A gasztronómia fővárosába invitál a METRO
A METRO a SIRHA kiállítás szakmai partnereként és a Bocuse d’Or Europe 2016 főszponzoraként a gasztronómia fővárosába invitálja látogatóit.
A METRO számára a 2016-os év kiemelt fontosságú, hiszen az idei a magyar gasztronómia éve. A METRO több évtizede a magyar vendéglátók egyik legfontosabb stratégiai partnere és a gasztronómiai események állandó szereplője. Immár második alkalommal vesz részt a SIRHA kiállításon, annak szakmai partnereként, melynek keretében május 9-11. között Budapestre látogat a gasztronómia hazai és nemzetközi szakmai elitje.
Három napig minden az aktuális gasztrotrendekről, a legújabb élelmiszeripari megoldásokról és a kulináris élvezetekről szól, a kiállítás utolsó két napját pedig a világ legelismertebb, Európa legkiválóbb séfjeit felvonultató eseménye a Bocuse d’Or Europe 2016 versenye koronázza meg. A METRO szerves része mindkét eseménynek, egyrészt a verseny főszponzoraként, annak egyben hivatalos hús és hal alapanyag-beszállítója, biztosítja a gímszarvasborjút és a tenyésztett kecsegét.
Másrészt, kiemelt szakmai partnerként a METRO standon kap helyet a METRO Bocuse-piac, ők biztosítják elsőként a verseny történetében a friss, minőségi alapanyagokat az európai döntő séfjeinek. Erre korábban csak a lyoni világbajnokságon kaptak lehetőséget a versenyzők, most már itt Budapesten is egyéni igényeikre szabva válogathatják ki a fő alapanyagok mellett az egyéb hozzávalókat a több mint 170 féle zöldség és gyümölcs kínálatából, a magyar sarkantyúvirágtól a francia Label Rouge minősítésű kifliburgonyán át.
A Bocuse d’Or a szakma világversenye, amely az elérhető legmagasabb minőségről szól. Ennek pedig alapfeltétele a legjobb alapanyagok megléte. Termékkínálatuk magas minősége és megbízhatósága, áruházláncuk nemzetközi jelenléte és gondosan ellenőrzött beszállítói bázisuk biztosítja a Bocuse d’Or európai döntőjének szakmai hátterét. Ennek köszönhetően most is ők biztosíthatják ezt, a húsz versengő csapatnak, melyre nagyon büszkék. . A linken található kisfilm ezt a szellemiséget mutatja be.
A világ vezető nemzetközi gasztronómiai seregszemléjének kiemelt szakmai partnereként a kiállítás legnagyobb méretű standján, egy több mint 1000 m2-es modern és vibráló világváros utcáin elevenedik meg a METRO színes és lenyűgöző kínálata, ahol a szakma, a gasztronómia vagy éppen a vendéglátás iránt érdeklődőknek egyaránt izgalmas programokkal, bemutatókkal, kóstolókkal mutatják be széles termék- és szolgáltatási kínálatukat, a friss termékektől a Gasztroakadémia tudásközpont látványos mini képzéseiig.
Kapcsolódó cikkeink
Új logisztikai központot nyitott a Metro Szerbiában
A német Metro Cash and Carry új, 15000 négyzetméteres logisztikai…
Tovább olvasom >A beszállítói és beszerzői célok ugyanazok, de csatornánként mások a kihívások és tervek – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
Keddtől a kiskereskedelem tudományában mélyedhettek el az FMCG-szabadegyetem hallgatói a…
Tovább olvasom >Lengyel kormányfőhelyettes: az EU-Mercosur együttműködési szerződés veszélyezteti a lengyel mezőgazdaságot
Az Európai Unió és a dél-amerikai Mercosur szabadkereskedelmi övezet tagállamai…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >