Trade magazin > Hírek és cikkek > Cég- és Személyi Hírek > A gyenge európai tél kedvezett a Heinekennek
A gyenge európai tél kedvezett a Heinekennek
A holland sörgyártó világszerte jelentős értékesítési növekedéssel kezdte az évet.
A Heineken 2007 első négy hónapjában 34,8 millió hektoliter
sört értékesített, ami 11,3 százalékkal jobb eredmény az előző évinél. Az
ázsiai térség vitte a prímet, itt 26,5 százalékos volt az értékesítési többlet,
Afrikában 17, 1 százalékkal, Kelet-és Közép-Európában 13,7 százalékkal adtak el
több sört. Az amerikai és nyugat-európai piacon a növekedés lassúbb, csupán 5,7
és 4,6 százalékos volt.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete
2024. december 10-én délben megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete…
Tovább olvasom >Rekordszámú feladatot oldottak meg az iskolások: az Etesd az Eszed oktatóprogram népszerűsége töretlen
Véget ért a Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az Okos…
Tovább olvasom >A TikTok hódítója: Dubaji csokiőrület a Lidlben
A karácsonyi ünnepek közeledtével egyre nagyobb kereslet mutatkozik egy igazán…
Tovább olvasom >