, vagy emailben a info@gyea.hu tájékozódhatnak.
OS
Kapcsolódó cikkeink
Black Friday eredmények: A tartós fogyasztási cikkek globális piaca lassulással küzdve zárja az évet
A tartós fogyasztási cikkek globális piaca lassulással küzdve zárja az…
Tovább olvasom >Giving Friday – 30 millió forinttal segíti a dm a gyerekek egészséges életmódra nevelését
A dm öt évvel ezelőtt úgy döntött, hogy átszínezi a…
Tovább olvasom >Az Artkartell-kampánya Black Friday alkalmából: „Fektess műtárgyakba a túlfogyasztás helyett!”
Az Artkartell „Fektess műtárgyakba a túlfogyasztás helyett!” címmel műtárgyvásárt szervez…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megvette a Valeo Foods az Appalaches Nature-t
Megvásárolta a Valeo Foods Group a kanadai juharszirup-gyártó Appalaches Nature-t.…
Tovább olvasom >Franciaországban és Brazíliában növekszik, Európában küszködik a Carrefour
Az Európában meglehetős kihívást jelentő körülmények ellenére elégedett a Carrefour…
Tovább olvasom >Közel felére esett vissza az élelmiszer-ipari innovációk száma 2007 óta
A Mintel piackutató cég szerint a 2024 januárja és májusa…
Tovább olvasom >