A gyártók között is egyre népszerűbb a Magyar Termék hűségoldala
Tavaly márciusban indult a Magyar Termék Nonprofit Kft. hűségoldala, a www.magyaranyero.hu, s a bő egy év alatt figyelemreméltó követőbázist épített ki. A nyereményjátékok lebonyolítására létrehozott website ugyanis már 54 ezer felhasználót jegyez.
A cikk a Trade magazin 2023/6-7. lapszámában olvasható.
„Oldalunk markáns fejlődése bizonyítja, hogy a partnereinknek nagy segítség egy olyan felület, amely elősegíti a vásárlók hatékonyabb elérését, részletes statisztikai adatokkal, illetve szegmentált és célzott információt tud nyújtani” – mondta Benedek Eszter, a Magyar Termék Nonprofit Kft. ügyvezetője.
Fejlődésének eredményeként, immár nemcsak közösségi, hanem a védjegyhasználó cégek egyéni játékai is megvalósíthatóak az egyre bővülő adatbázissal rendelkező oldalon a Magyar Termék ernyő alatt. Ennek mindösszesen egy feltétele van: az akciókban védjegyes termékeknek kell megjelenniük.
Az oldalon az Abonett és a Detki két hónapos közös játéka indult el májusban. Ezzel párhuzamosan futott a Magyar Piszke Papír Rossmann specifikus, valamint a Sofidel Hungary, Tescóban kapható Delicate termékcsaládjára célzott kampány, mely során az idei EFOTT fesztiválra is nyerhettek jegyet a szerencsések.
A márciusi CBA akcióban 8 cég 230 védjegyes terméke vett rész. Szintén márciusban a SPAR-ban is kampány indult, melybe 13 cég 170 védjegyes terméke kapcsolódott be. Újdonság volt a hostessek bevonásával valamennyi INTERSPAR-ban megvalósított termékmatricázás. Cél a játék sikerességének növelése volt, hiszen a kutatások alátámasztják, hogy a játékosok a csomagolás alapján tájékozódnak leginkább a nyereményjátékokról. A tavaszi PENNY játék különlegessége pedig, hogy hetente 15 perces korlátlan védjegyes termékvásárlást nyerhettek a játékosok. Ilyen akcióra a hazai FMCG-piacon még nem volt példa. Az üzletlánc többek között TV-reklámmal, online kampánnyal és női újságos hirdetési csomaggal is támogatta a kampányt, amelyhez összesen 21 cég kapcsolódott.
A gyártók részéről komoly az érdeklődés a platform iránt, hiszen érdemi segítséget nyújt számukra, amiben bizonyosan komoly szerepet játszott a hatékony követőbázis építése, amelyre a Magyar Termék a jövőben is fokozott energiát fordít. //
Kapcsolódó cikkeink
Már online orvosok is vigyáznak a tescósokra
Júniusban tovább bővítette dolgozói juttatási csomagját a Tesco. A nyár…
Tovább olvasom >Most akár 20%-kal olcsóbban szerezhetők be a magyar lecsó alapanyagai a PENNY-ben
A nyári szezon kihagyhatatlan kedvence a friss, házias lecsó, amelyhez…
Tovább olvasom >Újra Csodalámpa vászontáskák a Rossmannban
A Rossmann ismét csatlakozott egy különleges jótékonysági kezdeményezéshez: 2023 után…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket átlagosan 4,6, a májusit 0,1 százalékkal haladták meg
2025. júniusban a fogyasztói árak átlagosan 4,6 százalékkal haladták meg…
Tovább olvasom >Rekorderedmény és nemzetközi növekedés a Pek-Snack Csoportnál
Rekordszintű, 12,7 milliárd forintos árbevétel mellett 2,5 milliárdos EBITDA-nyereséggel zárta…
Tovább olvasom >A héten indul a NAV ellenőrzéssorozata a Balatonnál és a Velencei-tónál
A héten megkezdte nyári ellenőrzéssorozatát a Nemzeti Adó- és Vámhivatal…
Tovább olvasom >