A gasztronómia fővárosába invitál a METRO
A METRO a SIRHA kiállítás szakmai partnereként és a Bocuse d’Or Europe 2016 főszponzoraként a gasztronómia fővárosába invitálja látogatóit.
A METRO számára a 2016-os év kiemelt fontosságú, hiszen az idei a magyar gasztronómia éve. A METRO több évtizede a magyar vendéglátók egyik legfontosabb stratégiai partnere és a gasztronómiai események állandó szereplője. Immár második alkalommal vesz részt a SIRHA kiállításon, annak szakmai partnereként, melynek keretében május 9-11. között Budapestre látogat a gasztronómia hazai és nemzetközi szakmai elitje.
Három napig minden az aktuális gasztrotrendekről, a legújabb élelmiszeripari megoldásokról és a kulináris élvezetekről szól, a kiállítás utolsó két napját pedig a világ legelismertebb, Európa legkiválóbb séfjeit felvonultató eseménye a Bocuse d’Or Europe 2016 versenye koronázza meg. A METRO szerves része mindkét eseménynek, egyrészt a verseny főszponzoraként, annak egyben hivatalos hús és hal alapanyag-beszállítója, biztosítja a gímszarvasborjút és a tenyésztett kecsegét.
Másrészt, kiemelt szakmai partnerként a METRO standon kap helyet a METRO Bocuse-piac, ők biztosítják elsőként a verseny történetében a friss, minőségi alapanyagokat az európai döntő séfjeinek. Erre korábban csak a lyoni világbajnokságon kaptak lehetőséget a versenyzők, most már itt Budapesten is egyéni igényeikre szabva válogathatják ki a fő alapanyagok mellett az egyéb hozzávalókat a több mint 170 féle zöldség és gyümölcs kínálatából, a magyar sarkantyúvirágtól a francia Label Rouge minősítésű kifliburgonyán át.
A Bocuse d’Or a szakma világversenye, amely az elérhető legmagasabb minőségről szól. Ennek pedig alapfeltétele a legjobb alapanyagok megléte. Termékkínálatuk magas minősége és megbízhatósága, áruházláncuk nemzetközi jelenléte és gondosan ellenőrzött beszállítói bázisuk biztosítja a Bocuse d’Or európai döntőjének szakmai hátterét. Ennek köszönhetően most is ők biztosíthatják ezt, a húsz versengő csapatnak, melyre nagyon büszkék. . A linken található kisfilm ezt a szellemiséget mutatja be.
A világ vezető nemzetközi gasztronómiai seregszemléjének kiemelt szakmai partnereként a kiállítás legnagyobb méretű standján, egy több mint 1000 m2-es modern és vibráló világváros utcáin elevenedik meg a METRO színes és lenyűgöző kínálata, ahol a szakma, a gasztronómia vagy éppen a vendéglátás iránt érdeklődőknek egyaránt izgalmas programokkal, bemutatókkal, kóstolókkal mutatják be széles termék- és szolgáltatási kínálatukat, a friss termékektől a Gasztroakadémia tudásközpont látványos mini képzéseiig.
Kapcsolódó cikkeink
Folyamatosak a pályázati döntések a jelenlegi agrártámogatási ciklusban
A jelenlegi agrártámogatási ciklusban folyamatosak a pályázati döntések – mondta…
Tovább olvasom >Nyitott portákkal várják a fogyasztókat a kistermelő
Országszerte kinyitják kapuikat a fogyasztók előtt a hazai kistermelők. A…
Tovább olvasom >Top 10-es listán a legjobb túrógombóc lelőhelyek
Van egy étel, ami generációkon átívelő kedvenc, egyszerre idézi a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kezdő vállalkozóknak indít díjmentes képzést a Kamara
A Magyar Kereskedelmi és Iparkamara (MKIK) a területi kamarák közreműködésével…
Tovább olvasom >Sallai Rolanddal mutatja be saját márkás kínálatát a SPAR
A SPAR Magyarország országos kampányt indít Sallai Rolanddal, a magyar…
Tovább olvasom >Újabb fénykorát éli a magyarok által kedvel Szobi
A Szobi márkanév, valamint az ahhoz kapcsolódó termékek magyarok millióinak…
Tovább olvasom >