A gyártók között is egyre népszerűbb a Magyar Termék hűségoldala
Tavaly márciusban indult a Magyar Termék Nonprofit Kft. hűségoldala, a www.magyaranyero.hu, s a bő egy év alatt figyelemreméltó követőbázist épített ki. A nyereményjátékok lebonyolítására létrehozott website ugyanis már 54 ezer felhasználót jegyez.
A cikk a Trade magazin 2023/6-7. lapszámában olvasható.
„Oldalunk markáns fejlődése bizonyítja, hogy a partnereinknek nagy segítség egy olyan felület, amely elősegíti a vásárlók hatékonyabb elérését, részletes statisztikai adatokkal, illetve szegmentált és célzott információt tud nyújtani” – mondta Benedek Eszter, a Magyar Termék Nonprofit Kft. ügyvezetője.
Fejlődésének eredményeként, immár nemcsak közösségi, hanem a védjegyhasználó cégek egyéni játékai is megvalósíthatóak az egyre bővülő adatbázissal rendelkező oldalon a Magyar Termék ernyő alatt. Ennek mindösszesen egy feltétele van: az akciókban védjegyes termékeknek kell megjelenniük.
Az oldalon az Abonett és a Detki két hónapos közös játéka indult el májusban. Ezzel párhuzamosan futott a Magyar Piszke Papír Rossmann specifikus, valamint a Sofidel Hungary, Tescóban kapható Delicate termékcsaládjára célzott kampány, mely során az idei EFOTT fesztiválra is nyerhettek jegyet a szerencsések.
A márciusi CBA akcióban 8 cég 230 védjegyes terméke vett rész. Szintén márciusban a SPAR-ban is kampány indult, melybe 13 cég 170 védjegyes terméke kapcsolódott be. Újdonság volt a hostessek bevonásával valamennyi INTERSPAR-ban megvalósított termékmatricázás. Cél a játék sikerességének növelése volt, hiszen a kutatások alátámasztják, hogy a játékosok a csomagolás alapján tájékozódnak leginkább a nyereményjátékokról. A tavaszi PENNY játék különlegessége pedig, hogy hetente 15 perces korlátlan védjegyes termékvásárlást nyerhettek a játékosok. Ilyen akcióra a hazai FMCG-piacon még nem volt példa. Az üzletlánc többek között TV-reklámmal, online kampánnyal és női újságos hirdetési csomaggal is támogatta a kampányt, amelyhez összesen 21 cég kapcsolódott.
A gyártók részéről komoly az érdeklődés a platform iránt, hiszen érdemi segítséget nyújt számukra, amiben bizonyosan komoly szerepet játszott a hatékony követőbázis építése, amelyre a Magyar Termék a jövőben is fokozott energiát fordít. //
Kapcsolódó cikkeink
Piactér-koncepciójával a szupermarketizáció útjára lépett a Penny Németországban
A Penny németországi piactér-koncepciója evolúciós lépés a szupermarketizáció útján. A…
Tovább olvasom >Jótékonysággal tette teljessé az év végét a Rossmann
A Rossmann Magyarország idén is számos rászoruló közösség és intézmény…
Tovább olvasom >A PENNY üzletekben még december 24-én is vásárolhatunk
A PENNY Magyarország számára fontos, hogy vásárlóinak az ünnepek alatt…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fogyasztóvédelmi kiválóságok díjazása: elismerték a 2024. év legjobbjait
Az idei év kiemelkedő fogyasztóvédelmi referensei és különdíjazottjai vehették át…
Tovább olvasom >Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >KSH: az ipari termelés 0,2 százalékkal mérséklődött októberben
Októberben az ipari termelés volumene 0,2, munkanaphatástól megtisztítva 3,1 százalékkal…
Tovább olvasom >