A GEFCO lesz a Citroën innovatív AMI – 100% Electric modelljének logisztikai partnere
A globális multimodális ellátási lánc szakértője és az európai autóipari logisztika vezető szolgáltatója – a GEFCO – lesz a Citroën AMI – 100% Electric modelljének logisztikai partnere. A szerződésen értelmében a GEFCO kezeli a szállítmányozást, az utómunkálatokat és a raktározást, valamint a háztól házig történő kézbesítést és a fogyasztóknak történő átadást.
A GEFCO Olaszország Guasticce-i központjába futnak be a Citroën AMI modellek, ahol a járművek közúti forgalomba helyezéséhez szükséges összes utómunkálatot speciális személyzet végzi. Ezenkívül a vállalat raktározási lehetőséget is biztosít azon Citroën AMI járművek számára, melyek Olaszországszerte szállításra várnak.
A utómunkálatok magukba foglalják a mosást, a folyadékok ellenőrzését, különböző beállításokat, a tartozékok beszerelését, valamint a MY AMI POP és az AMI VIBE Pack konfigurációk finomhangolását. A GEFCO újabb szintre emeli a perszonalizációt is, azáltal, hogy az autók egyedi külső megjelenését tovább fokozó dekorációs elemekkel szereli fel a járműveket. Egy hihetetlenül könnyű és remek autó, amely AM jogosítvánnyal, már akár 14 éves kortól elérhetővé válik. A Citroën AMI egyszerű és intuitív digitális ökoszisztémája által tökéletesen kiszolgálja a megújult mobilitási igényeket.
A partnerség révén a GEFCO intézi a házhozszállítást is. A kézbesítést végző járművezetők mindegyike jól felkészült a jármű használatával kapcsolatban, így kérdés esetén könnyedén tudnak segíteni a vásárlóknak, hogy azok azonnal ki tudják használni a modell minden funkcióját. Mindez a 100%-ban digitálisan intézhető adás-vétellel kiegészülve, egészen páratlan ügyfélélményt nyújt.
Fabrice Barthe, a Gefco Olaszország ügyvezető igazgatója elmondta:
„Büszkék vagyunk rá, hogy együttműködhetünk a Citroënnel a városi mobilitás fogalmát forradalmasító AMI-100% Electric autó kapcsán. A GEFCO az aktuális egészségügyi követelményekre ügyelve is közvetlenül az ügyfelek ajtajáig hozza a konfiguráció, a testreszabás és a kézbesítés lehetőségét. Örömmel tölt el, hogy részesei lehetünk ennek a kalandnak, és hogy a Citroën Olaszoroszággal dolgozhatunk együtt egy igazán kivételes vásárlói élmény érdekében!”
(X)
Kapcsolódó cikkeink
A GEFCO elindította az első karbonsemleges tehervonatot az Új Selyemúton
A 41 kocsis tehervonat 2021. november 15-én kezdte meg három…
Tovább olvasom >Mire figyeljünk a vámügyintézés során? A GEFCO összegyűjtötte őket!
A globális, multimodális ellátási lánc területén szakértő és Európában az…
Tovább olvasom >Az autóipar stagnál, más területeken a szárazföldi szállítás növekszik
A COVID-19 világjárvány utáni időszakban a logisztika globális méretű szabad…
Tovább olvasom >További cikkeink
Aranyérmes borok a Lidl kínálatában
A Lidl Magyarország tíz évvel ezelőtt kötelezte el magát a…
Tovább olvasom >memoQ: Innováció a többnyelvű vállalati kommunikáció világában
A memoQ fordításmenedzsment-rendszer (TMS) forradalmasítja a vállalatok többnyelvű kommunikációját, megoldást…
Tovább olvasom >Vidd magaddal bárhova: fenntartható csomagolás aktív fogyasztóknak
Az aktív fogyasztóknak szánt, ,,on-the-go” élelmiszerek kategóriája egyre nagyobb teret…
Tovább olvasom >